خرید انواع تخته وایت برد و تابلو اعلانات با مناسب ترین قیمت

images 1714889793 6637244195e25

 

امروزه استفاده از انواع تخته وایت برد و تابلو اعلانات در مراکز مختلف آموزشی و دولتی رایج است. این تخته ‌ها برای ارائه مطالب در سمینارها، جلسات آموزشی، توضیح مفاهیم و حل مسائل به کار می‌ روند. همچنین، می ‌توانند به عنوان یک ابزار همکاری و تعامل در جلسات تیمی و همچنین جلسات مختلف استفاده شوند.
استفاده از تخته وایت برد شیشه ای  دارای مزایای ویژه ‌ای است. به دلیل سطح صاف و روان این تخته ها، نوشتن و پاک کردن روی آن ها بسیار آسان است. مجموعه آباد برد به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های تولید کننده انواع تخته وایت برد و تابلو اعلانات مطرح است و محصولات باکیفیتی نیز تولید می کند.

راهنمای خرید بهترین تخته وایت برد

در هنگام خرید تخته وایت برد، توصیه می ‌شود که به یک سری نکات مهم توجه کنید تا بتوانید محصولاتی با کیفیت را انتخاب کنید. در ادامه، برخی از خصوصیات مهمی که در این خرید باید به آن ‌ها توجه کنید را مورد بررسی قرار می دهیم.

توجه به اندازه

یکی از نکات اصلی برای انتخاب تخته وایت برد مناسب، توجه به اندازه آن است. این نوع محصولات دارای اندازه های مختلفی هستند که بر اساس هدف و نوع کاربرد خود، می توانید اندازه دلخواه را با طرح و رنگ مورد نظر انتخاب کنید.

راحتی در استفاده

در محیط ‌های آموزشی و مدارس، تخته‌ های وایت بزرگ و ثابت استفاده می شوند. اگر تمایل دارید که ایده ‌ها و نکات آموزشی خود را به افراد مختلف در مکان‌ های گوناگون انتقال دهید، بهتر است تخته‌ های قابل حمل را خریداری کنید. خوشبختانه، دو نوع تخته قابل حمل در بازار وجود دارند. یکی از آن ها دارای دستگیره‌ هایی برای حمل است و نوع دیگر دارای چرخ ‌هایی در قسمت زیرین است که حمل و جابجایی آسان ‌تری را فراهم می‌ کند.

میزان دوام و ماندگاری

میزان دوام و ماندگاری تخته وایت برد بستگی به جنس موادی دارد که برای تولید آن استفاده می ‌شود. همچنین، با توجه به قیمت، می ‌توانید به کیفیت و در نهایت دوام تخته پی ببرید. علاوه بر این ها، مواردی از قبیل قابلیت پخش پروژکتور و لکه پذیری تخته را نیز در نظر داشته باشید.

تخته وایت برد
کاربرد انواع تخته وایت برد

انواع تخته وایت برد

انواع مختلفی از تخته وایت برد در بازار وجود دارند که در طرح ها و مدل های مختلف، عرضه می شوند؛ اما سه نوع رایج از این محصولات شامل تخته وایت برد شیشه ‌ای، مغناطیسی و معمولی می شوند. در ادامه به بررسی هر کدام از این مدل ها می پردازیم.

تخته وایت برد شیشه ‌ای

این نوع تخته از جنس شیشه تولید می‌ شود و به آن گلس برد نیز گفته خواهد شد. یک صفحه شیشه شفاف با قابلیت نوشتن بر روی آن ایجاد می‌شود. تخته وایت برد شیشه ‌ای بسیار شیک و زیبا بوده و قابلیت پاک کردن آسان دارد. همچنین، برخی از این تخته ‌ها می ‌توانند به عنوان تخته مغناطیسی نیز استفاده شوند.

تخته وایت برد مغناطیسی

گلس برد
نکات خرید انواع تخته برد

این نوع تخته برد دارای پوششی است که امکان چسباندن وسایل مغناطیسی از جمله پاک کن را فراهم می ‌کند. با استفاده از مگنت ها، می ‌توانید برگه‌ ها، نمودارها و سایر مواد را روی تخته نگهداری کنید. تخته وایت برد مغناطیسی معمولا از جنس فولادی یا فلزی است.

تخته وایت برد معمولی

این نوع تخته برد معمولا از موادی مانند چوب، MDF یا PVC ساخته می ‌شود. سطح آن معمولا پوششی صاف داشته و مناسب برای نوشتن با ماژیک های وایت برد است. تخته وایت برد معمولی قابلیت نوشتن و پاک کردن مکرر را دارد.
این نوع تخته ها به عنوان پرکاربردترین مدل های تخته برد مطرح هستند؛ اما انواع دیگری مانند تخته های هوشمند، سرامیکی و کشویی نیز وجود دارند. مجموعه آباد برد یکی از شرکت های تولیدی در ایران است که در زمینه تولید و عرضه انواع تخته وایت برد و تابلو اعلانات فعالیت می کند. محصولات این شرکت، دارای بالاترین کیفیت بوده و تنوع بسیار زیادی نیز دارند. برای خرید هر کدام از این نوع تخته ها و انواع تابلو اعلانات با مناسب ترین قیمت بازار، به سایت آباد برد سر بزنید.

 

برچسب ها : تخته وایت برد شیشه ای,تخته وایت برد,تخته وایت شیشه ای,تخته وایت,تخته شیشه ای,وایت برد شیشه ای,وایت برد,گلس برد,تخته,تخته سفید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.