حقایق پنهان و بیوگرافی هانده ارچل ; همه چیز درباره بازیگر جذاب ترک (Hande Erçel) – اندلرن

حقایق پنهان و بیوگرافی هانده ارچل ;  همه چیز درباره بازیگر جذاب ترک (Hande Erçel) – اندلرن

مطلب حقایق پنهان و بیوگرافی هانده ارچل . همه چیز درباره جذاب ترک (Hande Erçel) برای اولین بار وب سایت اندلرن – فیلم، و هنر هنر شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

هانده ارچل کیست ؟ اگر شما هم کنجکاو دانستنی‌های زندگی خصوصی هانده ارچل زیبا و جذاب ترکی هستید، در نوشتار جدید اندلرن بازیگر همراه ما باشید.

حقایق پنهان هانده ارچل :

  • عکس‌، فیلم و اخبار جذاب و جدید از هانده ارچل و کرم بورسین
  • عکس های با نمک از هانده ارچل و خواهرزاده اش ماوی
  • جنجالی ترین عکس های هانده ارچل
  • جنجالی ترین تصاویر عاشقانه از هانده ارچل و کرم بورسین
  • دل نشین ترین شات‌ها از خانواده بولات با بازی هانده ارچل و کرم بورسین
  • کت و شلوارهای جذاب هانده ارچل برای تیپ های رسمی
  • جواهرات خاص و دلبر هانده ارچل در طرح های متفاوت
  • ویدیوهایی از عاشقانه های هانده ارچل و کرم بورسین
  • از استایل های جذاب هانده ارچل برای انتخاب نوع پوشش خودت الگو بردار
  • جین های ست و جذاب بر تن هانده ارچل . زیباترین بازیگر ترکیه

هانده ارچل کیست

بهترین های هانده ارچل
حقایق پنهان هانده ارچل

خب اول از همه نظرتون در رابطه با بیوگرافی هانده ارچل چیه؟ کمی با این بازیگر جذاب ترک که لقب زیباترین بازیگر زن را هم آشنا می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین های هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است که با بازی در سریال دختران آفتاب وارد حرفه گاشی می شود. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت، سریال «تو در خانه‌ام را بزن» است.

هانده بر مدل بازیگری نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تأثیر زیادی داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

هانده ارچل در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و همزمان با بازی سریال چکاوک، مدل حرفه ای وارد شد. او در سالی که گذشت به زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

درباره زندگی خصوصی هانده ارچل بازیگر جذاب ترک چه میدانید؟
بیوگرافی هانده ارچل

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای خواهر نام غمزه است که سال ۲۰۱۹ ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند.

مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. مشکل طبق خواهرزاده هانده ارچل هم درگیر این هست و امیدواریم هر چه زودتر صحت کند.

هانده در ۲۰۱۸ در مسابقات زیبایی که برگزار می شود به عنوان زن زیبای جهان و زیباترین زن ترکیه برگزار می شود. او با بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه مردم قرار گرفت. قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) بازی کرده بود.

بیوگرافی هانده ارچل
هانده ارچل کیست

اما نقطه عطف و اوج کارنامه هنری او را می‌توان به سریال دختران آفتاب نسبت داد. در این سریال وی در نقش سلین حضور داشت و بازی در این نقش باعث شد تا به شهرت فراوانی برسد.

  • کیمیا خاتون شمس تبریزی با بازی هانده ارچل در مست عشق +[عکس]

هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم به ایفای نقش می‌پردازد. در این هانده با بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای همبازی است که می‌توانم به پیروزفر، شهاب حسینی، ابراهیم و حسام اشاره کرد.

این فیلم مولانا و شمس تبریزی را روایت و هانده در آن نقش به نام کیمیا را بازی می‌کند. همچنین شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را برعهده دارند.

عکس هانده ارچل با روسری
هانده ارچل کیست

یکی از و آرزوهای هانده ارچل این است که روزی با ستارگان معروف یا هالیوودی مانند لئوناردو دی کاپریو رایان گاسلینگ همبازی شود و از علاقه مندی های هانده ارچل می تواند به مسافرت مسافرت و خوانندگی اشاره اشاره اشاره کند.

این بازیگر دارد که اینستاگرام ابزاری برای ارتباط با دنیا است و به مردم می دهد تا او را همان که هست هست. ببینند و خودش هم عقیده دارد که بازیگران در اینستاگرام باید چهره واقعی شان راه نش.

هانده در روز روبروی آینه می‌باشد و با صحبت می‌کند و عقیده دارد این 10 دقیقه برایش طلایی تایمی است که در طول روز به خود اختصاص می‌دهد و در مورد هر چیزی چیزی صحبت می‌کند.

زندگی خصوصی هانده ارچل
آیا هانده ارچل فارسی بلد است

زمانی که پرسیده می شود که آیا هیچ حسابی در شبکه های اجتماعی دارد یا، شروع به خندیدن کرد و گفت:

حساب فیک و اصلاً نیازی هم به آن نمی‌کنم، زیرا هر کاری که بخواهم با حساب خودم انجام دهم.

هانده ارچل بین دوآ لیپا و بیانسه، بیانسه را انتخاب می‌کند. حتی به کنسرت او هم رفته و عقیده دارد که بیانسه اعجاب انگیزترین و خارق العاتدیه ت. حیوانات زیادی به حیوانات دارند و از آن حمایت می‌کنند و سگ حیوان مورد علاقه.

عکس های هانده ارچل در استخر

زندگی خصوصی هانده ارچل
زندگی خصوصی هانده ارچل
  • گیف های جذاب از هانده ارچل +[دلبری های ادا برای سرکان بولات]
عکس هانده ارچل قبل از عمل بینی
عکس های هانده ارچل در استخر
  • جذابیتهای هانده ارچل با حجاب را ببینید
زندگی خصوصی هانده ارچل
زندگی خصوصی هانده ارچل
  • فیلم های جذاب: کرم بورسین آدای هانده ارچل رو در میاره +‌[فیلم]
هانده ارچل کیست
هانده ارچل کیست

اخبار هنرمندان ترکیه:

  • عینک آفتابی های متنوع و خاص دمت اوزدمیر بازیگر جذاب ترکیه
  • تصاویری از آرایش های متنوع و جذاب دمت اوزدمیر بازیگر محبوب ترک
  • استایل زمستانی دمت اوزدمیر و ویدیوهای لو رفته از رقص او در عروسی اش
  • ویدیوی رقص دمت اوزدمیر و تمامی فیلم‌ها و تصاویر لو‌رفته از عروسی او
  • عکس های لو رفته از ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام
  • IMDb
  • عاشقانه های فرید و سیران در چشم چران عمارت
  • آرایش و پوشش عجیب ادا اژه بازیگر زن زیبای ترک

هانده ارچل کیست

سوالات متداول

آیا هانده ارچل مسلمان است؟

بله

آیا هانده ارچل فارسی بلد است ؟

در حد چند کلمه
{“@context”:”https://schema.org”،”@type”:”FAQPage”،”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”عکس های هانده ارچل در استخر”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بله”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آیا هانده ارچل فارسی بلد است ؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در حد چند کلمه”}}]}

مطلب حقایق پنهان و بیوگرافی هانده ارچل . همه چیز درباره جذاب ترک (Hande Erçel) برای اولین بار وب سایت اندلرن – فیلم، و هنر هنر شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.