داستان سریال سرگیجه چیست سریالی درباره شک به همسر و خیانت – اندلرن ⭐️

داستان سریال سرگیجه چیست سریالی درباره شک به همسر و خیانت – اندلرن ⭐️

داستان سریال سرگیجه چیست

داستان سریال سرگیجه درباره کاراکتری به نام پیمان با بازی حامد بهداد است که یک نفر به او زنگ میزند و میگوید همسرت در فلان رستوران با یک مرد غریبه است .پیمان خود را به رستوران میرساند و می بیند که همسرش فریبا (رعنا آزادی ور) با کامران (رفیق صمیمی پیمان) با بازی هادی حجازی فرد در رستوران مشغول صحبت است.

پیمان منتظر می ماند ملاقات انها تمام شود سپس به سراغ کامران میرود و میگوید با همسرش چکار داشته که در پاسخ های او پیمان را قانع نمیکند و با هم دریگر شده و کامران بر روی زمین می افتد.

پیمان فکر میکند کامران فوت کرده است و از انجا میرود و مجدد پشیمان شده و به محل درگیری برمیگردد اما خبری از کامران نیست.

حالا همه نگران کامران هستند اما نمیدانند که کامران با پیمان درگیر شده و چه اتفاقاتی رخ داده است.

پیمان از همسرش سوال میکند که چرا با کامران قرار داشته و همسرش میگوید که قرار کاری بوده است ولی پیمان قانع نمیشود اما همچنان به احتمالی که خودش میدهد شک دارد.

سریال سرگیجه با ترکیب جذابی از بازیگران، سریالی در ژانر درام و رازآلود است. در این سریال پیمان(با بازی حامد بهداد) در اثر یک سوء‌تفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی‌فر) درگیر می‌شود و گمان‌ها به این سمت می‌رود که شاید قاتل کامران، پیمان باشد. اما پیمان زیر بار این اتهام نمی‌رود. با این حال ماجراهایی برای پیمان اتفاق می‌افتد که احتمال دارد به قیمت تمام شدن زندگی او باشد

نوشته داستان سریال سرگیجه چیست سریالی درباره شک به همسر و خیانت اولین بار در اندلرن ⭐️. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.