حامد کمیلی ۱۶ سال پیش چگونه بود؟ | عکس مخفیانه حامد کمیلی را ببینید!

حامد کمیلی ۱۶ سال پیش چگونه بود؟  |  عکس مخفیانه حامد کمیلی را ببینید!

حامد کمیلی بازیگر محبوب سینمای ایران در عکسی که به تازگی منتشر کرده 16 سال جوانتر به نظر می رسد. عکس مخفی حامد کمیلی را ببینید

عکس قدیمی حامد کمیلی

16 سال پیش حامد کمیلی هنوز به عنوان یک بازیگر حرفه ای شناخته نشده بود. در آن زمان او تازه کار بازیگری خود را آغاز می کرد و شاید حتی آرزوی شهرت شدن را هم نداشت. اما سرنوشت چیز دیگری برای او رقم زد. کمیلی بعدها با تلاش و پشتکارش به یکی از موفق ترین بازیگران سینمای ایران تبدیل شد.

این عکس قدیمی یادآور این است که همه افراد مشهور زمانی شبیه ما بودند. آنها دوران جوانی خود را نیز پشت سر گذاشته اند و سختی ها و چالش های زیادی را پشت سر گذاشته اند.

بیوگرافی حامد کمیلی

سید حمید کمیلی وی متولد 23 تیر 1361 در شهر اصفهان و بازیگر ایرانی است.

او در سینما با فیلم بازی کرد. تردید (۱۳۸۶) ساخته واروژ کریم مسیحی که برای آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

کمیلی در نقش «الیاس» در سریال تلویزیونی. بخور (1386) معروف شد.

فوق لیسانس مدیریت بازرگانی، کاردانی کامپیوتر و 10 سال کار تئاتر دارد.

او کار تئاتر را از اصفهان آغاز کرد و در تهران ادامه داد. در تئاتر شاگرد فریدون خسروی و گلاب آدینا بود.

او برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر است که از علی نصیریان دریافت کرد.

کمیلی همچنین پیانو و تار می نوازد. او می گوید: حامد بهداد تاثیر زیادی در زندگی هنری او داشته است و امیدوار است با تاثیری که از او می شود به شیوه ای جدید و منحصر به فرد در بازیگری در سینما دست یابد.

آخرین سریال او مرداب نام داشت که در این سریال خانگی در نقش سرگرد صدرا فتحی بازی کرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60957

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

نوشته حامد کمیلی ۱۶ سال پیش چطور بود؟ | عکس مخفیانه حامد کمیلی را ببینید! اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.