خیانت؛ دلیل جدایی زوج مشهور هالیوودی؟!

خیانت؛  دلیل جدایی زوج مشهور هالیوودی؟!

طرفداران معتقدند مایلی سایرس خواننده مشهور آمریکایی در آهنگ جدیدش دلیل ازدواج طولانی مدت خود با لیام همسورث بازیگر مشهور استرالیایی را فاش کرده است!

بامداد – با انتشار آهنگ جدید مایلی سایرس به نام پاهای گل آلود، طلاق او از همسر سابقش لیام همسورث بار دیگر در فضای مجازی جنجالی شده است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، متن آهنگ جدید خواننده 30 ساله آمریکایی شایعاتی در مورد خیانت لیام همسورث، همسر سابقش به وجود آورده است.

آهنگ جدید «پاهای گل آلود» از آلبوم جدید او به نام «تعطیلات تابستانی بی پایان» است که روز جمعه منتشر شد.

مایلی سایرس در بخشی از آهنگ جدید می خواند: «تو بوی عطری می دهی که من نخریدم/ حالا می دانم چرا پرده ها را کشیدی/ برو از خانه من بیرون».

مایلی همچنین در بخشی دیگر از این آهنگ اشاره می کند که لیام همسورث در حالی که گناهکار است مدام وارد زندگی او می شود و باید چاره ای بیندیشد.

نظرات عجیب کاربران در مورد معنی آهنگ جدید مایلی سایرس!

بسیاری از طرفداران این خواننده در توییتر نظرات خود را به اشتراک گذاشته اند.

این طرفداران معتقدند مایلی با آهنگ جدیدش در تلاش است تا دلیل اصلی ازدواج ناموفق خود را دریابد.

بسیاری از کاربران بر این باورند که این آهنگ به خیانت های مکرر این بازیگر به همسرش در خانه مشترکشان اشاره دارد.

کاربر دیگری معتقد است که 12 آهنگ آلبوم و یک نسخه نمایشی نشان دهنده زنانی است که لیام همسورث با آنها به مایلی سایرس خیانت کرده است.

12 آهنگ نشان دهنده زنانی است که لیام به آنها خیانت کرده است. خود مایلی نیز دموی این آلبوم است. فردی که پیش از همه در زندگی لیام بوده اما نادیده گرفته شده است.» با این حال بسیاری از کاربران این نظریه ها را اشتباه و تنها شایعاتی می دانند که توسط طرفداران این خواننده مشهور آمریکایی ایجاد شده است.

مایلی سایرس با انتشار اولین آهنگ از این آلبوم به نام گل ها توانست به رتبه اول تعداد پخش یک آهنگ دست یابد. به گزارش صبح امروز، این آهنگ که درباره ازدواج ناموفق این زوج است، دقیقا در روز تولد لیام همسورث بازیگر استرالیایی منتشر شد.

لیام و مایلی در سال 2008 هنگام فیلمبرداری فیلم آخرین آهنگ با هم آشنا شدند.

آنها پس از مدت ها نامزدی در دسامبر 2018 در یک مراسم خصوصی ازدواج کردند.

با این حال، تنها چند هفته پس از ازدواج، لیام همسورث درخواست طلاق داد. زوج سابق در حال حاضر با افراد دیگری ازدواج کرده اند.

نوشته خیانت؛ دلیل جدایی زوج مشهور هالیوودی؟! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.