جریان خداحافظی خانم بازیگر فیلم “باربی” با هالیوود چیست؟!

جریان خداحافظی خانم بازیگر فیلم “باربی” با هالیوود چیست؟!

مارگو رابی بازیگر مشهور فیلم موفق باربی فاش کرد که پیش از این فیلم قصد خداحافظی با دنیای بازیگری را داشت!!

بازیگرها– کنار آمدن با شهرت برای مارگو رابی بسیار سخت است و او را به فکر خداحافظی انداخته بود!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، مارگو رابی فاش کرد که چرا پیش از فیلم باربی تقریباً بازیگری را کنار گذاشته بود. کنار آمدن با شهرت برای خانم بازیگر استرالیایی بسیار سخت است.

مارگوت رابی به این واقعیت اشاره کرده است که چرا در اوایل زندگی حرفه‌اش تصمیم داشت با حرفه بازیگری خداحافظی کند. به خصوص پس از نقش آفرینی در فیلم گرگ وال استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی که در سال 2013 در کنار لئوناردو دی کاپریو.

در یک مصاحبه با ونتی فیر، ستاره فیلم باربی درباره سر و کار داشتن با شهرت صحبت کرد. به ویژه توجه پایان ناپذیر و بدون وقفه خبرنگاران و تجاوز به حریم خصوصی او.

صحبت‌های خانم بازیگر درباره جنبه‌های منفی شهرت!!

خانم بازیگر فاش کرده است که در روزهای اول شهرتش اتفاق‌های بد و ترسناکی را تجربه کرده بود. خانم بازیگر به شدت نگران امنیت خود و عزیزانش بود.

مارگو رابی درباره این دوران گفت: «به یاد دارم که به مادرم گفتم، فکر نمی‌کنم بخواهم این کار را ادامه دهم. او فقط با صورتی کاملا جدی به من نگاه کرد و گفت: “عزیزم، فکر می‌کنم خیلی دیر است که این کار را ادامه ندهی.” آن زمان بود که فهمیدم تنها راه رو به جلو است.»

ستاره جوخه انتحار خاطرنشان کرد که با گذشت زمان کنار آمدن با خبرنگاران برایش بسیار راحت‌تر د.

او اضافه کرد: «اگر برای عزیزان من اتفاق بدی بیافتند تنها چون خبرنگاران می‌خواستند از من عکس بگیرند، چه؟ تنها برای عکس؟ این موضوع بسیار خطرناک است اما هنوز هم نتوانسته‌ام تغییری زیادی در شرایط ایجاد کنم.»

این بازیگر همچنین آرزو کرد که ستارگان بیشتری درباره جنبه‌های خوب و بد شهرت صحبت می‌کردند.

نوشته جریان خداحافظی خانم بازیگر فیلم “باربی” با هالیوود چیست؟! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.