خداحافظی «اسکارلت جوهانسون» با هالیوود به خاطر از دست دادن این نقش!

خداحافظی «اسکارلت جوهانسون» با هالیوود به خاطر از دست دادن این نقش!

اسکارلت جوهانسون پس از از دست دادن نقش اصلی در “جاذبه” به ساندرا بولاک تقریباً بازیگری را کنار گذاشت.

بامداد از دست دادن نقش اول فیلم جزیه باعث شد اسکارلت جوهانسون بازیگر موفق هالیوود بسیار ناامید شود!

به گزارش گروه ترجمه صبح، اسکارلت جوهانسون 38 ساله اخیرا از سختی های طرد شدن در هالیوود صحبت کرده است.

این بازیگر موفق فاش کرد که چگونه طرد شدن از هالیوود باعث شد تا مسیر شغلی متفاوتی را دنبال کند.

اسکورت جوهانسون در مصاحبه خود با مجله ورایتی گفت: من برای دو نقش رد شدم اولی مرد آهنی 2 و دیگری در فیلم جاذبه است.

من خیلی آن نقش را می خواستم. از دست دادن آن ضربه نهایی به اعتماد به نفس من بود. واقعاً احساس ناامیدی کردم. نمی دانستم برای این صنعت مناسب هستم یا نه.»

اسکارلت جوهانسون نقش مورد علاقه خود در فیلم جاذبه را به ساندرا بولاک بازیگر مشهور هالیوود از دست داد. با این حال او در مصاحبه اخیر خود از بازی بولاک 58 ساله در این فیلم تمجید کرده است.

جوهانسون به یاد می آورد: «من برای Gravity تست دادم. ساندرا بولاک در این فیلم شگفت انگیز است. در طول آزمون، مجبور شدم وانمود کنم که لباس فضانوردی پوشیده و در فضا شناور هستم. اما در واقع من فقط روی یک صندلی با کلاه ایمنی نشسته بودم.

انتخاب دوم بودن دلیل شهرت بازیگر است!!

حضور اسکارلت جوهانسون در فیلم سال 2003 سوفیا کاپولا که اکنون مادر دو فرزند است، رشد او را به عنوان یک بازیگر متوقف کرد. وی در ادامه توضیح داد: کارهایی که بعد از آن به من پیشنهاد شد اصلا مرا راضی نکرد.

اما خوشبختانه امیلی بلانت که در ابتدا برای نقش ناتاشا رومانوف در فیلم مرد آهنی 2 انتخاب شده بود، به دلیل تضاد در برنامه کاری خود مجبور به ترک پروژه شد. پس از او این نقش به جوهانسون رسید.

جوهانسون درباره دریافت این نقش گفت: «این بهترین تماسی بود که می توانستم داشته باشم. وقتی برای پروژه ای رد می شوید و سپس آن را دریافت می کنید، باعث می شود که قدر آن را بیشتر کنید. امروز به دلیل انتخاب دوم بودن به شهرت و موفقیتم رسیدم.»

در طول دهه بعد، جوهانسون در هشت فیلم دیگر از دنیای مارول بازی کرد. به گزارش صبح، «بیوه سیاه» در سال 2021 آخرین فیلم او در دنیای انتقام جویان بود.

«اسکارلت جوهانسون» به خاطر از دست دادن این نقش از هالیوود خداحافظی کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.