حلقه هوشمند کوسه سیاه با عمر باتری ۱۸۰ روزه به زودی – بازیگرها

حلقه هوشمند کوسه سیاه با عمر باتری ۱۸۰ روزه به زودی – بازیگرها

مقاله حلقه هوشمند Black Shark با عمر باتری 180 روزه به زودی وارد بازار می شود اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پس از سامسونگ، اپل و آنر، حالا بلک شارک به بازار حلقه های هوشمند پیوسته است. حلقه هوشمند کوسه سیاه این ترکیبی از زیبایی و تکنولوژی پیشرفته است.

شرکت بلک شارک با یک حلقه هوشمند جدید، یعنی. حلقه کوسه سیاه وارد بازار دستگاه های پوشیدنی شوید. این انگشتر به گونه ای طراحی شده است که ویژگی های پیشرفته ای مانند کنترل با یک دست و لمس هوشمند را ارائه دهد و در عین حال شیک و مد روز باقی بماند.

بلک شارک نیز با اعلام این حلقه داغ شده و در میان این اعلامیه ها برخی از قابلیت های این گجت برای نظارت بر وضعیت سلامتی را فاش کرده است. مهمترین این عملکردها اندازه گیری ضربان قلب، اکسیژن خون، HRV (تغییرات ضربان قلب) و دمای بدن است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار برای دانش آموزان; راهنمای خرید ابزار کاربردی برای دانش آموزان.
  • اختراع دستگاه پوشیدنی که می تواند احساسات شما را آشکار کند!
  • بهترین ابزار برای نویسندگان؛ معرفی ابزارهای کاربردی برای نوشتن آسان.
  • بهترین پوشیدنی های سال 2023; جدیدترین و جذاب ترین گجت های کاربردی را معرفی می کنیم.

مشخصات حلقه هوشمند کوسه سیاه

که در طرح حلقه کوسه سیاه. زیبایی و تضمین آسایش کاربران دو عنصر ضروری بوده است. به همین دلیل این انگشتر ظاهری براق دارد و روی انگشتان بسیار زیبا و راحت به نظر می رسد. مدلی که در تصویر زیر مشاهده می کنید رنگ روشن این انگشتر را نشان می دهد که ضخامت نازک 2.2 میلی متری آن گواه تجربه ای راحت و بی دردسر برای کاربران است.

حلقه هوشمند کوسه سیاه

بلک شارک ادعا می کند که این حلقه به لطف محفظه شارژش می تواند 180 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. یک چراغ LED کوچک در جلوی کیف شارژ نیز برای نشان دادن شارژ یا شارژ کامل حلقه استفاده می شود. در مجموع، این یک طراحی بسیار دقیق و زیبا است.

حلقه هوشمند کوسه سیاه

اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه این دستگاه اعلام نشده است، اما از شور و شوق بلک شارک مشخص است که دور از دسترس نیست. بدون شک در حال ورود به دورانی هستیم که حلقه های هوشمند نقش برجسته ای در زندگی مردم خواهند داشت.

این گجت‌ها نسبت به ساعت‌های هوشمند کوچک‌تر هستند، ناراحتی کمتری ایجاد می‌کنند و به عنوان یک لوازم جانبی ظاهری بسیار زیبا و مدرن دارند. نداشتن صفحه نمایش نیز در دنیای پر از مانیتور و صفحه نمایش می تواند یک مزیت باشد. سامسونگ نیز در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی رینگ است و حالا باید منتظر باشیم تا شاهد نوآوری سایر شرکت ها در این خط از فناوری باشیم.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین وسایل سفر; ما مفیدترین ابزارهای مورد استفاده در سفر را معرفی می کنیم.
  • بهترین گجت های مناسب برای خودرو; ما کاربردی ترین ابزارها را برای راحتی بیشتر ارائه می دهیم
  • بهترین گجت ها برای بازی PUBG Mobile; ما بهترین ابزارهای کاربردی را ارائه می دهیم.
  • بهترین دستگاه های بازی 2024; ما ابزارهای بازی جذابی را ارائه می دهیم.
  • بهترین گجت های 2024; خلاق، هوشمند و جدید.

نظر کاربران بازیگرها در مورد حلقه هوشمند Black Shark چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله حلقه هوشمند Black Shark با عمر باتری 180 روزه به زودی وارد بازار می شود اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.