جومونگ ۳ (سریال امپراتور افسانه ها) پخش از تماشا – اندلرن

جومونگ ۳ (سریال امپراتور افسانه ها) پخش از تماشا – اندلرن

به گزارش کارمدئو، سریال جومونگ 3 یا امپراطور افسانه ها به کارگردانی میونگ وو لی از شبکه تماشا روی آنتن می رود. با ما همراه باشید تا با تاریخچه و زمان پخش سریال امپراطور افسانه ها یا جومونگ 3 آشنا شوید. Ja Myung Go (자명고)، دنباله ای بر سریال محبوب جومونگ، برای اولین بار پس از پایان امپراتور بادها پخش خواهد شد. این سریال همان جومونگ 3 است.سریال کره ای «پرنسس جا میونگ» در سال 2009 ساخته شد و داستانی درباره دوران امپراتوری موهیول و درگیری بین گوگوریو و کشور ناک رونگ است. اگر از علاقه مندان به سریال های تاریخی و کره ای هستید، می توانید پس از پایان امپراطور بادها، امپراطور افسانه ها یا جومونگ 3 را در تماشا از شبکه تماشا تماشا کنید. در زیر زمان پخش سریال امپراطور افسانه ها، زمان پخش مجدد و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می گذاریم.

زمان پخش سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا

سریال کره ای امپراطور افسانه ها یا جا میونگ گو پس از پایان سریال امپراطور بادها (جومونگ 2) پخش خواهد شد. طبق جدول پخش شبکه تماشا، ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها ساعت 19 خواهد بود. اگر در حال حاضر موفق به تماشای این سریال نشدید، روز بعد که تکرار سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا پخش می شود، می توانید آن را در ساعت های 1، 7 و 13 تماشا کنید. می توان گفت جا میونگ گو (자명고) داستان جنگ های بین نوه های جومونگ و سوزانو را به تصویر می کشد. برخی از بازیگران سریال امپراطور بادها نیز در سریال جا میونگ گو حضور دارند. موهیول یک پیرمرد جاه طلب در این سریال است. شخصیت اصلی داستان شاهزاده هودونگ است و داستان حول محور او می چرخد. اما این سریال برخلاف «افسانه جومونگ» و «امپراطور بادها» با پخش در کره به موفقیت چشمگیری دست پیدا نکرد و به جای 50 قسمت در 39 قسمت به پایان رسید.

خلاصه داستان جومونگ 3 (سریال امپراطور افسانه ها)

پس از اظهار نظر در مورد زمان پخش سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا، به سراغ تاریخچه این سریال دراماتیک، تاریخی و اکشن می رویم که به ادامه سلطنت موهیول، نوه جومونگ می پردازد. البته پسر او پرنس هودونگ، شخصیت اصلی سریال جا میونگ گو است. در خلاصه سریال امپراطور افسانه ها آمده است: «می گویند امپراتوری ناکرنگ طبل مقدسی داشت که از پوست گاو درست می شد و این طبل با حمله دشمن به طور خودکار به صدا در می آمد و همه را آگاه می کرد تا نتوانند. گرفتار شبیخون شود.» البته طبل را به احتمال زیاد راهب بزرگ که دختر امپراتور بود می نواخت. این موضوع باعث ترس و وحشت تمام اقوام و امپراتوری های همسایه شد. بنابراین ناکرنگ کشور مقدسی محسوب می شد که توسط طبل خدایان محافظت می شد. در همین حال، موهیول، امپراتور گوگوریو، که قصد داشت ناکرانگ را به همراه پسرش هودونگ فتح کند، نقشه ای می کشد تا با از بین بردن این طبل، راه را برای فتح این امپراتوری هموار کند. پیش از این گوگوریو چندین بار به قلمرو ناکرنگ حمله کرده بود اما هر بار به دلیل صدای طبل، مدافعان از ورود به موقع مهاجمان جلوگیری می کردند. طبق نقشه، پسر موهیول، هودونگ به ناکرانگ می‌گریزد و پناهنده می‌شود. پس از مدتی، دختر دوم امپراتور چویری، لاهی، به هودونگ علاقه مند می شود و با او ازدواج می کند. اما هودونگ عاشق دختر اول امپراتور (جا میونگ) است.”

کدام بازیگران در سریال امپراطور افسانه ها ایفای نقش می کنند؟

در امپراتور افسانه ها جونگ ریو وون، جونگ یو، جونگ کیونگ هو، جین گو، کانگ سو هان، پارک مین یونگ، جی هی، لی می سوک، سونگ هیون آه، کیم سونگ ریونگ، هونگ یو سئوب، مون سونگ کیونگ، کیم سو هیون، لی جو هیون، پارک گان تائه، یو اوک هوان، یون چان، گو سو هی، لی وون جونگ و جو می ریونگ به ایفای نقش پرداختند.

جومونگ 3 چند قسمته؟

سریال امپراطور افسانه ها در 39 قسمت 65 تا 70 دقیقه ای به کارگردانی میونگ وو لی ساخته شده است.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.