حالت صوتی پیشرفته ChatGPT برای کاربران پولی که با صداهای بیشتر + ویدیو صحبت می کنند – بازیگرها

حالت صوتی پیشرفته ChatGPT برای کاربران پولی که با صداهای بیشتر + ویدیو صحبت می کنند – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

OpenAI اخیراً ویژگی جدیدی را برای حالت صوتی پیشرفته ChatGPT معرفی کرده است که فقط کاربران پولی می توانند از آن استفاده کنند. این ویژگی علاوه بر بهبود ظاهر، به پنج صدای جدید نیز مجهز شده است.مطابق اطلاعیه ویدیویی OpenAIبا اضافه شدن این صداها، مجموعه حالت‌های صوتی پیشرفته ChatGPT به 9 عدد می‌رسد که تقریباً شبیه به جمینای گوگل است. البته از هر کدام از اینها استفاده کنید. هوش مصنوعی جذابیت خاص خودش را دارد.

حالت صدای پیشرفته ChatGPT بهتر به نظر می رسد

پیش از این حالت صوتی چت GPT حین مکالمه سیاهچاله ای را نشان می داد، اما با این آپدیت، این نقطه سیاه به یک کره آبی متحرک تبدیل شده است که از نظر بصری جذابیت بیشتری دارد.

تجربه جذاب تر با صداهای جدید ChatGPT

کاربران اکنون می توانند از پنج صدای جدید استفاده کنند که تجربه کاربری جذاب تری را ارائه می دهند. برای اولین بار Open AI با صدای بهشت ​​معرفی شد. اما به دلیل شباهت صدای اسکای با صدای اسکارلت جوهانسون در فیلم HER پخش شد، از لیست صدا حذف شد.

ویژگی جدید ChatGPT

یکی از جالب ترین قابلیت هایی که هنوز در اختیار کاربران ChatGPT قرار نگرفته، اشتراک گذاری ویدیو است که به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. این ویژگی به ChatGPT اجازه می دهد تا اطلاعات دیداری و صوتی را پردازش کند و به عنوان مثال به سوالات ریاضی نوشته شده بر روی یک کاغذ پاسخ دهد.

 

رقابت در بازار چت بات

بازار هوش مصنوعی این روزها بسیار داغ است. قبلا گوگل Jumnai Live با ویژگی مشابه برای دستگاه های اندرویدی متای فعال شده همچنین قصد دارد از صدای افراد مشهور استفاده کند جان سینا به پلتفرم های اینستاگرام، واتس اپ و فیسبوک اضافه کنید. این رقابت در زمینه هوش مصنوعی و دستیاران هوش مصنوعی نشان می دهد که چقدر از این فناوری در زندگی روزمره ما استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:

  • همکاری طراح سابق اپل با OpenAI. سخت افزار جدید هوش مصنوعی در راه است
  • متا: مدیر ارشد هوش مصنوعی: تسلا مستقل نیست. ایلان ماسک دروغ می گوید
  • متا با صداپیشگی جان سینا و جودی دنچ تجربه کاربری هوش مصنوعی را متحول می کند

پست ChatGPT Advanced Voice Mode Speak with More Voices for Payed Users + Video اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/