جنجالی ترین زوج هالیوودی در آستانه جدایی + فیلم

جنجالی ترین زوج هالیوودی در آستانه جدایی + فیلم

در چند روز گذشته یکی از داغ ترین بحث ها پیرامون سلبریتی ها دعوای بن افلک و همسرش جنیفر لوپز بوده است.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها; در چند روز گذشته یکی از داغ ترین بحث ها پیرامون سلبریتی ها دعوای بن افلک و همسرش جنیفر لوپز بود و بسیاری از سایت ها این زوج را محکوم به طلاق می دانستند اما این خبر از کجا شروع شد!

اوایل هفته گذشته ویدئویی از بن افلک منتشر شد که دیوانه وار در ماشین را به جنیفر کوبید. این ویدئو بن را نشان می‌داد که صبح روز دوشنبه در حالی که یک قهوه سرد می‌نوشید، جلوی جنیفر به سمت مرسدس بنز می‌رفت.

او در را به روی همسرش باز می کند و سپس با تکان دادن بازوی خود در را می بندد و در نهایت گیج به نظر می رسد و در نهایت متوجه دوربینی می شود که این لحظه را ثبت کرده است.

نظرات کاربران توییتر

یک نفر در توییتر نوشت: «بن همیشه خسته و آزرده به نظر می رسد.

شخص دیگری می گوید: “شما می توانید همه چیز داشته باشید و همچنان بدبخت باشید.”

کاربر دیگری نیز نوشته است: وقتی سوار ماشین می شود حتما دعوا می کنند.

با این حال، لحظاتی قبل از کوبیدن در، به نظر می‌رسید که این زوج روحیه خوبی داشتند، لبخند می‌زدند و روی قهوه دست در دست هم گرفته بودند. وقتی جنیفر لبخند می زد و در حالی که یک نوشیدنی داغ کوچک حمل می کرد، بن در حالی که قهوه سرد بزرگ خود را می خورد، لبخند می زد.

اما بعداً یکی از افراد نزدیک به این زوج گفت: بن همیشه از عکاسانی که او را دنبال می کنند و تک تک لحظاتش را ضبط می کنند متنفر است و از عکاسان به ستوه آمده است نه جنیفر.

سپس روی فرش قرمز اکران فیلم جدید جنیفر به نام “مادر” عکس هایی با عنوان دعوای جنیفر و بن حتی روی فرش قرمز منتشر شد! حضور بن افلک و جنیفر لوپز در اکران این فیلم جنجال بزرگی را برای این زوج به پا کرد.

این بازیگران هالیوودی به وضوح در حال مشاجره دیده می شوند.

البته این دو نفر از جنجال آن روز چیزی نگفته اند. اما یکی از منابع خبری اعلام کرد که بن افلک پس از آن بحث کوتاه جنیفر را تنها گذاشت و مراسم را ترک کرد.

بالاخره دیروز یکی از این زوج پشت چراغ راهنمایی گرفت که ظاهراً در حال دعوا هستند. عکس‌ها و فیلم‌های ویدئویی بن 50 ساله را نشان می‌دهد که در پشت فرمان، به‌طور مشهودی ناامید و عصبی به نظر می‌رسد و جنیفر روی صندلی سرنشین شاسی‌بلند ریویان الکتریکی خود نشسته است.

مشخص است که آن دو بر سر چیزی دعوا می کنند و بن مدام با دستانش تنش را بالا می برد. به نظر می رسد این زوج آنقدر در گفتگوی خود غرق شده اند که از تلفن های همراهی که این لحظه خصوصی زندگی آنها را ضبط می کنند، بی خبرند.

البته جنیفر آرام‌تر و ساکت‌تر به نظر می‌رسد در حالی که شوهرش هیجان‌زده در حال بحث است.

 

این فیلم ها از رفتار این زوج با یکدیگر در فضای عمومی باعث شده اکثر کاربران فضای مجازی به این باور برسند که شرایط ازدواج آنها خوب نیست.

این شایعات برای اولین بار از زمانی شروع شد که این زوج در جوایز گرمی 2023 در فوریه زمانی که دوربین روی آنها بود، روابط دوستانه ای نداشتند و جنیفر در حال هشدار دادن به افلک در مورد آن دیده شد. البته بن بعداً فاش کرد که با جنیفر شوخی کرده است، اما بعد متوجه شد که دوربین روی آنهاست.

حال باید دید که آیا این عوارض خودخواسته توسط زوج جنجالی هالیوودی ایجاد می شود تا همیشه در کانون توجه باشند یا اینکه ازدواج آقا و خانم عاشق پیشه واقعا شکست خورده است و هر لحظه ممکن است از جدایی خود خبر دهند.

نوشته جنجالی ترین زوج هالیوود در آستانه جدایی + فیلم اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.