جزئیات جدید تراشه تلفن ارزان قیمت Galaxy A16 5G منتشر شد – TechRadar

جزئیات جدید تراشه تلفن ارزان قیمت Galaxy A16 5G منتشر شد – TechRadar

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گوشی ارزان قیمت Galaxy A16 5G یک قدم دیگر به سوی ارائه رسمی. صفحه پشتیبانی این گوشی اخیرا در وب سایت هندی سامسونگ ظاهر شده است. علاوه بر این، پلت فرم NBTC تایلند نیز گواهینامه A6 5G را راه اندازی کرد.

به گزارش gsmarena، رندر گلکسی A16 Fiuji آنها نتوانستند توجه عموم را آنطور که باید جلب کنند. اما بیانیه مطبوعاتی پشتیبانی نرم افزاری تا 6 سال او توانست نظرات مثبتی دریافت کند. همانطور که گفتیم، این گوشی هوشمند ارزان قیمت اخیراً در وب سایت هندی سامسونگ مشاهده شد و پلتفرم NBTC و جزئیات تراشه آن فاش شد. البته یکی از نسخه هایش.

تراشه گوشی ارزان قیمت Galaxy A16 5G

تلفنی با شماره مدل SM-A166P/DS در وب سایت هندی سامسونگ و NBTC تایلند مشاهده شده است که Galaxy A16 Fiuji است. این مدل قبلا با تراشه Dimension 6300 در بنچمارک آزمایش شده بود. پس از آن نسخه دیگری با شماره مدل SM-A166E با تراشه اگزینوس 1330 مشاهده شد، بنابراین می توان گفت دو مدل از این گوشی با تراشه های Dimension 6300 و Exynos 1330 تولید می شود که هر کدام در مناطق خاصی موجود است. کشورها

تراشه گوشی ارزان قیمت Galaxy A16 5G

گفته شد و با توجه به ارقام مدل هایی که نام بردیم، کشورهای هند و تایلند نسخه مجهز به تراشه Dimension را دریافت خواهند کرد. یکی از این دو مدل گوشی گلکسی A16 5G مجهز به 4 گیگابایت رم خواهد بود. اما مدل دیگری با 6 گیگابایت رم وجود دارد. Galaxy A16 Fiuji ممکن است در یک نسخه رده بالا با 8 گیگابایت رم عرضه شود.

مشخصات گلکسی A16 5G

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، به نظر می رسد که گوشی مقرون به صرفه سامسونگ به نمایشگر LCD 6.7 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، نرخ تازه سازی 90 هرتز و روشنایی 800 نیت مجهز شود. این دستگاه احتمالا در نسخه های حافظه 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. علاوه بر این به لطف گواهی IP54 مقاومت نسبتا خوبی در برابر نفوذ گرد و غبار و آب خواهد داشت.

وظیفه تامین برق در گلکسی A16 5G بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که همانطور که از سامسونگ می دانیم احتمالاً با توان 25 وات شارژ می شود.

این همه آن چیزی است که تاکنون در مورد مشخصات گلکسی A16 Fiuji می دانیم. به محض اینکه اخبار بیشتری داشته باشیم، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اما نظر شما در مورد این گوشی میان رده سامسونگ چیست؟ آیا از گوشی های هوشمند این شرکت راضی هستید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • قیمت گلکسی S24FA مشخص شد؛ شروع پیش فروش در وب سایت رسمی سامسونگ
  • ناشنوایی کاربر پس از انفجار Galaxy Buds FE. سامسونگ هنوز پاسخی نداده است

مقاله جزئیات جدیدی از تراشه گوشی ارزان قیمت گلکسی A16 5G منتشر شده و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/