دختر کیومرث پوراحمد حقایقی از مرگ پدرش فاش کرد

دختر کیومرث پوراحمد حقایقی از مرگ پدرش فاش کرد

کیومرث پوراحمد کارگران فیلمنامه نویس، تدوینگر و تهیه کننده برجسته کشورمان، بامداد ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ در سن ۷۳ سالگی درگذشت.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; پگاه پوراحمد دختر کیومرث پوراحمد کارگردان سینما در چهلمین روز درگذشت پدرش با انتشار یادداشتی طولانی در صفحه اینستاگرام خود به خودکشی کیومرث پوراحمد شک کرد.

دختر پوراحمد نوشت: 40 ساله شدم، چهل روز از آن روز می گذرد که دنیای ما برای همیشه تغییر کرد، برای همیشه سوراخی در قلب ما باز شد که با هیچ چیز و هیچکس پر نمی شود. ، او نوشت:

این مرد پرکار و پویا که هیچ لحظه ای از عمرش را هدر نداد و همیشه مشغول کار بود، بله حتی تا آخرین ساعات.

ناگهان در عرض دو یا سه ساعت (چون تمام تماس‌های او با همکاران، دوستان و خانواده، از جمله خود من، آن چند روز گذشته تا حدود دو یا سه ساعت قبل از مرگش، همه مکالمات، پیام‌ها و پیام‌های صوتی شاد و امیدوارکننده بود. با تبادل نظر برای کارهای آینده و قرارهای مختلف با دوستان و خانواده و همه اینها در حالی که می خندد و شوخی می کند و روی کارش تمرکز می کند، طبق معمول برای نوشتن و کار در خلوت می رفت) تصمیم می گیرد به زندگی خود پایان دهد؟!!! خود را با دست و بدن مجروح و کبود و زخمی حلق آویز کند؟!!!!

پگاه پوراحمد در پایان نوشت: باشه ما نمی ترسیم. زمین خاکی است، خداوند بزرگ و مهربان و همیشه با ماست. و تاکید کرد: پرونده مفتوح است.

 

نوشته دختر کیومرث پوراحمد برای اولین بار بامداد حقایقی را درباره مرگ پدرش فاش کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.