جلوگیری از پخش فیلم با ترانه علیدوستی و نوید

جلوگیری از پخش فیلم با ترانه علیدوستی و نوید

روایت پخش کننده «تفریق» از جلوگیری از اکران فیلم سینمایی مانی حقیقی: استعلام بازیگر، کارگردان و تهیه کننده برای صدور پروانه نمایش اضافه شد!

به گزارش صبح به نقل از سینمادیلی: روایت پخش «تفریق» از جلوگیری از اکران فیلم سینمایی مانی حقیقی: استعلام بازیگر، کارگردان و تهیه کننده برای صدور پروانه نمایش اضافه شد!

این در حالی است که وزیر ارشاد طی دو سال گذشته بارها مدعی شده است که هیچ فیلمی به دلیل مشکل بازیگر یا کارگردان از اکرانش جلوگیری نمی کند. به نظر می رسد نه تنها «تفریق» از اکران تابستانی حذف شده، بلکه مجوز اکران «امه پسند» با بازی فاطمه معتمدآریا نیز صادر شده است. انجام نشده

محمد شایسته، مدیرعامل دفتر پخش فیلم شایسته گفت

وی ادامه داد: برای صدور پروانه نمایش مواردی مانند درخواست از بازیگر، کارگردان و تهیه کننده اضافه شده است و اتفاقات کاملا لحظه ای است، یعنی پروانه نمایش گرفته اید و تبلیغات را شروع کرده اید، اما یک هفته مانده به شروع در اکران فیلم، بازیگر شما کاری می کند که جلوی اکران فیلم را بگیرد، آنها را می گیرند و می گویند جلوی آنها را بگیرید، اما ما نمی توانیم یک تعهد مادام العمر از آنها بگیریم!

دوستان وزارت ارشاد هر هفته، هر روز و هر ساعت پرس و جو کنند که چه تصمیمی می خواهند بگیرند، مثلا فلان بازیگر در مراسم آقای آتیلا پسیانی چه لباسی پوشیده و چه کرده یا نکرده است. و غیره، بنابراین فلان فیلم نمی تواند در این هفته اکران شود و نتیجه آن مشکلی است که برای فیلم «دوستانه عمومی» پیش آمده است.

من نمی توانم زندگی و رفتار یک بازیگر را کنترل کنم، او تا زمانی که سر کار است بازیگر من است و بعد از آن دیگر نمی توانم به او بگویم که این پست را رها نکن و توقع بی جا هم هست.

به نظر من بهتر است وزارت ارشاد در زمان صدور پروانه ساخت فقط با تولیدکننده طرف باشد در حالی که در زمان صدور پروانه اجرا هم باید طرف تولیدکننده باشد یعنی آیا تهیه کننده سیاست های آنها را دنبال کرده است یا خیر؟

نه اینکه پرونده همه عوامل یک پروژه بررسی شود و در نهایت دود به چشم تهیه کننده برود! آقای مجید مبلی تهیه کننده «تفریق» تمامی مراحل ساخت و نمایش فیلم در جشنواره های خارجی را با توجه به سیاست های وزارت ارشاد و مانی حقیقی کارگردان فیلم به هر دلیلی انجام دادند. به سمت دیگری رفت حالا تقصیر مجید مبلی چیست که فیلمش به مشکل خورده است؟

فیلمی که از مهر سال گذشته پروانه نمایش گرفته بود و مشکلی برای اکران نداشت.

ما با این استدلال و کمک دوستان وزارت ارشاد توانستیم مشکل جنگ جهانی سوم را حل کنیم اما مشکل تفریق تا امروز حل نشده است.

متن جلوگیری از پخش اول صبح فیلمی با ترانه علیدوستی و نوید. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.