حال شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون وخیم شد [+جزئیات] – فیگر

حال شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون وخیم شد [+جزئیات] – فیگر

حال شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون وخیم شد [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

وضعیت شهرام عبدلی حال این بازیگر سینما و تلویزیون وخیم اعلام شد. شهرام عبدلی چند روزی است که در بیمارستان بستری است و به گفته پزشکان وضعیت این بازیگر وخیم است.

شهرام عبدلی همچنان در کما به سر می برد

شهرام عبدلی بازیگر معروف تلویزیون و سینمای ایران در حین کار در یک سریال نمایش خانگی در مشهد به دلیل عارضه مغزی به بیمارستان منتقل شد و پس از آن اخبار ضد و نقیضی از وضعیت وی در فضای مجازی منتشر شد. و رسانه های مختلف .

1
آخرین اخبار آگاهی شهرام عبدلی

به گزارش ایسنا، به نقل از جواد حدادی، مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد:

شهرام عبدلی به دلیل عارضه مغزی به بیمارستان قائم (عج) منتقل شد و وضعیت وی از ابتدا ثابت بود. او هنوز در کما است و وضعیت هوشیاری شهرام عبدلی تغییر نکرده است. اگر با توکل بر خدا و دعای مردم در حال او تغییری حاصل شود، از راه مطمئن گزارش می شود.

دلیل بستری شدن شهرام عبدلی در بیمارستان

احتمالا خیلی از شما ماجرای وخامت حال شهرام عبدلی در مشهد را شنیده اید، اما باز هم به بررسی آن می پردازیم.

حسن حاج زاده کارگردان سریال «آسوده باش» شبکه خانگی که این روزها در مشهد در مرحله پیش تولید قرار دارد، درباره وضعیت شهرام عبدولی بازیگر این سریال گفت: سریال «آسوده باش» که این روزها در مشهد در مرحله پیش تولید است.

شهرام عبدلی به دلیل عمل جراحی قبلی قلب، قرص مصرف می کرد که باعث ترشحات مغزی شد.

امیر غفارمنش دوست و همبازی این بازیگر در سریال آرام باش نوشت:

20 دقیقه پیش متوجه شدم که هوشیاری شهرام عبدولی بالا رفته و فضای امیدی ایجاد شده است، به همین دلیل اکنون همه گروه های پروژه ای که در مشهد کار می کنیم خوشحال هستند.

اما این نقطه خیلی زود جای خود را به حالت اولیه ابدالی داد. مثل جواد حدادی روی وضعیت فعلی شهرام عبدلی گفتن:

فقط می توانم بگویم که آقای عبدلی هنوز بیهوش است و دستگاه به ایشان وصل است. وضعیت تغییر نکرده و روحیه آنها خوب نیست. از مردم می خواهم برای این بازیگر خوب سینما و تلویزیون دعا کنند.

ابدالی چگونه به بیمارستان رفت؟

جواد حدادی نیز این مشکل را اینگونه توضیح داد:

شهرام عبدلی شنبه شب هشتم بهمن ماه دچار سکته مغزی هموراژیک شد و بلافاصله برای اورژانس به بیمارستان قائم مشهد منتقل شد. اقدامات تشخیصی و درمانی از بدو ورود انجام شد و اولین جراحی بر روی شهرام عبدلی انجام شد.

شهرام عبدلی از آن زمان تاکنون حالش بد نبوده و همچنان در همان وضعیت به سر می برد و در میان این همه اخبار ضد و نقیض از وضعیت جسمانی اش این نکته را به صراحت اعلام می کنم، تغییری در وضعیت او ایجاد نشده است. شهرام عبدلی بیهوش است، به دستگاه متصل است و حال عمومی وی نامساعد است.

پیگیری های بیا دیگهوضعیت شهرام عبدلی بهتر است نشان می دهد که او هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان قائم مشهد بستری است. لحظاتی در دو روز اخیر سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش بوده است.

اما به دلیل شرایطی که اعضای حیاتی مغز را درگیر می کند و غیرقابل پیش بینی است، وضعیت این بازیگر به حالت اولیه کم هوشیاری و بی هوشی رسیده است.

ادامه مطلب

  • ببینید: عکس های قدیمی و منتشر نشده محمدعلی فردین و خانواده اش! [+عکس]
  • ببینید: عکس های جدید خانه شهری سحر قریشی در دبی
  • پوستر بین المللی قسمت دوم فیلم Shazam [+عکس]
  • کمک های مادی و معنوی هنرمندان و ورزشکاران برای زلزله زدگان ترکیه و سوریه [+اسامی]
  • پوستر جدید فیلم فلش منتشر شد [+عکس]

وضعیت شهرام عبدلی

حال شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون وخیم شد [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.