ددپول ۳: لباس ولوستر زرد هیو جکمن توسط رایان رینولدز رونمایی شد | اندلرن

ددپول ۳: لباس ولوستر زرد هیو جکمن توسط رایان رینولدز رونمایی شد |  اندلرن

Deadpool 3، چیزی که طرفداران ددپول از آن زمان در اینجا منتظر دیدن آن بودند. خوب، سال 2000. در اولین فیلم مردان ایکس، ولورین هیو جکمن، با نام مستعار لوگان، از لباس های چرمی مشکی ناراحت کننده تیم جهش یافته ها ابراز تاسف کرد. سیکلوپ جیمز مارسدن پاسخ داد: «کدام را ترجیح می دهید؟ اسپندکس زرد؟

البته، این اشاره ای بود به کتاب کمیک اصلی (و سریال انیمیشنی) کلاسیک برای این گروه، که با لباس های زرد چسبان با لهجه های آبی برای نشان دادن تزئین شده بود. در فیلم‌های بعدی، لباس‌های مردان ایکس به نسخه کمیک نزدیک‌تر شدند (فرست کلاس و دارک فینیکس تغییراتی در ظاهر زرد کلاسیک داشتند)، اما ولورین جکمن هرگز آن ظاهر خاص را روی پرده نشان نداد.

تا اینجای کار پس از اینکه ظاهراً لوگان را برای همیشه آویزان کرده است، جکمن به تجارت “باب” برای Deadpool 3 بازگشته است. و به نظر می رسد این فیلم، حداقل تا حدی، شامل جکمن با ظاهر کلاسیک لوگان خواهد بود، همانطور که در عکسی که در رینولدز به اشتراک گذاشته شده است دیده می شود. استوری اینستاگرام.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ماجراجویی جنگل

کت و شلوار زرد! چکمه های آبی! موی چسبناک! همه چیز اینجاست و در کنار کت و شلوار قرمز ددپول عالی به نظر می رسد – تصاویر کمیک ناب که جان گرفته اند. در اینجا امیدواریم که بازگشت ولورین پس از اخراج کامل لوگان نتیجه دهد. فیلم Deadpool 3 با کارگردانی Shawn Levy و Project Adam از Kevin Feige به تازگی آغاز شده است، زیرا این اولین فیلم MCU آقای پول خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، رتبه‌بندی R همچنان باقی خواهد ماند، و به نظر می‌رسد که وید ویلسون می‌تواند دوستان دیگری از دنیای فاکس بیاورد و جنیفر گارنر در نقش الکترا بازگردد. با ما همراه باشید تا ببینیم همه در زمین بازی Feige چگونه هستند. اسنیکت! آخرین اخبار تلویزیون و سینمای جهان را در اندلرن بخوانید.

آبنما

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.