حضور غافلگیر کننده بازیگر زن در جشنواره موسیقی!

حضور غافلگیر کننده بازیگر زن در جشنواره موسیقی!

زندایا بازیگر مشهور آمریکایی در آخرین اجرای Labyrinth در جشنواره موسیقی کواچلا برای اجرای آهنگ “Euphoria” به خواننده پیوست.

AM – Zendaya با پیوستن به خواننده Labyrinth برای اجرای “All For Us” در جشنواره موسیقی Coachella طرفداران را شوکه کرد!

به گزارش گروه ترجمه صبح زندیا بازیگر سریال Euphoria برای اجرای آهنگ All For Us که Labrinth برای این سریال خوانده است به این خواننده بریتانیایی پیوست. زندایا 26 ساله نیز برای تولید این آهنگ با Labyrinth همکاری کرده است.

زندیا که به تازگی به عنوان سفیر و چهره اصلی برند لویی ویتون انتخاب شده است، پس از سال ها روی صحنه رفته است. این بازیگر که کار خود را از سنین پایین در شبکه تلویزیونی دیزنی آغاز کرد، سابقه خوانندگی دارد.

زندایا یک پیراهن صورتی فانتزی را برای حضور در صحنه مشهورترین جشنواره موسیقی جهان انتخاب کرد. او برای تکمیل ظاهرش کفش های چرمی تیره پوشیده بود که تضاد جالبی را در ظاهرش ایجاد کرد.

از طرفداران برای حمایت آنها سپاسگزاریم!

زندیا سپس سه پست جدید را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. به نظر می رسد یکی از این پست های اینستاگرامی عکسی است که پس از حضور این بازیگر زن روی صحنه گرفته شده است.

زندایا در توضیح این پست ها با انتشار پیامی از Labyrinth و هوادارانی که برای تماشای اجرای آنها بیرون آمده بودند تشکر کرد.

بازیگر مرد عنکبوتی همچنین ویدیوی دیگری را منتشر کرد که در آن تجربه اجرای جشنواره موسیقی کواچلا را «یک شب جادویی و زیبا» توصیف کرد. وی افزود: از همه شما متشکرم که با آغوش باز از من در آن مرحله استقبال کردید.

هفته گذشته، Labyrinth از بیلی آیلیش خواننده جوان آمریکایی خواست تا برای اجرای او در اولین هفته جشنواره موسیقی کواچلا روی صحنه به او بپیوندد.

برخلاف هر سال، بیلی آیلیش یکی از خوانندگانی نبود که امسال در جشنواره موسیقی کواچلا اجرا کرد.

 

نوشته حضور غافلگیر کننده بازیگر زن در جشنواره موسیقی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.