دختر و داماد حاکم دبی که مثل سلبریتی ها زندگی می کنند!

دختر و داماد حاکم دبی که مثل سلبریتی ها زندگی می کنند!

این عضو خانواده سلطنتی یک حساب کاربری فعال در اینستاگرام دارد که در آن زندگی خود در دبی و سفرهای خود را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد.

به گزارش صبح به نقل از مستقل؛ طبق اخبار منتشر شده در نشریات نزدیک به خاندان سلطنتی دبی، شیخ مهراح بنت محمد بن راشد آل مکتوم اماراتی که به شاهزاده خانم دبی معروف است نامزد کرده است.

بر اساس گزارش ها، او قرار است با شیخ منه بن محمد بن راشد بن منه آل مکتوم ازدواج کند.

شیخه مهره که به تازگی از دانشگاهی در لندن در رشته روابط بین الملل فارغ التحصیل شده است، در نمایشگاه ها، فشن شوها و حتی مراسم اهدای جوایز شرکت می کند.

شیخه مهره متولد 5 بهمن 1373 است و به نظر می رسد به سینما و همچنین حیوانات به ویژه علاقه مند است. شاهین و اسب علاقه مند است

به گزارش شبکه های اجتماعی، داماد آینده علایق مشترکی با شاهزاده خانم دارد.

داماد شیخ محمد بن راشد بن منا آل مکتوم و شیخ مادیه بنت احمد بن جمعه آل مکتوم یک سوارکار ماهر است و گفته می شود که به مسافرت، اسکی و ماهیگیری علاقه دارد.

این عضو خانواده سلطنتی یک حساب کاربری فعال در اینستاگرام دارد که در آن زندگی خود در دبی و سفرهای خود را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد.

آخرین پست اینستاگرام او او را در اسکی رویال در کورشول، رون آلپ، فرانسه نشان می دهد.

شیخ مانه بن محمد آل مکتوم یک کارآفرین با مجموعه ای از سرمایه گذاری های متنوع است که شامل تجارت آلبرادا، فناوری دبی، شرکت توسعه املاک GCI (GCI) و گروه شرکت های MM (MM) می شود.

دارایی ها و دارایی های تجاری او در سراسر دبی پراکنده است و او با چهره های شناخته شده ای مانند نواک جوکوویچ تنیسور و آرتورو ویدال فوتبالیست حرفه ای ارتباط دارد.

هنوز جزئیات مراسم عروسی فاش نشده است و مردم و علاقه مندان به خانواده سلطنتی منتظر تایید رسمی این خبر از سوی حاکم دبی هستند.

نوشته دختر و داماد حاکم دبی که مثل سلبریتی ها زندگی می کنند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.