خلاصه داستان سریال کار اصلی کره ای و معرفی بازیگر سریال «سر و کاله»، اثر اصلی در اندلرن یافت شد

خلاصه داستان سریال کار اصلی کره ای و معرفی بازیگر سریال «سر و کاله»، اثر اصلی در اندلرن یافت شد

در نقد و بررسی سریال The Real Deal Has Come 2023 و معرفی بازیگران سریال کره ای The Real Deal یکی از جدیدترین سریال های کره ای جامبی با اندلرن همراه باشید.

سریال Asan Kari یا سریال Sar and Kele Asan Kari Found یک سریال کره ای است که در سال 2023 پخش خواهد شد.این سریال به کارگردانی هان جون سو می باشد. بازیگر کواک سی یونگ برای اولین بار به عنوان بازیگر نقش اول مرد گونگ ته کیونگ انتخاب شد، اما به دلیل مشکلات برنامه ریزی مجبور به ترک این کار شد.

داستان سریال کره ای اصلی.

Oh Yeon Doo یک مربی زبان کره ای است که دوره های آنلاین ارائه می دهد و محبوبیت زیادی به دست آورده است. گونگ ته کیونگ یک متخصص زنان با استعداد از یک خانواده معتبر است که در درمان ناباروری تخصص دارد. او هرگز قصد ازدواج ندارد. هر دو از زندگی خود راضی هستند و فکر می کنند که موفق هستند. اما اوه یون دو متوجه می شود که نه تنها دوست پسر یک ساله اش، کیم جون ها، به او خیانت کرده است، بلکه او نیز از او باردار است.

گونگ ته کیونگ برای فرار از ازدواج ناخواسته ای که توسط خانواده اش ترتیب داده شده است، تصمیم می گیرد یک رابطه قراردادی جعلی با اوه یون دو ایجاد کند و او را همسر خود کند. اما داستان به این سادگی نیست…

زمان پخش سریال اصلی پیدا شد.

اولین قسمت از درام کره ای آسان کاری در 25 مارس 2023 پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 7:55 بعد از ظهر از شبکه KBS2 پخش شد. تعداد قسمت های سریال 50 قسمت است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای معرفی 10 سریال کره ای تخیلی

بازیگران سریال اصلی پیدا شدند

در این قسمت بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال The Real Deal Hase را ارائه می کنیم. با ما همراه باشید

آن جائه هیون (اهن جاه هیون) به عنوان گونگ ته کیونگ

بازیگران سریال معامله واقعی آمده / اسان کاری

Ahn Jae Hyun یک مدل و بازیگر اهل کره جنوبی است. Ahn Jae Hyun حرفه مدلینگ خود را در سال 2009 با حضور در باند فرودگاه ها، سرمقاله های مجلات و تبلیغات تجاری آغاز کرد. او در چندین موزیک ویدیو از جمله “آهنگ غمگین” از Baek Ah Yeon، “Please Don’t” از K.Will و “Gone Not Around Any Longer” از Sistar19 ظاهر شد.

در سال 2013 محبوبیت او پس از حضور در سریال “عشق من از یک ستاره دیگر” افزایش یافت. در سال 2016، جاه هیون در اولین فیلم چینی خود به نام «انجیل عروسی» بازی کرد. در سال 1394 اولین نقش اول خود را در سریال خون بازی کرد.

او برای بازی در فیلم «سیندرلا با چهار شوالیه» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد نهمین جوایز درام کره ای شد. در 11 مارس 2016، تایید شد که Ahn از آوریل 2015 با همبازی خود در Blood، Ku Hye Sun قرار دارد. این زوج رسما ازدواج خود را ثبت کردند و در 21 مه 2016 ازدواج کردند. در آگوست 2019 گزارش شد که ان از شوهرش درخواست طلاق داد.

بیشتر بخوانید: لیست سریال های پزشکی کره ای بهترین سریال های پزشکی کره ای

باک جین هیبک جین هی) به عنوان اوه یون دو

بازیگران زن سریال آسان کاری / تاریخچه سریال کره ای آسان کاری

Baek Jin Hye یکی از بازیگران زن سریال Asan Kari و مدل زیر نظر آژانس مطالعاتی ANDMARQ است. در سال 2009، او برای اولین بار در سریال SBS “Loving You A Thousand Times” بازی کرد. او بیشتر به خاطر بازی برنده جوایزش در نقش امپراطور تاناشیری در درام دوره ای موفق 2013 امپرس کی، که جایزه بهترین بازیگر زن جدید را در جوایز درام MBC 2013 و جایزه بهترین بازیگر زن جدید در Baeksang Arts را برای او به ارمغان آورد. .

بیشتر بخوانید: عاشقانه کالج فیلم کره ای | فیلم های مدرسه کره ای

چا جو یانگ (چا جو جوان) در نقش جانگ اس جین

زمان پخش سریال کار اصلی / سریال اصلی و اصلی اثر اصلی

چا جو یونگ یکی دیگر از بازیگران سریال اصلی کره ای است که 34 سال سن دارد. جو یانگ چا برای فیلم های The Glory (2022)، جاسوسان که مرا دوست داشتند (2020) و Frozen Love (2017) می شناسند.

بیشتر بخوانید: سریال مهمانخانه رمانتیک بررسی و معرفی سریال عاشقانه مهمانخانه کره ای.

جونگ اوی جائه در نقش کیم جون ها

سریال سر و سر اصلان کاری پیدا شد / تعداد قسمت های سریال کره ای اصلان کاری

Jung Eui Jae یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که اولین بازی خود را در سال 2018 انجام داد. Eui-jae Jung برای پادشاه خوک ها (2022)، خدمه گل: آژانس ازدواج چوسون (2019) و معامله واقعی شناخته شده است! (2023). او یکی دیگر از بازیگران سریال اصلی کره ای است که نقش کیم جون ها را بازی می کند.

بیشتر بخوانید:

چوی یا هیهچوی یا هی) به عنوان گونگ جی میونگ

بازیگران زن سریال کره ای اصلان کاری / بازیگران اصلی اصلان کاری پیدا شدند

Choi Jae Hee یکی از بازیگران سریال اصلی است و با FN Entertainment قرارداد دارد. او در این سریال نقش گونگ جی میونگ را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پیشنهاد کسب و کار

آخرین کلمه؛ سری اصلی کار پیدا شده است.

در این مقاله نگاهی داریم به تاریخچه سریال کره ای اصلی و نقش بازیگران سریال The Real Deal Has Come. نظرات خود را در مورد سریال کره ای اصلان کاری با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.