جمع آوری کمک مالی ۶ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI – Tekrato

جمع آوری کمک مالی ۶ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI – Tekrato

مقاله بودجه 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با جمع آوری کمک مالی 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI این استارتاپ هوش مصنوعی در راستای اجرای برنامه های ایلان ماسک، زمینه فعالیت خود را بهبود می بخشد.

استارتاپ هوش مصنوعی ایلان ماسک معروف به “x.AI” که هنوز 1 سال از عمرش نگذشته است با رهبری این مرد ثروتمند توانسته در این مدت کوتاه به پیشرفت چشمگیری دست یابد. این شرکت هوش مصنوعی تاکنون چندین دور سرمایه جذب کرده است و به نظر می رسد قصد دارد با نام های بزرگی مانند OpenAI رقابت کند.

اکنون با سرمایه گذاری 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI، به نظر می رسد که x.AI نه تنها از رقابت کنار گذاشته نمی شود، بلکه اکنون می خواهد نامی آشنا در فناوری هوش مصنوعی باشد. بنابراین به زودی باید منتظر محصولات این استارت آپ باشیم.

بیشتر بخوانید: انفجار برج میلاد در توییت ایلان ماسک؛ هدف مالک X چیست؟

جمع آوری کمک مالی 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI

استارتاپ هوش مصنوعی x.AI سرمایه گذاری 6 میلیارد دلاری را اعلام کرد. این جذب سرمایه به معنای تکامل نقشه راه این استارتاپ خواهد بود و به این ترتیب شاهد تولید و عرضه اولین محصولات x.AI به بازار خواهیم بود. علاوه بر این، این مبلغ هنگفت به تقویت زیرساخت های شرکت کمک می کند تا بتواند در نقشه راه آینده و توسعه فناوری های آینده موفق شود.

این استارت آپ از منابع بزرگی مانند هلدینگ شاهزاده ولید بن طلال و بسیاری از شرکت ها و افراد مشهور دیگر سرمایه جذب کرده است. نقش ایلان ماسک در این جمع آوری سرمایه را نمی توان انکار کرد. زیرا این کارآفرین آمریکایی در دنیای تکنولوژی و ثروت از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است و با برقراری روابط دوستانه می تواند کارهایی را انجام دهد که هرکسی نمی تواند انجام دهد.

جمع آوری کمک مالی 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI

بدون نقل قول از Axios. ایلان ماس در مورد سرمایه گذاری جدید x.AI گفت:

“تمام 6 میلیارد دلار پول جدیدی است که وارد شرکت می شود، نه سرمایه ای که X قبلاً در اختیار داشت.”

یکی از محصولات شرکت هوش مصنوعی x.AI مدل هوش مصنوعی “Gork-1” بود که در نوامبر 2023 ارائه شد.پیش از این اعلام شده بود که این مدل هوش مصنوعی به زودی چندوجهی شده و با مدل های پیشرفته مصنوعی رقابت خواهد کرد. فناوری های اطلاعاتی مانند “GPT-4o”. GPT-4o نسخه جدید و پیشرفته چت ربات هوش مصنوعی OpenAI است که چند روز پیش این شرکت ارائه کرد.

گزارش‌های جدید ادعا می‌کنند که ایلان ماسک قصد دارد با کمک ORACLE یک ابررایانه ۶ میلیارد دلاری بسازد. این شرکت قبلاً گفته بود که در حال مذاکره با سرمایه گذاران برای افزایش اعتبار خود به 24 میلیارد دلار است.

به هر حال نقشه راه مثبتی در انتظار شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک است و باید در آینده منتظر محصولات جدید و جذابی از این شرکت باشیم. همچنین ممکن است x.Ai بتواند به رقیب جدی OpenAI تبدیل شود و این تازه شروع کار است.

بیشتر بخوانید:

  • ایلان ماسک در حال برنامه ریزی یک ابر کامپیوتر xAI است تا نسخه بهتری از Grok را تامین کند
  • ایلان ماسک تایید کرد که یک رقیب برای پلتفرم یوتیوب ایجاد خواهد کرد
  • نسخه جدید ایلان ماسک از Grok به شما در درک میم ها کمک می کند

نظر شما در مورد آینده شرکت هوش مصنوعی x.AI با این مالک جسور و مشهور چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما در میان بگذارید.

مقاله بودجه ۶ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.