جزئیات دوربین Vivo V30 با سنسورهای پیشرفته سونی – Tekrato به بیرون درز کرد

جزئیات دوربین Vivo V30 با سنسورهای پیشرفته سونی – Tekrato به بیرون درز کرد

جزئیات دوربین Vivo V30 با سنسورهای پیشرفته سونی برای اولین بار در وب سایت Tekrato به بیرون درز کرد: Life with Technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

جزئیات دوربین Vivo V30 این با سنسورهای پیشرفته سونی و سایر ویژگی های سخت افزاری و ظاهری فاش شد. در ادامه به بررسی جزئیات این گوشی هوشمند جذاب می پردازیم.

مشخصات فنی دوربین Vivo V30 پرو فاش کرد. Vivo جدیدترین سری گوشی های هوشمند V30 خود را در تاریخ 9 مارس در تایلند معرفی خواهد کرد. اکنون به لطف Mobiles 91، اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات دوربین Vivo V30 Pro داریم.

بیشتر بخوانید: Vivo Y200e اولین گوشی هندی با دوام از جنس چرم فیبر محیطی است

مشخصات دوربین Vivo V30 و سایر اطلاعات ظاهری و سخت افزاری

بر اساس اطلاعات فاش شده، Vivo V30 Pro دارای دوربین 50 مگاپیکسلی با دو سنسور رده بالای سونی است.

به طور خاص، تنظیمات دوربین شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX920 برای دوربین اصلی و یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX816 برای لنز پرتره خواهد بود. علاوه بر این، یک لنز فوق عریض نیز وجود خواهد داشت.

گزارش‌ها همچنین از این ادعا پشتیبانی می‌کنند که V30 Pro بهترین تجربه دوربین پرتره را در این بخش به لطف سنسور چشمگیر 50 مگاپیکسلی خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، گفته می شود هر دو V30 و V30 Pro دارای دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی Eye AF هستند.

علاوه بر این، V30 Pro احتمالاً یک سیستم دوربین زایس را معرفی می کند که برای اولین بار برای گوشی های هوشمند سری V است. این همکاری حالت های دوربین و ویدیوی منحصر به فرد Zeiss را به کاربران ارائه می دهد.

از نظر صفحه نمایش، مشخصات فاش شده نشان می دهد که Vivo V30 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با لبه خمیده با وضوح 1260 در 2800 پیکسل است.

از نظر سخت افزاری، این دستگاه از چیپست نسل سوم اسنپدراگون 7 به همراه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید 14 و FunTouch 14 از پیش نصب شده باشد و تجربه‌ای روان و پر از ویژگی را به کاربران ارائه دهد.

برای عملکرد طولانی مدت، دستگاه مجهز به یک باتری قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند، علاوه بر این، این دستگاه دارای شاسی استاندارد IP54 با ابعاد 164.4 x 75.1 با قطر 7.5 میلی متر و وزن 7.5 میلی متر است. 188 گرم

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان در بازار ایران [بهمن 1402]
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون شات [بهمن 1402]
  • بهترین گوشی های هواوی تا 20 میلیون شات [بهمن 1402]
  • بهترین گوشی های بازی تا 50 میلیون شات. [بهمن 1402]

نظر شما در مورد ویژگی های جذاب Vivo V30 Pro چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

جزئیات دوربین Vivo V30 با سنسورهای پیشرفته سونی برای اولین بار در وب سایت Tekrato به بیرون درز کرد: Life with Technology. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.