خدمات هوش مصنوعی Galaxy AI را می توان مشترک – بازیگرها کرد

خدمات هوش مصنوعی Galaxy AI را می توان مشترک – بازیگرها کرد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

سامسونگ این روزها تمرکز زیادی روی توسعه فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی دارد و به نظر می رسد این تمرکز در آینده نیز ادامه پیدا کند. یکی از اقدامات مهمی که در این راستا برنامه ریزی شده است، امکان کسب درآمد از برخی قابلیت های Galaxy AI از سال 2025 است.

به گزارش زومیت، در ماه های گذشته و همزمان با معرفی محصولات جدید سامسونگ مانند سری گلکسی اس 24، این شرکت به صورت غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرده بود. به عنوان مثال در مراسم معرفی گلکسی تب اس 10 و Galaxy S24 FEگفته شد که برخی از ویژگی های گلکسی AI پولی خواهد بود.

سامسونگ اعلام کرد: «این امکان وجود دارد که تا پایان سال 2025 برخی از ویژگی ها هوش مصنوعی ما آن را به صورت مشترک در دسترس کاربران قرار خواهیم داد.”

امکان کسب درآمد از برخی از عملکردهای Galaxy AI

علاوه بر این، قبل و در حین معرفی گلکسی اس 24 و گلکسی زد فولد 6، سامسونگ پست هایی مشابه آنچه در بالا ذکر شد به اشتراک گذاشته بود که نشان می داد این شرکت در حال بررسی روش هایی برای کسب درآمد از طریق هوش مصنوعی گلکسی است.

با این حال، هنوز مشخص نیست که کدام یک از ویژگی های هوشمند گلکسی به صورت اشتراکی ارائه می شود. از این نظر، هون پاک، مدیر Samsung Health، در مورد احتمال کسب درآمد برخی از ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی در اوایل سال 2024 صحبت کرد.

موضوع این است که در حال حاضر بسیاری از ابزارهای مورد استفاده در Galaxy AI توسط گوگل ارائه شده است. به این ترتیب احتمال پولی شدن سرویس های اطلاعاتی گوگل نیز زیاد است.

بیشتر بخوانید:

  • جی‌میل با هوش مصنوعی Jamnai به ایمیل‌ها هوشمندانه‌تر پاسخ می‌دهد
  • اپل و متا از پذیرش معاهده هوش مصنوعی اتحادیه اروپا خودداری کردند
  • تفاوت بین Exynos 2400e و 2400 چیست؟ سامسونگ توضیح می دهد
  • اندروید 15 برای پرچمداران Vivo منتشر شد. سامسونگ و گوگل عقب مانده اند

مقاله خدمات هوش مصنوعی Galaxy AI می توانند به اشتراک تبدیل شوند، اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/