خواستگاری بازیگر با حلقه ازدواجی که خودش طراحی کرده است!

خواستگاری بازیگر با حلقه ازدواجی که خودش طراحی کرده است!

تایلر پوزی بازیگر سریال محبوب «گرگ نوجوان» در مصاحبه ای ویژه خبر نامزدی و تاریخ ازدواجش را فاش کرد!

به بازیگرها – تایلر پوزی بازیگر 31 ساله آمریکایی اعتراف کرد که در روز ولنتاین گذشته به نامزدش خیانت کرده است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، بازیگر سریال معروف «گرگ نوجوان» اوایل امسال در یک پیاده روی عاشقانه در کنار ساحل از شریک عاطفی خود فرار کرد. تایلر پوزی و فم دو سال قبل از نامزدی شروع به ملاقات کردند.

پوزی در یک مصاحبه اختصاصی گفت: «ما در کامبریا، کالیفرنیا نامزد کردیم. این مکان مورد علاقه زنان است. روز ولنتاین را آنجا می گذرانیم. بنابراین، به نظر من، اینجا مکانی عالی برای دور شدن از او بود.”

نامزد آقای بزیگز که در این مصاحبه نیز حضور داشت، افزود: ما در ساحل تنها بودیم، او تلفن همراهش را روی سنگ گذاشت تا از ما فیلم بگیرد، من باید شک می کردم که او قصدی داشته است، اما من نبودم. اصلا توجه نمیکنم.”

تیلز پوزی حلقه ای را که برای ازدواج با فم استفاده می کرد، طراحی کرد. او همچنین رنگ مورد علاقه نامزدش را در حلقه قرار داد.

این بازیگر پس از نامزدی عاشق شد!

این زوج در ماه اکتبر نذر عروسی خود را رد و بدل خواهند کرد. به گفته این زوج، روند برنامه ریزی برای عروسی تقریباً به پایان رسیده است. پوزی در مورد مراسم عروسی آنها گفت: مراسم را نزدیک خانه خود برگزار می کنیم، ما در یک مکان بسیار خاص ازدواج می کنیم که برای ما ارزش زیادی دارد.

به گزارش مورنینگ تایم، این زوج در سال 2020 پس از اینکه جان فلدمن، تهیه کننده موسیقی، از فم خواست تا به بازیگر در نوشتن موسیقی کمک کند، یکدیگر را ملاقات کردند.

رابطه عاشقانه این زوج به عنوان دو دوست معمولی آغاز شد. وقتی برای دوست پسر سابقشان آهنگ نوشتند. اما طولی نکشید که تایلر و فم عاشق هم شدند. بعد از نامزدی، رابطه آنها قوی تر از همیشه شده است.

پوزی گفت: «انتظار نداشتم وقتی نامزد کردیم، اینقدر متفاوت احساس کنم. با این حال، احساسات من واقعاً تغییر کرد. احساس عشق عمیق تر و اعتماد بیشتری کردم. تصور می‌کنم وقتی ازدواج کنیم بیشتر هم خواهد شد.»

خواستگاری بازیگر با حلقه ازدواجی که خودش طراحی کرده است! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.