دانلود والپیپر جذاب تیم فوتبال پرسپولیس (جدیدترین والپیپرهای موبایل) – بازیگرها

دانلود والپیپر جذاب تیم فوتبال پرسپولیس (جدیدترین والپیپرهای موبایل) – بازیگرها

دانلود والپیپر جالب تیم فوتبال پرسپولیس (جدیدترین والپیپرهای گوشی) اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com نوشته شد. /

ارتباط دادن دانلود والپیپر جذاب تیم فوتبال پرسپولیس (جدیدترین و باحال ترین سوابق این تیم باشگاهی پرطرفدار) در ادامه مطلب پیوست شده است.

باشگاه پرسپولیس اولین فعالیت خود را با نام شاهین انجام داد. دشاهین باشگاهی بود که در سال 1321 توسط پزشکی به نام عباس اکرمی و کمک چند نفر دیگر که اکثرا دانشجو بودند تاسیس شد.

بازیکنان بزرگ و بزرگی چون امیر مسعود برومند، امیر عراقی، شکیبی، فخری، انصاری، دکتر نادر افشار، مرحوم پرویز دهداری، حسینعلی کلانی، جعفر کاشانی، همایون بهزادی، حمید شیرزادگان در این باشگاه بازی کرده اند. تیم و در واقع می توان آنها را با بازی در باشگاه شاهین شناخت.

این تیم با بازیکنانی که در اختیار داشت توانست نتایج خوبی را به ثبت برساند و سرانجام در سال 1346 باشگاه شاهین به دلیل عدم دوراندیشی مسئولان وقت و وزارت ورزش وقت منحل شد. اما اکنون زمان تأسیس و اتحاد این دو تیم است. پرسپولیس در غیاب شاهینی ها با 12 امتیاز یازدهم شد. بازیکنان پرسپولیس به مدت یک سال در تیم پیکان فعالیت داشتند و در سال 1349 به وطن بازگشتند و در سال 1350 قهرمان دوره اول لیگ تخت جمشید شدند. پرسپولیس با کسب دو عنوان قهرمانی (لیگ یک و دوم) و سه نایب قهرمانی در 5 دوره لیگ تخت جمشید، پرافتخارترین باشگاه کشور شد.

یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران، علی پروین ملقب به سلطان است که در دهه 60 به عنوان مربی پرسپولیسی ها شناخته می شد و بعد از انقلاب باشگاه پرسپولیس تحت تاثیر قرار گرفت و لیگ برتر فوتبال ایران تحت تاثیر قرار گرفت. ویران شد و پس از تعویض بسیاری از بازیکنان تیم موفق به قهرمانی جام شهید اسپندی (1358) شد. در دهه 60 با شروع جنگ ایران و عراق، لیگ ملی فوتبال ایران همچنان تعطیل بود (تا سال 68 که جام قدس برگزار شد) و پرسپولیس توانست در دهه 60 به 7 عنوان قهرمانی و 2 نایب قهرمانی دست یابد. تنها با حضور در 10 دوره جام باشگاه های تهران، برای رسیدن به پرسپولیس در سال 1366، علاوه بر قهرمانی در جام باشگاه های تهران و جام باشگاه های تهران؛ او توانست اولین قهرمانی خود را در جام حذفی ایران کسب کند و به این ترتیب در یک سال موفق به کسب 3 جام شد.

دانلود والپیپر جذاب تیم فوتبال پرسپولیس

دانلود بهترین والپیپر موبایل تیم فوتبال پرسپولیس
دانلود والپیپر خفن برای گوشی از تیم فوتبال پرسپولیس
دانلود والپیپر جذاب تیم فوتبال پرسپولیس
دانلود پس زمینه باحال تیم فوتبال پرسپولیس.
دانلود با کیفیت پس زمینه تیم فوتبال پرسپولیس.

بیشتر بخوانید:

  • دانلود بهترین والپیپر موبایل شروین حاجی پور
  • دانلود والپیپر جذاب تیم فوتبال استقلال
  • دانلود بک گراند جذاب و دیدنی دکتر استرنج
  • دانلود والپیپر جذاب میلان
  • دانلود والپیپر جذاب اتلتیکو مادرید

دانلود والپیپر جالب تیم فوتبال پرسپولیس (جدیدترین والپیپرهای گوشی) اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com نوشته شد. /

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.