دانشمند ارشد سابق OpenAI در حال راه اندازی یک شرکت هوش مصنوعی جدید است: Tekrato

دانشمند ارشد سابق OpenAI در حال راه اندازی یک شرکت هوش مصنوعی جدید است: Tekrato

پست دانشمند ارشد سابق OpenAI در حال راه اندازی یک استارت آپ هوش مصنوعی است اولین بار در Tekrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

آلن ساتسکیوریکی از بنیانگذاران و دانشمند ارشد سابق OpenAI، بیمه خانه Superintelligence Inc (Super Safe Intelligence) با هدف ایجاد سیستم های هوش مصنوعی ایمن. Satsecure با اعلام این خبر در روز چهارشنبه توضیح داد که این استارتاپ یک هدف و یک محصول دارد: ایجاد یک سیستم هوش مصنوعی قدرتمند و امن.ایلان ساتسکیور در بیانیه خود توضیح داد که استارتاپ Safe Superintelligence Inc. به طور همزمان بر دو موضوع مهم تمرکز دارد: امنیت و قابلیت های هوش مصنوعی. این بدان معناست که این شرکت همچنین سعی در بهبود سیستم ها دارد. هوش مصنوعی آن را بسیار قوی کرده و مطمئن شوید که این سیستم ها ایمن و ایمن هستند.


بیشتر بخوانید:

  • هوش اپل چیست؟ آنچه باید در مورد هوش مصنوعی جدید اپل بدانید
  • باتری های مدیریت شده با هوش مصنوعی 10 درصد ظرفیت بیشتر و 25 درصد عمر طولانی تر ارائه می دهند

هدف از راه اندازی Safe Superintelligence Inc چیست؟

Satscure همچنین می گوید که بسیاری از شرکت های بزرگ مانند OpenAI، گوگل و مایکروسافت تحت فشار زیادی از سوی مدیران و نیازهای تجاری هستند. این فشارها می‌تواند تمرکز تیم‌های هوش مصنوعی را از بین ببرد و آنها را وادار کند که بیشتر به سودآوری و محصولات جدید فکر کنند تا ایمنی و امنیت. اما «هوش فوق امن» که هدف مشخص و متمرکزی دارد، از این نوع فشارها و انحرافات به دور است و فقط در ساخت سیستم های ایمن کار می کند.

SatSecure همچنین توضیح داد که مدل تجاری این شرکت به گونه ای است که ایمنی، امنیت و پیشرفت در کار آن از فشارهای تجاری کوتاه مدت مصون است. یعنی این شرکت بدون نگرانی از فشارهای خارجی می تواند با خیال راحت و با آرامش کار خود را انجام دهد.

بنیانگذاران استارتاپ Safe Superintelligence Inc.

علاوه بر Satsecure، دو بنیانگذار دیگر هوش مصنوعی دانیل گراس، که قبلا تیم هوش مصنوعی اپل را رهبری می کرد، و دانیل لوی، که قبلا در OpenAI به عنوان یک عضو فنی کار می کرد، هستند. این تیم با تجربه و دانش خود سعی در ایجاد سیستم های هوش مصنوعی ایمن و قدرتمند دارند.

سال گذشته، SatSafe نقش اصلی را در برکناری سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI ایفا کرد. Satscure در ماه مه OpenAI را ترک کرد که نشان می دهد قصد دارد پروژه جدیدی را آغاز کند. اندکی پس از خروج SatSecure، ایان لایک، محقق هوش مصنوعی نیز استعفای خود را از OpenAI اعلام کرد و به فرآیندهای امنیتی اشاره کرد که «در مقایسه با محصولات جذاب به حاشیه رانده شدند». علاوه بر این، گرچن کروگر، محقق سیاست در OpenAI، در اعلام خروج خود به نگرانی های امنیتی اشاره کرد.

در حالی که OpenAI به همکاری خود با اپل و مایکروسافت ادامه می دهد، به نظر نمی رسد که “اطلاعات فوق امن” چنین سیاستی را به این زودی اجرا کند. SaatSecure در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرد که اولین محصول «هوش فوق امن» هوش فوق امن خواهد بود و تا زمانی که به این هدف نرسند، کار دیگری انجام نخواهند داد.

بیشتر بخوانید:

  • ایلان ماسک با یک توییت جنجالی به اپل و OpenAI اعلام جنگ کرد
  • هیچ پولی برای ادغام ربات چت OpenAI با محصولات اپل رد و بدل نشده است
  • ChatGPT عمیقاً در iOS 18 ادغام شده است. استفاده رایگان از ربات چت OpenAI بعد از سال 2024

منبع: theverge

پست دانشمند ارشد سابق OpenAI در حال راه اندازی استارتاپ هوش مصنوعی است اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.