خودروی الکتریکی هیوندای موبیس با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در نمایشگاه CES – Tekrato معرفی شد.

خودروی الکتریکی هیوندای موبیس با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در نمایشگاه CES – Tekrato معرفی شد.

مقاله ارائه شده در نمایشگاه CES در مورد خودروی الکتریکی هیوندای موبیس با چرخش 360 درجه برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در جریان نمایشگاه فناوری CES خHyundai Mobis Electric با قابلیت حمل 360 درجه معرفی شد. نسل جدید خودروهای کره ای در راه است.

موبیس، یکی از شرکت های تابعه این شرکت بزرگ موتورهای هیوندای که توانست اولین خودرو را با 360 درجه توسعه دهد و در نمایشگاه CES به نمایش بگذارد. این نوع خرج کردن را قبلا فقط در مفاهیم اولیه و برنامه ریزی در فضای مجازی دیده بودیم و هیچکس فکر نمی کرد روزی به واقعیت تبدیل شود. اما این اتفاق افتاد و اکنون در بزرگترین رویداد فناوری جهان در لاس وگاس، در مراسم معرفی خودروی الکتریکی هیوندای موبیس با قابلیت چرخش 360 درجه حضور یافتیم.

بیشتر بخوانید: فروش خودرو در آمازون با هیوندای آغاز می شود

خودروی الکتریکی هیوندای موبیس معرفی شد

قابلیت چرخش 360 درجه تکنولوژی گوشه الکترونیکی ایجاد می کند و به ماشین اجازه می دهد تا هر چهار چرخ را به صورت 360 درجه بچرخاند تا به راحتی بین دو ماشین (پارکینگ دوبل) پارک شود. حرکات چرخ در این فناوری به صورت افقی و مورب است.

این ویژگی متحرک به دلیل استفاده از موتور چهار چرخ در این خودرو است. به طور سنتی، وسایل نقلیه الکتریکی از یک موتور چهار چرخ متحرک استفاده می کنند.

خودروی الکتریکی هیوندای موبیس معرفی شد

این خودرو در سال 2023 تست های خیابانی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و آماده تولید انبوه است.

هیوندای شعبه ای به نام موبیس دارد که در زمینه قطعات یدکی و فناوری رانندگی خودران فعالیت می کند. ماژول e-Corner شامل موتور الکتریکی، کمک فنر، ترمز و فرمان است. به طور دقیق تر، مهندسان اجزای لازم برای حرکت، توقف، جذب ضربه و فرمان را در این ماژول ادغام کرده اند. این ماژول فضای کمی را اشغال می کند و می تواند به طور مستقل برای هر چرخ استفاده شود. در ویدیوی زیر می توانید با ساختار ماژول بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

  • طرح مفهومی تانک هیوندای روتم رونمایی شد [+عکس]
  • خودروی برقی شیائومی رسما معرفی شد. رقابت شیائومی SU7 با تسلا و غول های دیگر
  • تست سرعت ماشین الکتریکی شیائومی; ابتدا به شیائومی SU7 نگاه کنید [+ویدئو]

نظر شما در مورد این ماشین خاص چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله ارائه شده در نمایشگاه CES در مورد خودروی الکتریکی هیوندای موبیس با چرخش 360 درجه برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.