جدایی رونالدو از جورجینا تشدید شد!

جدایی رونالدو از جورجینا تشدید شد!

در ابتدای سال 2023 شایعاتی مبنی بر بحران احتمالی بین استارالنصر و جورجینا رودریگز به گوش می رسید.

به بازیگرها – تعویض های رونالدو در جام جهانی 2022 قطر و جدیت جورجینا رودریگز در معرفی فوق ستاره پرتغالی به النصر پس از امضای قراردادی 173 میلیون پوندی در سال از جمله دلایلی بود که بخشی از مطبوعات برای احتمال یک شکستن در روابط این زوج پس از 7 سال رابطه معرفی شدند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، اما شایعه بحران در روابط این زوج بلافاصله توسط خود جورجینا از طریق اکانت اینستاگرامش تکذیب شد.

جورجینا 29 ساله عکسی با رونالدو 38 ساله منتشر کرد تا نشان دهد که رابطه آنها مثل همیشه خوب است.

عکسی که در صفحه اینستاگرام جورجینا منتشر شده است، عکسی از روز معرفی رونالدو به النصر نشان می دهد، همان عکسی که او در آن زمان متهم به عصبانی به نظر می رسد.

با این حال، در عکس، جورجینا را می توان خندان، چشمان بسته و عاشقانه در آغوش همسرش که پیراهن شماره 7 جدیدش را پوشیده بود، مشاهده کرد و روی عکس نوشته: «چیزهای زیبای زیادی از زندگی باقی مانده است». است.

شروع شایعه جدایی

شایعه بحران در رابطه رونالدو با جورجینا رودریگز پس از یک برنامه گفتگو در شبکه تلویزیونی پرتغال CMTV دوباره مطرح شد.

در این برنامه روزنامه نگار «کوئینتینو آیرس»، دوست صمیمی مادر کریستیانو رونالدو، «ماریا دولورس آویرو» و یکی از دوستان کاپیتان پرتغالی نظر خود را در مورد رابطه این زوج بیان کردند.

آیرس مدعی شد که رفتار کریستیانو نشان می دهد که او از زندگی شخصی خود راضی نیست و با اشاره به نامزد اسپانیایی رونالدو جورجینا گفت:

او لحظه های شادی را سپری نمی کند و هر چه بیشتر از مادرش دور می شود بیشتر غمگین می شود و می دانیم که چرا او (کریستیانو رونالدو) بیشتر و بیشتر از خانواده اش دور می شود.

جورجینا هر روز در یک مرکز خرید در ریاض رها می شود و این یکی از دلایل ناراحتی کریستیانو است. »

سریال جدید جورجینا رودریگز از شبکه نتفلیکس «من جورجینا هستم» فصل دوم نیز سبک زندگی عجیب این مدل و اینفلوئنسر را نشان می دهد که نشان دهنده اشتیاق او به خریدهای لوکس است…

همچنین شایعه شده بود که جورجینا رودریگز با مادر رونالدو، دولورس آویرو، اختلاف پیدا کرده است و گفته می شود که این دو در گذشته بر سر رونالدو اختلاف نظر خاصی داشتند. این زوج در حال حاضر پدر و مادر پنج فرزند هستند.

احتمال جدایی رونالدو از جورجینا تشدید شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.