خودروی عجیب خلاف قوانین فیزیک (زیرنویس فارسی) • بازیگرها

خودروی عجیب خلاف قوانین فیزیک (زیرنویس فارسی) • بازیگرها

در کمال حیرت من، ابتدا از فیلم، سپس از نظرات، تفاوت نبوغ ایرانی و دگماتیسم در اینجا مشخص می شود.
در ابتدا باید گفت که شاید این فیلم و اثبات عملی این نظریه همانطور که در فیلم دیدیم به راحتی بتواند نه تنها امسال بلکه در دهه اخیر کاندیدای جایزه نوبل فیزیک باشد. زیرا به راحتی یکی از بزرگترین اصول بنیادی فیزیک را نقض کرد.
از خود این اختراع اصلا تعجب نمی کنم چون کارکردش کاملا قابل درک است و دوستانی که شاید جریان را درک نکرده باشند به همین دلیل فیلم را با پس زمینه (شبه افشاگری) قانون بقای انرژی تماشا کردند. اگر به طور کامل و ساده این قانون عالی تا به امروز نقض شده است.
همانطور که می دانیم انرژی های مختلف باید بیشتر از مقاومت ساکن یک جسم باشد تا جسم حرکت کند، خوب علت حرکت ماشین در فیلم با همان سرعت باد قطعا باد محیط است، پس تمام جای سوالی نیست توجه کنید شما سوار بر چرخ هستید، چرخ چرخان قدرت را به ملخ عقب ماشین منتقل می کند نه پروانه به چرخ! خوب ؟ حالا چرخ در حرکت است، ملخ را پشت ماشین می چرخاند، حالا با چرخش ملخ که نیروی خود را از چرخ گرفته، باد مضاعفی روی باد محیط ایجاد می شود که از این پس به عنوان ملخ داخلی عمل می کند. یک موتور جت با ورودی هوا بازگشت به عقب نیروی محرکه قوی تری نسبت به باد با جاذبه صفر ایجاد می کند و خودرو می تواند با سرعتی بالاتر از باد محیطی که در ابتدا نقش باد را بازی می کرد حرکت کند! بله جواب در مقابل چشم است اما دیده نمی شود زیرا چشم ها فیلم را از عینک تعصب و وفاداری به قانون انرژی دیده اند.
حالا یه نکته هست و اون اینکه وقتی سرعت به سرعت باد محیط میرسه یعنی نیروی فشار باد صفر میشه چرا حرکت میکنه؟
پاسخ ساده است، زیرا ماشین دارای چرخ است، اصطکاک کاهش می یابد، نیروی اینرسی جنبشی برای چند لحظه در حرکت نگه داشته می شود، این حرکت مجدد از طریق چرخ به شعاع می رسد و این گردش ادامه می یابد.
به گفته حقیر، اگر این وسیله ترمز نداشت و مسیر بی نهایت بود و باد با سرعت ثابت ادامه می داد، خودرو شتاب تصاعدی می گرفت تا زمانی که سقوط کند.
حال باید دید آیا طبق این نظریه ها جهان در آینده دستخوش چه تغییرات شگرفی می شود؟؟!!

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.