جریان قول و قرار عجیب گروه “بی تی اس” با مجری مشهور چیست؟!

جریان قول و قرار عجیب گروه “بی تی اس” با مجری مشهور چیست؟!

مجری تلوزیونی محبوب اهل کره جنوبی در مصاحبه اخیر خود درباره قول و قرار عجیب و غیرمنتظره خود و اعضای گروه بی تی اس صحبت کرده است!

بازیگرها– آقای مجری مشهور به تازگی فاش کرده است که چگونه اعضای گروه بی تی اس سال‌ها پیش قراردادی شفاهی با او بستند!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، کیم ایل جونگ، یک مجری مشهور و کهنه کار صنعت سرگرمی کره جنوبی است. او به خاطر تسلط بی‌نظیر خود در میزبانی برنامه‌های مختلف، روی صحنه و خارج از آن مشهور است.

در واقع، این آقای مجری احتمالاً یکی از پرمشغله‌ترین مجری‌های این صنعت است. با توجه به اینکه چقدر از او برای میزبانی جلسات ملاقات طرفداران با آیدل‌ها و رویدادهای مطبوعاتی برای کنسرت‌ها و فیلم‌های کره‌ای دعوت می‌شود.

چهره آقای کیم برای طرفداران بی تی اس نیز بسیار آشنا است! او چندین بار میزبان رویدادهای مطبوعاتی این گروه در کره جنوبی بوده است.

او سال‌هاست که مجری اصلی رویدادهای مطبوعاتی گروه مشهور بی تی اس بوده است، تا جایی که به شوخی خود را «مجری انحصاری غیر رسمی گروه بی تی اس» می‌نامد.

پیش از این آقای مجری فاش کرده بود که گروه بی تی اس اولین گروهی بود که او فعالیتش در صنعت سرگرمی را با آن آغاز کرد. در آن زمان این آقای مجری از فعالیت به عنوان یک مجری خبری فاصله گرفته بود. گروه بی تی اس نیز همیشه برای رویدادهای مختلف با او تماس می‌گرفتند.

اعضای گروه بی تی اس و کیم ایل جونگ، مجری مشهور اهل کره جنوبی

قول و قرار غیرمنتظره آقای مجری با گروه بی تی اس!!

کیم ایل جونگ درباره همکاری خود با این گروه گفت: «هر زمان که در خارج از کره کنسرت برگزار می‌کنند، پس از ورود به آن کشور یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کنند. آن‌ها برای میزبانی اکثر این کنفرانس‌ها با من تماس گرفتند.»

این آقای مجری اخیراً در برنامه دیگری ظاهر شد و درباره رابطه صمیمی خود و گروه بی تی اس صحبت کرد.

کیم ایل جونگ فاش کرد که میزبانی مراسم آیدل‌های مشهور مختلفی از جمله لی هیو ری، آی یو و گروه بی تی اس بوده است.

اما در حال حاضر، او منتظر بازگشت اعضای این گروه از خدمت سربازی است تا ببیند آیا نقش او به عنوان «مجری انحصاری غیر رسمی گروه بی تی اس» ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.

کیم همچنین فاش کرد که چگونه با این گروه به توافق شفاهی رسید تا به همکاری با آن‌ها ادامه دهد.

نامجون لیدر این گروه مشهور از او خواست تا زمانی که همه آن‌ها به ارتش بروند مراقب آن‌ها باشد.

«در یکی از کنسرت‌ها، بعد از اتمام مراسم، خارج از صحنه با همه خداحافظی می‌کردم. نامجون به من گفت: «لطفا تا زمانی که برای خدمت سربازی برویم مراقب ما باشید و مجری مراسم‌های مختلف ما باشید. نامجون لیدر گروه بی تی است. پس من به این نتیجه رسیدم این قول و قراری با تمام اعضای گروه است.»

بیشتر بخوانید…

نوشته جریان قول و قرار عجیب گروه “بی تی اس” با مجری مشهور چیست؟! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.