خلاصه‌ای مفید و کاربردی از کتاب «معجزه‌ای شکرگزاری» راندا برن • اندلرن

خلاصه‌ای مفید و کاربردی از کتاب «معجزه‌ای شکرگزاری» راندا برن • اندلرن

قبل از کتاب «معجزه‌ای شکرگزاری شکرگزاری شکرگزاری شکرگزاری «روندا برن» خالق تهیه‌کننده فیلم راز و نویسنده کتاب‌های «راز»، «قدرت»، «معجزه‌ای شکرگزاری» و «قهرمان» است. روند کار را به عنوان تهیه کننده رادیو کرد، اما با انتشار راز، که توسط میلیون ها نفر از سراسر جهان مشاهده شد، حرفه یا 36 درجه تغییر تغییر کرد. او کتاب راز را پس از آن نوشت. کتاب راز یک کتاب پرفروش در سراسر جهان است که به ۵۰ زبان با بیش از ۲۰ میلیون نساخه .

نقد و بررسی کتاب «معجزه‌ای شکرگزاری»

«کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن» سومین کتاب از مجموعه کتابهای راز است. در کتاب معجزه‌ای شکرگزاری، توجه جهانیان را به خود جلب کرده و بیداری جهانی را برانگیخته است.

در کتاب «معجزه‌ای شکرگزاری» هر فصل شامل ویژه‌ای است که به شما می‌کند قدردانی را تمرین می‌کند، این کتاب و تمرین‌های آن نه تنها به شما کمک می‌کند تا فکرتان را تغییر دهید، بلکه به شما می‌کند رؤیاها و خواسته‌های خود را به حرکت درآورد. .

آیا به معجزه اعتقاد دارید؟

نویسنده از شما یک سوال می‌پرسد «آیا به معجزه اعتقاد دارید؟»

برن می‌گوید که به معجزه اعتقاد ندارد هرگز این کتاب را نخواهند کرد.

در اینجا از شما می‌خواهید که روزهای کودکی خود را به خاطر آورید، در ادامه می‌گوید زمانی که کودک و با تعجب و شگفت‌انگیز به زندگی نگاه می‌کند را به یاد بیاورید، در دوران کودکی، بسیار هیجان‌انگیز می‌بینید و هر برای شما کاملاً هیجان‌انگیز بود. . مجذوب هر کوچکی می‌شدی، مجذوب یخبندان روی، پروانه‌ای که در هوا می‌زند، یا هر برگ روی سنگ یا زمین.

از بچگی هیجان‌زده می‌شدیم، وقتی دندانمان را به دست می‌دادم چون باور می‌کردم که می‌خواهم به دندان شب بیایم، این که نویسنده همه اینها را می‌گوید چون در کودکی همیشه آن حس حس خوشایند و بدیع بدیع را در درون خود. که همه خوب و دوست داشتنی هستند، ما احساس می کنم که زندگی بسیار زیباست از کودکی باور دارد که زندگی از هیجان شادی و جادو است، از این رو نویسنده میگوید جادویی که زمانی به آن اعتقاد حقیقت دارد و این دیدگاه بزرگسالان زندگی نادرست است، نویسنده می‌گوید که زندگی واقعی به همان اندازه واقعی شماست.

کلمات نویسنده: در زندگی می‌توان بسیار شگفت‌انگیز بود از آن چیزی که در دوران کودکی می‌کرد، و نفس‌گیر، و هیجان‌انگیزتر از هر چیزی که قبلاً دیده می‌شد. وقتی به وجود آوردن جادو چه کاری انجام دهید، زندگی رؤیایی خود را داشته باشید. آن وقت تعجب کرد که چگونه می توانم به جادوی زندگی دست بدک باور کنم!

  • کتاب «قلمه»؛ راهنمای دست‌کاری تصمیمات انسانی و نقش رفتارها در وضعیت اقتصادی

قسمت دوم، نقد کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن: یک راز بزرگ فاش می‌شود.

کتابخانه‌ی خانگی

در اینجا می‌گوید ما همیشه شکرگزاری را احساس می‌کنم، کسی که احساس می‌کند بیشتر شکرگزاری می‌کند، کسی که هرگز شکرگزاری نمی‌کند، هر چه به او اعطا می‌شود، از او نیز گرفته شده است.

نویسنده می‌گوید سپاسگزاری از طریق یک قانون جهانی می‌کند که بر کل زندگی شما حاکم است.

کلمات نویسنده: قانون، که بر تمام انرژی در جهان، از تشکیل یک اتم حرکت سیار، حاکم است، مانند، و جذب را جذب می کند. به دلیل جذب سلول‌های هر موجود و همچنین جوهر هر جسم مادی در کنار هم قرار دارند. در زندگی، قانون بر افکار و احساسات اعمال می‌شود، زیرا انرژی هستند، و بنابراین چه فکر کنید، هر چه احساس کنید، به سمت خود جذب شوید.

شما جملاتی مانند «هر چه بکارید درو می‌کنید» و «آنچه می‌دهید به دست می‌آورید» را د. خوب، این گفته‌ها یک قانون را توصیف می‌کنند، و همچنین یک اصل جهان را توصیف می‌کنند که دانشمند سر آی‌زاک نیوتن کشف کرد. اکتشافات علمی نیوتن شامل قوانین اساسی حرکت در جهان بود که یکی از آن‌ها می‌گیدی بود

“هر عملی همیشه عکس‌العملی متضاد و برابر دارد.” وقتی ایده را در قانون نیوتن به کار می‌گیرید می‌گوید: هر عمل همیشه عکس‌العملی را می‌کند. و آنچه دریافت می کنید همیشه برابر با میزان سپاسگزاری شما خواهد بود. این به این معنی است که خود عمل سپاسگزاری واکنش دریافت را ایجاد می‌کند! و هر صمیمی‌تر و علاقه‌مندتر احساس سپاسگزاری داشته باشید عبارت دیگر را داشته باشید، هر چه بیشتر کنید) بیشتر دریافت کنید.

قسمت سوم، نقد و بررسی «کتاب معجزه شکرگزاری ۲۸ روزه»: رشته طلایی قدردانی

همیشه به کسانی که در زندگی داری شکر کن نویسنده می‌گوید لحظه‌هایی که از خواب بیدار می‌شوی، برای صبح، برای زندگی و چیزهای شکر کن، برای شادی و زندگی‌های شکر کن، نویسنده می‌گوید اگر این کار را نکن، دلیلی برای تشکر پیدا نکن. عواقبش تقصیر شما و خودتان است.

  • نقد و بررسی کتاب «عصبانی‌های عصر ما»؛ از روانشناسی تا تحلیل احساس گناه

قسمت چهارم، نقد کتاب «معجزه‌ای شکرگزاری»: کشف من

قفسه‌بندی مدرن و رنگ سفید

در اینجا داستان خود را به اشتراک می‌گذارد نویسنده می‌گوید که او نمونه‌ای از این است که وقتی فرد به قدردانی ناآگاه است، چگونه است و وقتی قدردانی را بخشی از زندگی خود خود قرار می‌دهید چه اتفاقی می‌افتد.

می‌گوید اگر شش سال پیش از کسی که می‌پرسید که او یک فرد نویسنده است، می‌گوید بله من یک فرد سپاسگزار هستم، وقتی کسی که در را به روی من باز می‌کند، تشکر می‌کند. وقتی کسی به من هدیه می‌دهد تشکر می‌کنم وقتی کسی برای من کاری انجام می‌دهد می‌دهد.

اما در من اصلاً سپاسگزار نبودم، حتی نمی‌دانستم چیست، و در مواقع عجیب و غریب می‌گفتم که چیزی دریافت می‌کنید به این معنی نیست که شما سپاسگزار سپاسگزار باشید.

نویسنده می‌گوید که در آن زمان از قدردانی خبر بود، زندگی خود را نمی‌گذراند، اما در حال حاضر زنده بود، اما زمانی که در نهایت واقعاً شکرگزاری را می‌توان درک کرد، کاملاً کاملاً تغییر، شروع به زندگی شاد.

قسمت پنجم، نقد و بررسی کتاب «معجزه‌ای شکرگزاری»: جادو را به زندگی خود بیاورید.

نویسنده می‌گوید را به زندگی خود بیاورید و سپس زندگی خود را وارد می‌کند، نویسنده می‌گوید قدردانی می‌تواند روابط را به روابط شاد و معنادار تبدیل کند.

نویسنده می‌گوید نیست که چه کسی است، کجا نیست، مهم در چه شرایطی است، جادوی کل زندگی شما را تغییر می‌دهد!

قسمت ششم، نقد کتاب «معجزه‌ی شکرگزاری»: آیا زندگی شما جادویی است؟

کتابخانه چوبی سر به فلک کشیده

کلمات نویسنده: همین الان واقعاً چقدر از قدردانی در زندگی استفاده کرده‌اید. فقط به تمام زمینه های اصلی زندگی خود نگاه کنید: پول، سلامتی، شادی، شغل، خارنه . بخش‌هایی از آن‌هایی که زیاد و شگفت‌انگیز هستند، هستند که از قدردانی استفاده می‌کنند و در نتیجه جادو را تجربه می‌کنند. هر حوزه‌ای که فراوان و شگفت‌انگیز نیست، ناشی از عدم سپاسگزاری است. این یک امر ساده است: وقتی شکرگزار نیستید نمی‌توانید از آن بیشتر دردیان استفاده کنید. شما مانع از ادامه جادو در زندگی خود شده اید. وقتی شکرگزار، جریان سلامتی بهتر، روابط، شادی بیشتر، پول و پیشرفت شغل، شغل یا خود را می‌کنید. برای دریافت باید داد. این قانون است. شکرگزاری شکرگزاری و بدون آن، از جادو هر چیزی که در زندگی می‌شود می‌شوید.

قسمت هفتم، نقد و بررسی «کتاب معجزه شکرگزاری ۲۸ روزه»: فرمول جادویی

شروع می شود.

  1. فرمول جادویی: عمداً فکر کنید و کلمات جادویی را بیان کنید، متشکرم.
  2. هر چه به عمد فکر کنید و را بیان کنید، سپاسگزارم، قدردانی بیشتر کلمات داشت.
  3. هر چه بیشتر به عمد فکر کنید و احساس کنید، بیشتر می‌کنید.

این پایان بررسی/خلاصه کتاب «معجزه‌ای شکرگزاری» است. این کتاب ۲۸ تمرین جادویی است که به شما کمک می‌کند یادتان باشد که می‌توانید با قدردانی در زندگی متحول کردن سلامت، پول، شغل و روابط خود از آن استفاده کنید و چگونه می‌توانید کوچک‌ترین آرزوهای بزرگ‌ترین رؤیاهای خود را به دست آورید.

بخشی از تمرین های کتاب معجزه شکرگزاری

تمرین‌های کتاب شکرگزاری که به‌صورت روزانه و برای دوره 28 روزه طراحی می‌شود تا به تمرینات ورزشی و ورزشی که در باشگاه برای تقویت یک عضله عضله انجام می‌دهیم، نگرش نگرش سپاسگزاری سپاسگزاری را می‌توان انجام داد. قبل از تمرین روزانه، اولین چیزی که برن توصیه می‌شود این را در مورد خواسته‌های خود باید انجام دهید. تقسیم زندگی ما به دسته‌بندی‌های مختلف، دقیقاً آنچه را که ما می‌خواهیم توصی کنیم. خود او کار، پول، ثروت، روابط، خواسته های شخصی و چیزهای مادی را پیشنهاد می کنند.

سپس راندا در کتاب معجزه شکرگزاری پیشنهاد می‌کند هر روز صبح، ده را که به خاطر آن‌ها سپاسگزاریم (دهه برتر برتر ما) فهرست می‌شوند، و سپس بنویسیم که چرا برای آنها! فکر کنید چرا برای چیزی سپاسگزار هستیم به ذهن و تجربه قدردانی واقعی می‌کند. او همچنین پیشنهاد می‌کند که از سنگ‌قدردانی استفاده کنیم. سنگ قدردانی یک سنگ‌ریزه یا سنگ صاف باشد می‌توانیم آن را در کف خود داریم، یا آن را در کنار تخت خود داریم و هر شب به اتفاقی رخ می‌دهد که در آن روز افتاده است و برای آن شکرگزاری می‌کنیم. این اعمال روزانه افکار مثبت را در ذهن تقویت می‌کند و زندگی بهتری پیش ما قرار می‌دهد.

۶ تمرین اولی که راندا برن توصیه می‌کند:

– تمرین اول: اولین کاری که باید انجام دهید این است که نعمت‌هایی که دارید، بشمارید. این کار بهتر است صبح‌ها انجام شود.

– تمرین دوم: در دفترچه یادداشت یکی از موفقیت‌هایی که می‌آورد بنویسید و از بابت خداوند را شکر کنید. همچنین هدف دیگری را انتخاب کنید و راه‌های رسیدن به آن را بررسی کنید. شبها به این فکر کنید که چه اتفاقاتی در راه رسیدن به این هدف برای شما افت است.

– تمرین سوم: سه ​​نفری که با آن‌ها رابطه صمیمی پیدا کنید و از آن‌ها تشکر کنید. رفتارها و اخلاق‌های خوبشان را به یاد بیاورید. برای دوست داشتن هر کدام از آن‌ها ۵ دلیل بیاورید.

– تمرین چهارم: بابت سلامتی‌تان خدا را شاکر باشید.

– تمرین: به دوران فکر کنید و به همه چیزهایی فکر کنید بدون هیچ هزینه‌ای برایتان مهیا شده است! چیزهایی که خیلی‌ها ممکن است از داشتنش محروم باشند. هر خاطره‌ای که در آن پولی برای شما خرج شده است به یاد بیاورید. بابت اینها از خدا تشکر کنید.

– تمرین ششم: روز تا آنجا که می‌توان دنبال چیزهایی بود که آن‌ها از خدا تشکر کرده‌اند. روز هفتم را هم بدون گفتن جملات منفی به پایان برسانید.

– بقیه کتاب جالب معجزه شکرگزاری را به شرح این ۶ تمرین در متن اصلی می‌توانید بخوانید.

جملاتی از کتاب معجزه شکرگزاری

وقتی انرژی معجزه‌آسای سپاسگزاری را به سوی موقعیتی منفی می‌فرستید. موقعیت جدید به وجود می‌آید و موقعیت قدیمی ناپدید می‌شود. به بیان دیگر وقتی به سطحی می‌رسانید، به‌جای خداوند خود را به پول می‌رسانند، به مبلغی اندک هم از سپاسگزاری می‌کنند. موقعیت جدید زندگی‌تان به وجود می‌آید، ناپدید می‌شود و پولی بیشتر شیوه‌های معجزه‌آسا به زندگی‌تان جذب می‌شود.

همه‌ی احساسات و ناخوشایند درباره‌ی پول در واقع را از شما دور می‌کند پول در زندگی‌تان می‌کند. همچنین، هر بار درباره پول احساسی بد و ناخوشایند دارید؛ می‌دهید. اگر درباره‌ی پولی احساسات مانند حسرت، نامیدی، نگرانی یا ترس را در وجودتاۆ می‌ر،پ پس، نمی‌توانید پولی را بیشتر جذب کنید. برمبنای قانون جذب، دو گونه‌ای مشابه همیشه را جذب می‌کنند. به‌این‌ترتیب، اگر نامیدید که پول کافی بررسی کنید. پس، هرچه بیشتر موقعیت‌های ناامیدکننده را دراینباره جذب کند که پاوایی ک. اگر درباره پول نگران هستید پس، هرچه بیشتر موقعیت‌های نگران کننده را درباره پول جذب کرد. اگر درباره وضعیت مالی احساس ترس در وجودتان می‌پرورانید؛ پس، را بیشتر جذب می‌کند که باعث می‌شود ترس و هراسی را در وضعیت مالی‌تان احساس کنید.

شما باید وضعیت مالی و احتمالی پول را در زندگیتان نادیده بگیرید. این کار ممکن است برای شما باشد. به‌هرحال، که سپاسگزاری‌کردن از خداوند در انجام این کار تضمین‌شده است. وقتی به دلیل داشتن پولی، هر چند اندک، از خداوند سپاسگزار هستید؛ به طور همزمان نمی توانید درباره پول احساس نامیدی باشید.

بهترین ترجمه کتاب معجزه شکرگزاری

راندا برن کتاب‌های خود به موضوعات مهمی که زندگی از افراد کمرنگ پرداخته می‌شود، به همین کتاب‌های او در ایران طرفداران زیادی دارد و تا امروز بیشتر آثار او مورد توجه قرار گرفته است. کتاب حاضر با ترجمه علی اصغری از سوی انتشارات نیک ورزان راهی بازار نشر شده است. همچنین ترجمه‌های متفاوتی از کتاب‌های راندا برن در بازار وجود دارد. کتاب معجزه با عناوین معجزه شکرگزاری و معجزه سپاسگزاری نیز ترجمه شده است. انتشارات نسل این کتاب را با ترجمه سیما و انتشارات لیوسا با ترجمه نفیسه آن منتشر کرده است.

کتاب معجزه‌ی شکرگزاری اثر راندا برن انتشارات صدای معاصر

کتاب معجزه‌ی شکرگزاری اثر راندا برن انتشارات صدای معاصر

۱%

۷۵۰۰۰
۷۴۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

منبع: SeeKen

نوشته خلاصه‌ای مفید و کاربردی از کتاب «معجزه‌ای شکرگزاری» راندا برن اولین بار دیرا،‌. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.