جعبه گشایی Redmi Note 14 Pro Plus; مشخصات کلیدی و عکس های واقعی منتشر شد – بازیگرها

جعبه گشایی Redmi Note 14 Pro Plus; مشخصات کلیدی و عکس های واقعی منتشر شد – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

عکس های از باز کردن بسته بندی Redmi Note 14 Pro Plus این نشت محتویات جعبه، عکس های واقعی و مشخصات کلیدی گوشی را فاش می کند.

ردمی تا دو روز آینده گوشی های سری ردمی نوت 14 را معرفی خواهد کرد و هر چه به این تاریخ نزدیک شویم اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. اخیرا نتیجه تست باتری Redmi Note 14 Pro Plus منتشر شد که برتری خود را نسبت به سایر رقبای هم کلاس اعلام کرد. و اکنون تصاویر واقعی از این گوشی به بیرون درز کرده است.

به گزارش gizmochina، یک رسانه چینی به نام ITHome عکس هایی از جعبه گشایی Redmi Note 14 Pro Plus منتشر کرده است که شامل جزئیات این گوشی می شود. اما هنوز به طور رسمی تایید نشده اند.

باز کردن بسته بندی Redmi Note 14 Pro Plus

این عکس ها در حال حاضر از ITHome حذف شده اند. اما امکان دسترسی به آنها از طریق منابع دیگر را داریم. در این عکس ها ردمی نوت 14 پرو پلاس را در رنگ Star Sand Green می بینیم. به نظر می رسد شیائومی در طراحی کلی این گوشی از سری K الهام گرفته است.

پنل پشتی این گوشی بافتی براق دارد که در زیر نور بیشتر به چشم می خورد. این پنل توسط شیشه کورنینگ گوریلا گلس خمیده محافظت می‌شود که گفته می‌شود دو برابر قوی‌تر از مدل‌های قبلی است.

باز کردن بسته بندی Redmi Note 14 Pro Plus

طرح جزیره دوربین مربعی است که با یک حلقه فلزی احاطه شده و لنزها با نوعی شیشه پوشانده شده است. Redmi Note 14 Pro Plus به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی 1.5K OLED مجهز شده است که توسط Gorilla Glass 2 محافظت می شود. حاشیه نمایشگر در پایین نسبتاً بزرگ است. اما در لبه ها و در بالا حاشیه ها باریک است. دوربین سلفی نیز در بالا و مرکز نمایشگر نصب شده است.

به نظر می رسد که پنل ها و قاب گوشی کمی خمیده است که می تواند خبر خوبی باشد. این طراحی به کاربر کمک می کند تا مدت زمان بیشتری بدون احساس خستگی با گوشی کار کند.

گزارش ها حاکی از آن است که Redmi Note 14 Pro Plus به باتری 6200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و با توان 90 وات شارژ می شود. ابعاد این گوشی هوشمند 9.36 x 74.67 x 162.53 میلی متر و وزن آن حدود 212 گرم است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم در جعبه گشایی عکس های Redmi Note 14 Pro Plus ذکر شده است. به نظر می رسد این گوشی هوشمند به دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS مجهز شده است. همچنین از دو بلندگو، حسگر مادون قرمز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می کند.

علاوه بر این، Redmi تأیید کرده است که Note 14 Pro Plus با استاندارد IP69 محافظت می شود. این گوشی به غیر از رنگ سبز در رنگ های مشکی و سفید نیز عرضه خواهد شد. همچنین اشاره شده است که گوشی رده بالای جدید Redmi به تراشه Dimension 7350 مجهز شده است.

در جعبه سفید رنگ این دستگاه یک گوشی Redmi Note 14 Pro Plus، یک قاب محافظ سیلیکونی، یک ابزار سیم کارت، یک کابل شارژ و یک شارژر 90 واتی وجود دارد. اما نظر شما چیست؟ بر اساس مشخصاتی که تاکنون فاش شده است، آیا Redmi Note 14 Pro Plus توانسته انتظارات شما را برآورده کند؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • تمام جزئیات مشخصات Redmi Note 14 Pro فاش شد [+ تاریخ رونمایی]
  • Redmi Note 14 Pro Plus با Snapdragon 7sGen3 شروع می شود
  • ترکیب رنگ Redmi Note 14 Pro و 14 Pro Plus در این عکس های جدید فاش شده است

جعبه گشایی محتوای Redmi Note 14 Pro Plus. مشخصات کلیدی و عکس های واقعی منتشر شده برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/