خودروی برقی جدید ذکر ۰۰۱ به زودی عرضه می شود [+مشخصات] – بارها و بارها

خودروی برقی جدید ذکر ۰۰۱ به زودی عرضه می شود [+مشخصات] – بارها و بارها

خودروی الکتریکی جدید Zeker 001 به زودی عرضه خواهد شد [+مشخصات] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ذکر 001 مدل جدید با سیستم ولتاژ بالای 800 ولت و 10 حالت مختلف رانندگی از روز سه شنبه 17 اسفند ماه عرضه می شود. در زیر بیشتر در مورد این خودروی الکتریکی ارائه می کنیم.

Zeker، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه جیلی، یکی از تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی، جدیدترین مدل خود را روانه بازار خواهد کرد. ذکر 001 در 8 مارس 1402 رونمایی شد. این شرکت معرفی یک “سیستم ولتاژ بالا تمام الکتریکی 800 ولتی” مدرن را نشان داد و قابلیت های شارژ سریع خودرو، حالت های رانندگی و مدیریت حرارتی را برجسته کرد.

بیشتر بخوانید: غول چینی BYD قصد دارد امسال خودروهای الکتریکی لوکس بیشتری را روانه بازار کند

Zucker 001 دارای “سیستم ولتاژ بالا تمام الکتریکی 800 ولتی” است.

ذکر 001 این حق انتخاب بین دو باتری قدرتمند 95 کیلووات ساعتی و 100 کیلووات ساعتی را به شما می دهد. زوکر با بیان اینکه استانداردهای جدیدی را در سرعت شارژ تعیین خواهد کرد، قصد دارد بازار خودروهای الکتریکی را متحول کند. علاوه بر این، این خودرو دارای “تکنولوژی های سیاه برای رانندگی الکتریکی” است که 10 حالت رانندگی را برای بهبود عملکرد شتاب ارائه می دهد. سیستم مدیریت حرارتی جهانی PTM 2.0 راندمان مصرف انرژی را با 22 حالت کاری خود افزایش می دهد.

بر اساس گزارش ها ذکر 001 از نظر ظاهر و پیکربندی به روز شده است. این دستگاه از فناوری پلت فرم ولتاژ بالا 800 ولت استفاده می کند و از تراشه اسنپدراگون 8295 کوالکام تغذیه می کند. اضافه شدن نمایشگر 35.5 اینچی AR-HUD هد آپ تجربه رانندگی را افزایش می دهد. شایان ذکر است که سپر جلو بازطراحی شده و قلاب های برقی و لیدار اختیاری را ارائه می دهد. ذکر 001 با ابعاد 1533/497719991545 میلی متر و فاصله بین دو محور 3005 میلی متر نوید یک سواری جادار و راحت را می دهد.

چندین پیکربندی مختلف ذکر 001 شامل دو موتور با قدرت 310+270 کیلو وات و تک موتور با 310 کیلو وات. این موتورها با باتری‌های لیتیومی سه‌گانه Sichuan Times یا باتری‌های لیتیوم فسفات آهن که اولویت‌های عملکردی متفاوتی را برآورده می‌کنند، تکمیل می‌شوند.

زوکر 001 با بیش از 2000 قطعه مونتاژی نصب شده و بیش از 1000 تغییر مثبت در جنبه های مختلف خودرو نشان دهنده جهش قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود است. این وسیله نقلیه که به عنوان آغاز “عصر شکارچی 2.0” توصیف می شود، نوید یک تحول کامل در زمینه های الکتریکی، کنترل رانندگی، فضای خودرو، هوشمندی و ویژگی های ایمنی را می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • طرح فروش نوروزی اولین خودروی برقی ایران; جزئیات و مشخصات Skywell ET5 [+قیمت]
  • بهترین خودروهای پورشه 2024; معرفی بهترین خودروسازان آلمانی
  • دولت رسما مجوز افزایش قیمت خودرو را صادر کرد. اولین ماشین های مونتاژی!
  • نرخ شارژ خودروهای برقی چقدر است؟

نظر شما در مورد مشخصات ذکر 001 چیست؟ آیا برای ورود به دنیای خودروهای الکتریکی آماده اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. دو برابر اشتراک گذاری

منبع: گجت ها

خودروی الکتریکی جدید Zeker 001 به زودی عرضه خواهد شد [+مشخصات] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.