خاطره جالب کارگردان از «مرحوم حسام محمودی»

خاطره جالب کارگردان از «مرحوم حسام محمودی»

افشین هاشمی کارگردان فیلم سینمایی «خسته نباشید» او خاطره جالبی از مرحوم حسام محمودی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها: افشین هاشمی کارگردان فیلم سینمایی «خسته نباشید»! او خاطره جالبی از مرحوم حسام محمودی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

او نوشت:

او در فیلم و سریال بازی نکرده بود و این برای من ارزش افزوده ای بود که در اولین فیلممان «خسته نباشی» نقش اصلی را بازی کنم. به او بدهید فکر می کنم او را در نمایشی از حسن معجونی روی صحنه دیده بودم. تهیه کننده (رضامیر کریمی) حمایت زیادی از بازیگران تئاتر داشت.

حسام را دعوت کردیم و گفتیم برای این نقش باید انگلیسی بلد باشید. گفت: مولای من! او فیلمنامه را گرفت. فردای آن روز تمام جملاتی را که باید می گفت به انگلیسی ضبط کرد و فرستاد.

حضور او قطعی شد و تمرینات شروع شد. می خواستیم یک جمله را در خواندن از راه دور عوض کنیم، چشمان درشتش دو برابر شد! او دروغ گفته! حتی یک کلمه انگلیسی هم بلد نبود!

می توانستم از روی عصبانیت او را بکشم اما این تلاش برای فریب ما که به عشق بازیگری بود آنقدر ارزشمند بود که او در نقش ماند و چقدر خوب بازی کرد!

بعد از آن فیلم در سریال ها و فیلم های دیگری بازی کرد اما همچنان همان دروغ مقدس را از او به یاد دارم. امیدوارم هر جا می رود اگر لازم باشد باز هم دروغ بگوید و خوب بازی کند.

 

 

نوشته خاطره جالب کارگردان از «مرحوم حسام محمودی» برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.