جزئیات بیشتر نمایشگر OnePlus 13 فاش شد. روشنایی بیشتر و تجربه کاربری بهتر – بازیگرها

جزئیات بیشتر نمایشگر OnePlus 13 فاش شد. روشنایی بیشتر و تجربه کاربری بهتر – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گزارش های جدید از افزایش روشنایی صفحه نمایش OnePlus 13 آنها گزارش می دهند که کار با صفحه نمایش با روشنایی بالا تجربه کاربر را بهبود می بخشد و استفاده از تلفن را در محیط های روشن و زیر نور خورشید آسان تر می کند.

به گزارش phonearena، اخیرا اطلاعات زیادی در مورد OnePlus 13 که پرچمدار بعدی این شرکت خواهد بود، فاش شده است. این روزها، بسیاری از مردم در سراسر جهان روی رویداد معرفی سری آیفون 16 متمرکز شده اند. با این حال طرفداران برند وان پلاس از هرگونه خبری در مورد گوشی های این شرکت استقبال می کنند. در واقع می توان گفت که OnePlus شروع به سر و صدا کردن در مورد پرچمدار جدید خود کرده و به طور رسمی اعلام کرده است که OnePlus 13 به نمایشگر BOE OLED مجهز می شود.

مشخصات صفحه نمایش OnePlus 13

نمایشگرهای BOE OLED از ماه آینده در دسترس خواهند بود. در کنفرانس جهانی نوآوری BOE در چین، اعلام شد که نسل بعدی نمایشگرهای فشرده سری X BOE در ماه آینده رونمایی خواهد شد. در جریان این رویداد، BOE اعلام کرد که این نوع نمایشگر با a گوشی جدید وان پلاس او کار خود را آغاز می کند.

صفحه نمایش OnePlus 13
صفحه نمایش OnePlus 13

لی جی، یکی از مدیران ارشد OnePlus، اعلامیه BOE را تایید و اعلام کرد گوشی بعدی OnePlus این صفحه نمایش پرچمدار BOE دارد. Li J همچنین اشاره کرد که نمایشگر نسل اول BOE مورد استفاده در OnePlus 12 مورد استقبال و تحسین کاربران قرار گرفت. علاوه بر این، این صفحه نمایش دارای رتبه DisplayMate A Plus است و یکی از بهترین نمایشگرها در بازار گوشی های پرچمدار محسوب می شود.

شایان ذکر است که در پست‌ها و اطلاعیه‌ها به طور رسمی از OnePlus 13 اشاره نشده است، اما وقتی صحبت از گوشی آینده OnePlus و صفحه نمایش پرچمدار BOE به میان می‌آید، به راحتی می‌توان حدس زد که OnePlus 13 درگیر خواهد شد. علاوه بر این، گزارش های جدید با شایعات قبلی در مورد OnePlus 13 مطابقت دارد. بنابراین، به نظر می رسد OnePlus 13 به صفحه نمایش پرچمدار جدید BOE X2 مجهز شود.

این پنل نمایشگر جدید روشنایی بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این، ویژگی های محافظت از چشم بیشتری دارد تا کاربران بتوانند بدون احساس درد یا خستگی چشم، مدت زمان بیشتری با گوشی کار کنند.

روشنایی صفحه نمایش OnePlus 12 در حالت حداکثر به 4500 نیت می رسد. همچنین دارای تاییدیه حفاظت از چشم TÜVRheinland است. این بدان معناست که با نور آبی کم و سوسو زدن فوق العاده خوب کار می کند. بنابراین منطقی است که انتظار داشته باشیم نمایشگر وان پلاس 13 از این جنبه ها بهتر از وان پلاس 12 باشد.

تاریخ انتشار OnePlus 13

انتظار می رود OnePlus 13 در اواخر اکتبر (اوایل نوامبر) در چین عرضه شود. این بدان معناست که احتمالاً در دسامبر 2024 (دسامبر تا اوایل دسامبر) به سایر نقاط جهان خواهد رسید.

نظر شما در مورد پنل نمایشگر OnePlus 13 چیست؟ آیا این میزان بهبود را ضروری می دانید؟ نظرات خود را با تکراری به اشتراک بگذارید و اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • OnePlus 13 احتمالا در اوایل اکتبر عرضه می شود
  • دوربین اصلی OnePlus 13، اندازه باتری، جزئیات شارژ سیمی و بی سیم فاش شد

جزئیات بیشتر نمایشگر OnePlus 13 فاش شد. تجربه کاربری روشن تر و بهتر اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.