حادثه ای ترسناک برای سرخیو راموس و همسرش در اسپانیا

حادثه ای ترسناک برای سرخیو راموس و همسرش در اسپانیا

منزل سرخیو راموس در شهر سویا چهارشنبه شب گذشته مورد سرقت قرار گرفت در حالی که هر چهار فرزند او در خانه حضور داشتند.

بازیگرها- در ادامه سریال دزدی از خانه فوتبالیست‌ها، این بار سرخیو راموس مدافع با تجربه سویا طعمه شد.

رسانه معتبر «ABC» اسپانیا در گزارشی با اشاره به این موضوع عنوان کرد هنگام سرقت از خانه، سرخیو راموس در ورزشگاه سانچس پیسخوان حضور داشته و پیلار روبیو، همسر او هم در یک سفر کاری بوده و 4 پسر سرخیو راموس در خانه تنها بوده‌اند که خوشبختانه اتفاقی برای آنها رخ نداده است. در گزارش ارائه شده به جزئیات مربوط به سرقت اشاره نشده است.

سرخیو راموس سال 2012 و در اوج دوران حضور خود در رئال مادرید هم مورد سوءقصد ناموفق قرار گرفت. راموس در حالی که کنار برادرش رِنه ایستاده بود، 2 فرد ناشناس را هنگام ورود به خانه می‌بیند.
این 2 فرد که دچار اشتباه محاسباتی شده و تصور کرده بودند خانه کاپیتان رئال مادرید خالی است، فرار را بر قرار ترجیح داده و آن سوءقصد بی نتیجه باقی می‌ماند.
خِسوس خواکین فرناندس مشهور به سوسو، هافبک اسپانیایی و 29 ساله سویا هم 2 سال پیش از یک سرقت ناموفق و بی سرانجام جان سالم به در برد.
در شب سرقت، سوسو در جشن قهرمانی سویا در لیگ اروپا حضور داشت و همسر او همراه 2 فرزندش در خانه بودند. همسر سوسو که در حین تماشای جشن قهرمانی متوجه شرایط عجیبی در ورودی خانه می‌شود، چراغ‌های حیاط را روشن می‌کند.
این اتفاق باعث می‌شود دزدان که تصور می‌کردند خانه خالی است، محل را به سرعت ترک کنند. حضور این دزدها و ترک کردن خانه پس از روشن شدن چراغ‌ها، توسط دوربین‌های مداربسته به ثبت رسید.
منبع: فوتبال 360

بخوانید: تصویر همسر کانادایی آدام همتی ستاره اسبق پرسپولیس؛ مشاور املاک اکنون

نوشته حادثه ای ترسناک برای سرخیو راموس و همسرش در اسپانیا اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.