“جنیفر لوپز” تولد ۵۱ سالگی همسرش “بن افلک” را جشن گرفت!

“جنیفر لوپز” تولد ۵۱ سالگی همسرش “بن افلک” را جشن گرفت!

جنیفر لوپز خانم خواننده و بازیگر مشهور تولد 51 سالگی همسرش، بن افلک را با انتشار پیامی شیرین در فضای مجازی تبریک گفت!

بازیگرها– جنیفر لوپز پست اخیر خود در فضای مجازی را به تولد 51 سالگی همسر بازیگر و کارگردان موفق خود اختصاص داده است!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، جنیفر لوپز تولد همسرش بن افلک را تبریک گفت. لوپز، 54 ساله، ویدیویی از خود و همسرش در حال خواندن یک آهنگ عاشقانه قدیمی را به اشتراک گذاشت.

خانم خواننده در توضیح این ویدیو نوشت: «بن عزیز… تولدت مبارک. دوستت دارم!» این ویدیو جنیفر را نشان می‌دهد که بر روی صندلی کمک راننده نشسته است و از همسرش در حال رانندگی فیلم می‌گیرد.

در این ویدیو تولد شیرین، این زوج پیراهن‌های سفید رنگی به تن داشتند و از اوقات خوش کنار یکدیگر لذت می‌بردند.

جشن‌های زوج محبوب هالیوودی در تابستان امسال!

این تابستان برای لوپز و افلک پر از جشن و خوشحالی بود. این زوج اولین سالگرد ازدواج خود را در 16 جولای جشن گرفتند. تولد جنیفر لوپز نیز در تابستان و ده روز پس از سالگرد ازدواجشان است. خانم خواننده سال جدید تولد 54 سالگی خود را لوپز را جشن گرفت.

جنیفر اخیرا در خبرنامه شخصی خود از طرفداران و نزدیکان خود بابت تبریک‌های تولدشان تشکر کرد. «از همه شما برای عشق و علاقه و تبریک‌های تولدتان متشکرم.» این خانم خواننده همچنین فاش کرد که بن افلک جشن تولد او را میزبانی کرد. بن افلک تولد همسرش را با حضور فرزندان و نزدیکانشان جشن گرفت.

لوپز همچنین عکس‌هایی از تولد خود به اشتراک گذاشت. این عکس‌ها جنیفر و بن افلک را در کنار هم و در حال لذت بردن از این روز آفتابی نشان می‌دهند.

لوپز و افلک برای سالگرد ازدواجشان به جورجیو بالدی در سانتا مونیکای کالیفرنیا رفتند. جنیفر همچنین آهنگی عاشقانه به مناسبت اولین سالگرد ازدواج خود با آقای کارگردان و بازیگر منتشر کرد. متن این آهنگ درباره مراسم عروسی این زوج در لاس وگاس است. ،

نوشته “جنیفر لوپز” تولد 51 سالگی همسرش “بن افلک” را جشن گرفت! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.