حساب خبری OpenAI در X هک شد. تبلیغ ارزهای جعلی توسط مجرمان رمزنگاری

حساب خبری OpenAI در X هک شد. تبلیغ ارزهای جعلی توسط مجرمان رمزنگاری

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

حساب خبری OpenAI در شبکه اجتماعی X هک شد و پست هایی با محتوای مربوط به ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته شد. OpenAI اعلام کرده است که یکی از حساب‌های وابسته به این شرکت هک شده و یک فرد غیرمجاز پست‌هایی را منتشر کرده است که کاربران را درباره توکنی به نام آن‌ها گمراه می‌کند. این توکن به دروغ ادعا می کرد که با OpenAI مرتبط است.اطلاع رسانی کند بلومبرگOpenAI از این اتفاق آگاه است و در تلاش است تا کنترل حساب را دوباره به دست گیرد. پست‌هایی که در حساب OpenANewsroom@ ارسال شده‌اند، حدود ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت نیویورک آپلود شدند. گفته می شود حتی پس از حذف این پست ها، برخی از کاربران همچنان قادر به مشاهده آنها بودند.

هک حساب خبری OpenAI در X

یکی از منابع داخلی گفت که یکی از کارکنان امنیتی OpenAI صبح دوشنبه قبل از این اتفاق به همکارانش هشدار داده بود که حملات به حساب های کارمندان افزایش یافته است و دستوراتی برای تسریع امنیت حساب ها داده است.

حساب خبری OpenAI در X هک شد. تبلیغ سکه های جعلی توسط کلاهبرداران کریپتو

این نوع نفوذها و انتشار پست های مرتبط با ارزهای دیجیتال سابقه طولانی دارند و این اولین بار نیست که یک حساب کاربری مرتبط با OpenAI هدف این نوع حملات قرار می گیرد. به عنوان مثال، روز شنبه، حساب کاربری جیسون وی، محقق OpenAI، نیز پست مشابهی را منتشر کرد که به توکنی به نام $OPENAI اشاره می‌کند. علاوه بر این، در ماه ژوئن، حساب Jacon Pakocci هک شد و در ژوئن 2023، حساب کاربری OpenAI، میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری OpenAI برای مدت کوتاهی هک شد.

بیشتر بخوانید:

  • سام آلتمن را از کمیته امنیتی OpenAI حذف کنید. کمیته مستقل می شود
  • همکاری طراح سابق اپل با OpenAI. سخت افزار جدید هوش مصنوعی در راه است
  • OpenAI به دنبال هویت تجاری جدید است. از تغییر لوگو تا ساختار سازمانی
  • OpenAI دسترسی کاربرانی را که در مورد مدل هوش مصنوعی o1 کنجکاو هستند مسدود می کند

محتوای حساب خبری OpenAI در X هک شد. کلاهبرداران ارزهای دیجیتال سکه های جعلی را تبلیغ می کنند اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/