دانشمندان یک هوش مصنوعی شبیه به یک کودک انسان ساخته اند که می تواند رشد کند – Tekrato

دانشمندان یک هوش مصنوعی شبیه به یک کودک انسان ساخته اند که می تواند رشد کند – Tekrato

مقاله ای که دانشمندان هوش مصنوعی شبیه به کودک انسان ساخته اند که می تواند رشد کند، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مارک ساگار یکی از متخصصان حوزه فناوری با اختراع یک سیستم عصبی مجازی موفق به ایجاد هوش مصنوعی مشابه کودک انسان شد. توانایی رشد دارد. این اقدام نوآورانه آواتارهای مستقل را احیا خواهد کرد.

به گفته ساگار، مدیر عامل شرکت Soul Machines که در زمینه توسعه آواتارهای هوشمند با توانایی پاسخگویی احساسی فعالیت می کند. ما در آستانه آینده ای هستیم که در آن ربات های هوشمند از انسان ها قابل تشخیص نیستند و در ده سال آینده در بین ما زندگی و کار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

ایجاد هوش مصنوعی مانند یک کودک انسان

ساگر، متخصص در این زمینه هوش مصنوعی، مهندس اصلی این فناوری بوده است که در آثاری مانند «بیبی ایکس» به نمایش گذاشته شده است، نوزاد مجازی که می تواند از تجربیات درس بگیرد و احساسات را نشان دهد. او در حال کار بر روی ایجاد آواتارهای واقعی برای بزرگسالان است که به عنوان دستیار مجازی عمل می کنند و با سیستم هایی مانند IBM و Cortana ادغام می شوند و حس انسانی را به تعاملات دیجیتالی اضافه می کنند.

ساگار تصور می‌کند که آینده‌ای مانند داستان‌های تصویر شده در «Westworld» HBO ایجاد خواهیم کرد، جایی که انسان‌ها با روبات‌های هوشمندی تعامل دارند که نه تنها به نظر می‌رسند، بلکه از نظر احساسی نیز مانند انسان‌ها واکنش نشان می‌دهند. با این حال، او تاکید می‌کند که پیشرفت در رباتیک باید سرعت بگیرد تا با پیچیدگی هوش مصنوعی همگام شود. رویکرد ساگار ریشه در مدل‌های شناختی الهام‌گرفته از بیولوژیک و شبیه‌سازی احساسات انسانی از طریق انتقال‌دهنده‌های عصبی مجازی دارد که هدف آن از بین بردن این شکاف است.

ابتکارات آنها در زمینه گرافیک کامپیوتری نیز گسترش یافته و به خلق انسان های مجازی با توانایی تقلید حرکات ظریف انسانی مانند لبخند زدن یا پلک زدن اجازه داده است. رشته ای که به دلیل هزینه ها و محدودیت های مواد، هنوز پیشرفت چشمگیری در زمینه رباتیک نداشته است. . با این حال، ساگار به کاربردهای احتمالی فناوری خود در بازی های واقعیت مجازی در آینده نزدیک خوش بین است و نوید تجربیات واقعیت مجازی را می دهد که در آن شخصیت ها آگاهی خاص خود را دارند.

Soul Machines در حال حاضر با توسعه نسخه بعدی Baby در حال پیشرفت فناوری خود است

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.
  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس هوش مصنوعی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن

نظر شما در مورد ایجاد هوش مصنوعی مانند یک کودک انسان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

مقاله ای که دانشمندان هوش مصنوعی شبیه به کودک انسان ساخته اند که می تواند رشد کند، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.