خانم بازیگر فیلم‌های “هری پاتر” تولد اولین فرزندش را جشن گرفت!

خانم بازیگر فیلم‌های “هری پاتر” تولد اولین فرزندش را جشن گرفت!

بانی رایت، ستاره فیلم‌های هری پاتر، تولد اولین فرزندش را جشن گرفت و نام زیبای او را به اشتراک گذاشته است!

بازیگرها– بانی رایت که در فیلم‌های هری پاتر نقش جینی ویزلی را بازی می‌کرد تولد اولین فرزندش را جشن گرفت.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، بانی رایت بازیگر مجموعه فیلم محبوب هری پاتر، در اینستاگرام عکسی از نوزاد تازه متولد شده‌اش منتشر کرد.

این بازیگر که نقش جینی ویزلی را در این مجموعه فیلم محبوب بازی می‌کرد، در اینستاگرام عکسی از نوزادش منتشر کرد که لباسی راه راه به تن دارد. نوزاد او – که او با همسرش اندرو لوکوکو شریک است – در حالی که در پتو پیچیده شده بود، آرام خوابیده بود.

او در توضیح این عکس نوشت: “به الی اوشن رایت لوکوکو که در روز سه شنبه 19 سپتامبر در خانه به دنیا آمد سلام کنید. ما همه سالم و خوشحال هستیم. من و اندرو خیلی عاشق خورشید خود هستیم! زایمان عجیب ترین تجربه ممکن است!»

طرفداران با عجله به بخش نظرات هجوم آوردند تا این خبر خوشحال کننده را به ستاره تبریک بگویند. برخی از طرفداران نیز اشاره کردند که این دختر تازه متولد شده روز تولد یکسانی با هرمیون گرنجر، شخصیت محبوب هری پاتر دارد!

این خانم 32 ساله اولین بار در ماه آوریل خبر بارداری خود را اعلام کرد. بانی در حالی که خبر خوشحال کننده خود را به اشتراک می‌گذاشت، در توضیح عکسی نوشت: «ما داریم بچه دار می‌شویم! خیلی هیجان‌زده هستم که این سرزمین زیبا را با او به اشتراک بگذاریم.»

بانی و همسرش در ماه مارس سال گذشته در یک مراسم در فضای باز در کالیفرنیا ازدواج کردند.

نوشته خانم بازیگر فیلم‌های “هری پاتر” تولد اولین فرزندش را جشن گرفت! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.