خواننده زن معروفی که به تازگی زایمان کرده و خواهان ۴ فرزند است!

خواننده زن معروفی که به تازگی زایمان کرده و خواهان ۴ فرزند است!

مگان ترینور خواننده معروف و داریل سابارا بازیگر آمریکایی با انتشار ویدیویی زیبا از پسرشان جنسیت فرزند دوم خود را فاش کردند!

AM – مگان ترینور خواننده 29 ساله و داریل سابارا 30 ساله جنسیت فرزند دوم خود را با کمک پسر 2 ساله خود رایلی اعلام کردند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، مگان ترینور و همسرش داریل سابارا در حین حضور در برنامه کلی کلارکسون جنسیت فرزند دوم خود را فاش کردند.

این زوج ویدیویی زیبا از رایلی 2 ساله را به اشتراک گذاشتند. در این ویدئو او با خوشحالی دست هایش را بالا می گیرد و فریاد می زند: “این پسر است!”

مگان ترینور، خواننده و ترانه سرای آمریکایی در ژانویه فاش کرد که او و هنرپیشه Spy Kids در انتظار فرزند دوم خود هستند.

مگان که قبلا در مورد تشکیل خانواده بزرگ صحبت کرده بود، در مصاحبه ای گفت که بسیار خوشحال است و به آرزوی بزرگ خود در زندگی شخصی رسیده است.

مگان ترینور در کنار همسر و پسرش

تجربه بارداری سخت و ترسناک خواننده زن!

مگان در مصاحبه ای در سال 2022 اعلام کرد که او و همسرش 4 فرزند می خواهند.

این خواننده که دوران بارداری بسیار سختی را پشت سر گذاشت، درباره زندگی خود پس از تولد اولین فرزندش گفت:

«بعد از بچه دار شدن، فکر کردم کاری وجود ندارد که نتوانم انجام دهم. بنابراین اکنون فقط سعی می کنم به تمام رویاهایم در لیست رویاهایم برسم.

این خواننده زن در 17 بهمن 1390 با عمل سزارین اولین پسر خود و صبارا را به دنیا آورد.

مگان بعداً در مورد لحظات وحشتناک پس از تولد اولین فرزندش صحبت کرد. او در ژوئن 2022 فاش کرد که رایلی به دلیل مشکلات تنفسی به بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان منتقل شده است.

مگان ترینور و همسرش
بارداری دوم خواننده معروف

مگان با یادآوری آن لحظات گفت: «این مثل یک داستان ترسناک بود. رایلی بعد از آمدن به دتیا گریه نکرد. من مدام از پرستاران می پرسیدم که چرا گریه نمی کند.

خواننده زن معروفی که به تازگی زایمان کرده و خواهان 4 فرزند است!

برنده گرمی ادامه داد: قبل از اینکه او را ببرند یک ثانیه او را دیدم. “این احتمالا بدترین قسمت بود.” اما خوشبختانه رایلی کوچولو به سرعت بهبود یافت و این زوج پنج روز بعد اولین فرزند خود را به خانه بردند.

نوشته خواننده معروفی که به تازگی زایمان کرده و 4 فرزند می خواهد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.