حتما این وسایل ضروری را برای سفرهای کودک و بچه به همراه داشته باشید! | اندلرن

حتما این وسایل ضروری را برای سفرهای کودک و بچه به همراه داشته باشید!  |  اندلرن

در حالی که من وسواس بسته بندی همه محصولات مسافرتی کودک خود را درک می کنم، احتمالاً نیمی از آنها را استفاده نخواهید کرد و از حمل این همه پشیمان خواهید شد. ممکن است قبل از اینکه دقیقا بفهمید برای سفر با کودکتان به چه چیزی نیاز دارید کمی آزمون و خطا طول بکشد، اما کنجد ارزان لیستی از بهترین وسایل سفر را برای کودک شما ارائه می دهد.

این فهرست برای برجسته کردن مواردی که برای سفر با نوزاد ضروری به نظر می‌رسند سازماندهی شده است. همچنین در صورت لزوم، توصیه هایی در مورد محصولات سبک وزن یا جایگزین های مسافرتی کودک ارائه می دهد.

در اینجا 5 مورد از وسایل سفر کودک که هرگز نباید بدون آنها از خانه خارج شوید آورده شده است:

کریر نوزاد – استفاده از کریر نوزاد، دستان شما را آزاد نگه می دارد و در سفر با نوزاد، زندگی را بسیار آسان می کند.

پتوهای سبک پتو یکی از متنوع ترین ملزومات سفر کودک در لیست است.

تخت نوزاد مسافرتی – برای سفر کودک تخت مسافرتی شماره 1 الزامی است.بچه من که بزرگ شد به چادر مسافرتی هم نیاز دارد! هر دو به راحتی بسته بندی می شوند و در هر مکانی حمل می شوند!

صندلی ناهار خوری سفری پارچه ای – موقعیت های زیادی وجود دارد که یک صندلی ناهار خوری مسافرتی همه کاره بسیار راضی کننده است! از رستوران گرفته تا هتل

میز تعویض پوشک – این وسیله سفر کودک پر زرق و برق نیست، اما از آن استفاده زیادی خواهید کرد.

13 مورد ضروری برای سفر کودک من

1. کریر نوزاد برای مسافرت

وقتی صحبت از رفت و آمد در حین مسافرت با نوزاد می شود، من به شدت کریر نوزاد را توصیه می کنم. در دسته لوازم ضروری سفر کودک به همه توصیه می شود.

نکته شگفت انگیز در مورد این کاور این است که استفاده از آن آسان است و چگونه می توانید کودک خود را در آن بپیچید.

2. پتوی کودک سبک برای سفر

در حالی که ممکن است این مورد عجیبی به نظر برسد که در میان وسایل ضروری سفر کودک خود قرار دهید، طبق تجربه من، پتوهای قنداق یکی از بهترین لوازم ضروری سفر کودک هستند. آنها بسیار همه کاره هستند!

پتوهای قنداق برای سفر با نوزاد بسیار متنوع هستند. آنها برای دادن محل بازی به کودک شما در کف فرودگاه عالی هستند (اگر یکی از آن تشک های بازی مسافرتی کودک را ندارید)، بدیهی است که برای قنداق کردن یا گرم نگه داشتن کودک شما خوب عمل می کنند.

بهترین بخش این است که شما حتی در سفر با کودک نوپا از این پتوها استفاده خواهید کرد!

تخت مسافرتی یا چادر مسافرتی

3. تخت مسافرتی یا چادر مسافرتی

در حالی که بسیاری از هتل‌ها و مراکز اجاره‌ای تخت‌هایی دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید، داشتن یک تخت قابل حمل بهترین راه برای ایجاد یک محیط خواب آشنا برای کودکتان است. همچنین اگر قصد دارید در طول سفر زیاد جابجا شوید، نگرانی کمتری خواهید داشت.

برای نوزادان بزرگتر (بیش از 6 ماه) تخت مسافرتی جایگزین مناسبی برای تخت نوزاد است که ما در سفرهای خانوادگی از آن استفاده می کنیم.

4. روکش کالسکه

یکی از اشتباهات استفاده از پتو در کالسکه هنگام چرت زدن است. روکش کالسکه این مشکل را حل می کند و یکی از آن ملزومات سفر کودک است که در سفر با نوزاد باید در لیست بسته بندی همه افراد باشد! این پوشش هم به عنوان پوشش واگن هواپیما و هم به عنوان محافظ در برابر آفتاب برای واگن ها عمل می کند. آنقدر همه کاره است که می تواند به راحتی در دسته محصولات مسافرتی کودک برای خواب، پرواز یا رفت و آمد قرار گیرد.

صندلی مسافرتی نوزاد قابل حمل

5. صندلی مسافرتی قابل حمل

یکی دیگر از ضروریات سفر نوزاد که در سفرهای خانوادگی خود بسیار از آن استفاده کرده اید، صندلی بلند مسافرتی پارچه ای است. غذا خوردن در سفر با نوزاد می تواند چالش برانگیز باشد و داشتن صندلی بلند مسافرتی برای تغذیه کودک در محیط های مختلف بسیار راحت است.

6. میز تعویض پوشک

یکی دیگر از موارد بسیار ساده اما بسیار مهم که من قطعاً به لیست لوازم ضروری سفر خود اضافه می کنم، تشک تعویض است. اگر جایی برای تعویض کودک خود دارید، دیگر نگران پیدا کردن مکانی برای تعویض نوزاد خود نخواهید بود.

پد تعویض پوشک قابل حمل قطعا در رده بهترین وسایل سفر کودک قرار می گیرد!

7. دماسنج

همه وسایل سفر کودک نباید زرق و برق دار یا هیجان انگیز باشند. اصول اولیه نیز مهم است. در حالی که امیدوارم هرگز مجبور نباشید با بیمار شدن کودکتان در سفر کنار بیایید، ارزش این را دارد که چند مورد ضروری و یک جعبه کمک های اولیه کودک را بسته بندی کنید.

همیشه یک دماسنج کودک تایلنول را در کیف دستی خود حمل کنید.

8. لیوان ضد نشت

یک فنجان اسنک ضد ریزش ممکن است پر استفاده ترین وسیله جانبی من در سفرهای خانوادگی، به خصوص با پسرم باشد. یک میان وعده خوب برای سفر با نوزادی که مواد جامد می خورد ضروری است.

فنجان های اسنک ضد نشتی فعالیت های عالی برای نوزاد در هواپیما هستند. آنها به همان اندازه برای میان وعده در هنگام گشت و گذار مفید هستند. کودک شما می تواند در کالسکه غذا بخورد در حالی که شما به سمت جاذبه بعدی می روید!

9. کوله پشتی پوشک

شما می توانید کیسه پوشک روزانه خود را از خانه بیاورید، اما تجربه من به من آموخته است که چیزی داشته باشم که به دستان شما کمک کند، مانند این کیف پوشک کوله پشتی!

من حتی از کوله پشتی معمولی پیاده روی خود به عنوان کیف پوشک یا کیف مسافرتی استفاده کرده ام، اما یکی از این کوله پشتی های پوشک مسافرتی برای مرتب نگه داشتن وسایل ضروری سفر کودک شما بسیار بهتر است.

11. کالسکه مسافرتی سبک

گزینه های کالسکه مسافرتی از کالسکه های چتری ساده گرفته تا کالسکه های مسافرتی سبک وزن که دارای سایبان هستند و به اندازه کافی کوچک تا می شوند تا در هواپیما قرار بگیرند، متغیر است.

بسیاری از والدین فکر می کنند که برای حمل تمام وسایل سفر کودکشان در فرودگاه به کالسکه نیاز دارند، اما من فکر می کنم استفاده از کالسکه برای عبور از فرودگاه راحت تر است. به علاوه، نداشتن کالسکه شما را مجبور می کند که به راحتی وسایل سفر خود را بسته بندی کنید و وسایل غیر ضروری سفر کودک خود را در خانه بگذارید.

اسباب بازی های مسافرتی بچه ها

12 اسباب بازی مسافرتی کودک

در حالی که انتظار دارید کودکتان در هواپیما بخوابد، باید چند اسباب بازی ببندید تا او را در طول پرواز سرگرم کنید.

13. صندلی مسافرتی کودکانه

اگر قصد دارید یک صندلی ماشین در هواپیما بیاورید یا برای ماشین کرایه ای به آن نیاز دارید، باید سفر خود را از قبل با این وسایل ضروری برای کودک برنامه ریزی کنید.

 

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.