جدایی غم انگیز بازیگر «هری پاتر» از نامزدش!

جدایی غم انگیز بازیگر «هری پاتر» از نامزدش!

اما واتسون بازیگر مشهور بریتانیایی که ۱۸ ماه نامزدی خود را مخفی نگه داشت، اکنون از براندون گرین جدا شده است.

به بازیگرها – اما واتسون بازیگر 33 ساله بریتانیایی و براندون پسر فیلیپ گرین پس از 18 ماه به رابطه عاطفی جدی خود پایان دادند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، اما واتسون بازیگر 33 ساله بریتانیایی پس از بیش از یک سال از نامزد میلیونر خود جدا شد.

براندون گرین پسر فیلیپ گرین تاجر معروف بریتانیایی است. در این 18 ماه، این زوج تمام تلاش خود را کردند تا رابطه عاطفی خود را از انظار عمومی دور نگه دارند.

طبق گزارش ها، این زوج قبل از کریسمس از هم جدا شدند. اما به تازگی خبر این جدایی منتشر شده است.

به نظر می رسد که این جدایی پس از کریسمس اتفاق افتاده است – پس از یک عاشقانه “جدی” که بیش از یک سال به طول انجامید.

رابطه عاطفی بازیگر هری پاتر و پسر براندون گرین جدی به نظر می رسید. این زوج حتی با والدین یکدیگر ملاقات کردند و همچنین از تعطیلات عاشقانه در ونیز در کنار عزیزانشان لذت بردند.

اشاره خانم ستاره به جدایی از نامزدش!

اما برای اولین بار با انتشار پستی در اینستاگرام به جدایی خود از نامزدش اشاره کرد. او در این پست درباره طالع بینی، عشق و زندگی صحبت کرد.

اما در ادامه توضیح داد که چگونه زندگی خود را ارزیابی می کند. او در این پست اعتراف کرد که تحت درمان های زیادی قرار گرفته است و همچنین به مرگ مادربزرگ و پدربزرگش اشاره کرد.

بر اساس گزارش نزدیک به این زوج سابق، اما و براندون در ابتدای سال به رابطه خود پایان دادند و به گزارش صبح تایم، این بازیگر بریتانیایی از آن زمان تاکنون مجرد زندگی می کند.

برندون 30 ساله پسر تاجر جنجالی بریتانیایی سر فیلیپ گرین است. او چندین بار در حال همراهی پدرش در رویدادهای عمومی و شوهای مد دیده شده است.

براندون گرین از علاقه مندان به علم آب و هوا و همچنین بشردوستی مانند اما واتسون است.

اما واتسون از زمانی که مدرک خود را از دانشگاه براون دریافت کرد، دو شرکت تولید فیلم راه اندازی کرده و یک تبلیغ تجاری برای برند لوکس پرادا کارگردانی کرده است.

نوشته جدایی غم انگیز بازیگر «هری پاتر» از نامزدش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.