حضور تکنو در رویداد MWC. از سگ رباتیک تا کنسول بازی AR – بازیگرها

حضور تکنو در رویداد MWC.  از سگ رباتیک تا کنسول بازی AR – بازیگرها

حضور تکنو در رویداد MWC. از یک سگ رباتیک تا یک کنسول بازی AR اولین بار در Tecrato: Life with Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

حضور تکنو در رویداد MWC امسال در بارسلونا با ارائه کنسول AR بی سیم Pocket Go و یک سگ رباتیک به نام Dynamic 1 همراه خواهد بود.

Tecno قرار است محصولات جالبی را در کنگره جهانی موبایل ارائه دهد، چیزی که ما به عنوان MWC می شناسیم. Tecno Pocket Go یک کنسول ویندوز قابل حمل است که برای کار با عینک AR طراحی شده است. یک ترکیب واقعا جالب که قبلا ندیده بودیم.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • حلقه هوشمند اپل به زودی معرفی می شود; محصولی که با گلکسی رینگ رقابت می کند!
  • سامسونگ احتمالا برخی از تراشه های نسل پنجم اسنپدراگون 8 را تولید خواهد کرد
  • ARM و سامسونگ برای تولید تراشه 2 نانومتری GAA همکاری می کنند
  • اولین گوشی تاشو نوبیا به نام Flip 5G در کنگره جهانی موبایل 2024 معرفی خواهد شد.

حضور تکنو در رویداد MWC

این هدست مجهز به نمایشگر میکرو OLED 0.71 اینچی است که با زاویه دید یک تلویزیون 215 اینچی از فاصله 6 متری مطابقت دارد. همچنین دارای تنظیمات قابل تنظیم تا 600 درجه است. خود کنسول 50 درصد کوچکتر و 30 درصد سبکتر از سایر کنسول های بازی ویندوز مانند Asus ROG Ally است و بسیار شبیه به یک کنترلر Xbox است.

Tecno فاش کرد که این دستگاه دارای یک CPU 8 هسته ای 16 رشته ای با فرکانس حداکثر 5.1 گیگاهرتز است، همچنین دارای یک فن خنک کننده و سه لوله مسی برای دفع گرما و یک باتری قابل تعویض 50 وات ساعت است.

این عینک AR Pocket Vision نام دارد و دارای ژیروسکوپ شش محوره با الگوریتم هوش مصنوعی است که حرکات سر را یاد می گیرد.

حضور تکنو در رویداد MWC.  از سگ رباتیک تا کنسول بازی AR – بازیگرها

Pocket Go دارای جعبه هوشمند Tecno است که به عنوان مرکزی برای مدیریت بازی ها و تنظیمات عمل می کند. همچنین به عینک Pocket Vision AR و خود کنسول اجازه می دهد تا به سایر دستگاه های Tecno متصل شده و به عنوان یک ایستگاه کاری متحرک عمل کنند.

اما یکی دیگر از محصولاتی که تکنو قرار است رونمایی کند ربات جالب آن است. طراحی سگ روباتی آن با الهام از ژرمن شپرد برای ارائه سرگرمی، کمک و آموزش در خانه هوشمند طراحی شده است. Tecno گفت که عملکرد آن کاملاً مشابه عملکرد یک حیوان خانگی خواهد بود.

Tecno عینک های واقعیت افزوده بی سیم با کنسول قابل حمل و سگ ربات Dynamic 1 را معرفی کرد

این ربات که Dynamic 1 نام دارد، گشتاور خروجی 45 نیوتن متر بر کیلوگرم دارد، به این معنی که سگ می تواند بدون زحمت از پله ها بالا برود. او همچنین می تواند خم شود و پنجه خود را نشان دهد. یک سیستم هوش مصنوعی HyperSense Fusion و یک دوربین عمقی Intel Real Sense D430 از تحرک پایدار آن مراقبت می کند و به آن اجازه می دهد موانع را شناسایی کرده و در اطراف آنها حرکت کند. این ربات مجهز به یک پردازنده 8 هسته ای ناشناخته است.

این سگ دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، وای فای 6 و اتصال بلوتوث 5.2 است و می توان آن را از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند کنترل کرد، اما از کنترل از راه دور و فرمان های صوتی نیز پشتیبانی می کند. Dynamic 1 دارای یک باتری 15000 میلی آمپر ساعتی است که 90 دقیقه انرژی را در اختیار ربات قرار می دهد و می توان آن را به طور جداگانه تعویض و شارژ کرد.

در واقع بعید است که این ربات به مرحله تجاری سازی برسد. تکنو گفت که معرفی این سگ برای نمایش قابلیت های نوآورانه این شرکت در زمینه رباتیک پیشرفته و هوش مصنوعی است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی سال 2023 در کنگره جهانی موبایل (GLOMO) به آیفون 14 پرو رسید.
  • روش به روز رسانی نرم افزار در گوشی های سامسونگ در حال تغییر است
  • گلکسی زد فولد 6 احتمالاً باریک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ است
  • شیائومی 14 اولترا معرفی شد. خط بادامی و نماد چشم برای سامسونگ و اپل

نظر شما در مورد حضور تکنو در MWC چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

حضور تکنو در رویداد MWC. از یک سگ رباتیک تا یک کنسول بازی AR اولین بار در Tecrato: Life with Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.