جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ فاش شد! – شکل

جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ فاش شد!  – شکل

جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ فاش شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

دیشب در جریان جشنواره فیلم برلین، جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ که بر اساس یک داستان ناسازگار کوبریک است، منتشر شد.

یکی از پروژه های از دست رفته محقق نشده استنلی کوبریک، فیلم زندگینامه ای مهم ناپلئون بناپارت است که به گفته استیون اسپیلبرگ، در هفت سال گذشته برای HBO در دست ساخت بوده و توسط اسپیلبرگ تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تصویر خرس طلایی در دستان اسپیلبرگ

جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ فاش شد!

جزئیات فیلم جدید استیون اسپیلبرگ
جزئیات جدید فیلم اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ که حداقل ده سال است درگیر این پروژه بوده است، اکنون می گوید که این پروژه در مرحله تولید سنگین است و این پروژه به یک سریال هفت قسمتی برای HBO تبدیل خواهد شد.

طبق گفته Deadline، این پروژه هنوز در حال توسعه است، اما در حال نزدیک شدن به یک دستور مخفی است. کارگردان فیلم The Fabelmans در جشنواره فیلم برلین فیلم جدید اسپیلبرگ فاش شد گفت:

با همکاری کریستین کوبریک و ایان هارلان، ما در حال توسعه یک محصول بزرگ برای HBO بر اساس فیلمنامه اصلی ناپلئون استنلی هستیم. ما داریم روی ناپلئون به عنوان یک سریال محدود هفت یا هشت قسمتی کار می کنیم.

article 2288355 1872EEF6000005DC
جزئیات جدید فیلم اسپیلبرگ

جزئیات جدید فیلم اسپیلبرگ

کوبریک در ابتدا فیلم را پس از موفقیت آن در سال 2001 برنامه ریزی کرده بود و تحقیقات گسترده ای در مورد رهبر انقلاب فرانسه انجام داد. او قصد داشت این فیلم را در اروپا، فرانسه، بریتانیای کبیر و رومانی با حدود 40000 نفر فیلمبرداری کند، اما در نهایت شکست خورد و در سال 1999، حتی قبل از اکران چشمان کاملا بسته، درگذشت.

پس از او، اسپیلبرگ حداقل از سال 2013 با هدف تبدیل آن به مینی سریال درگیر بوده است. کری جوجی فوکوناگا از True Detective در سال 2016 با Verve و نمایشنامه‌نویس تحسین‌شده Code Entertainment، David Auburn در پشت فیلم Proof که قرار است در سال 2024 اکران شود، کارگردانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران فیلم Chang Can Dunk مشخص شد!
  • تریلر رسمی فیلم Chang Can Dunk منتشر شد!
  • David Fincher: Mindhunter فصل 3 ساخته نخواهد شد!
  • تاریخ اکران Boston Strangler مشخص شد!
  • تریلر رسمی فیلم Boston Strangler منتشر شد!

جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ فاش شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.