دربی با حضور بانوان برگزار می شود اما پرسپولیس – الدحیل نه!

دربی با حضور بانوان برگزار می شود اما پرسپولیس – الدحیل نه!

بستن درهای آزادی زنان در برابر نمایندگان AFC

هدف امروز: همزمان با انتشار خبر اولین حضور تماشاگران زن در شهرورد پایتخت در رابطه با دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس، شورای تامین از ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه خبر داد. دیدار آسیایی پرسپولیس و الدیل.

روز یکشنبه اعلام شد تیم های استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه 23 آذر در ورزشگاه آزادی شهرورد بزرگ پایتخت (به تعویق افتاد از هفته پنجم لیگ برتر) به مصاف هم خواهند رفت. همزمان با انتشار خبر اولین حضور تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی تهران، اعلام شد که جلسه شورای تامین در رابطه با برگزاری بازی‌های آسیایی در پرسپولیس مجوز فروش بلیت به بانوان را صادر نکرده است. آن ها را ببین. این بازی.

با این حال جلسه شورای تامین بازی های آسیایی پرسپولیس خبر مهمی داشت.

بر اساس آنچه در این جلسه گفته شد حداکثر 45 هزار تماشاگر در دیدار شهرورد حضور خواهند داشت و این دیدار با حضور بانوان برگزار می شود، البته روز شنبه اعلام شد که این دیدار نیز بدون حضور بانوان برگزار می شود.

20000 بلیت در مرحله اول و 25000 در مرحله دوم فروخته می شود. اگرچه مهم ترین سالن بعدی فوتبال ایران، دیدار پرسپولیس و الدحیل است که با استقبال بسیار تماشاگران تهرانی مواجه شد، اما روز گذشته اعلام شد که این دیدار بدون حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. یعنی اقدامات مسئولان در برابر نمایندگان AFC و این فیفا است که در پنج سال اخیر حضور زنان در ورزشگاه های کشور را پررنگ کرده و حتی فوتبال ایران را به تعلیق تهدید کرده است.

بلیط به بازار سیاه

سایت فروش بلیت به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه دیگر به هواداران بلیت نمی دهد، اما بازار سیاهی در فضای مجازی برای فروش بلیت دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر شکل گرفته و بلیت خریداری می شود. و به چهره های جنجالی فروخته شد. نگاهی به اعداد و ارقام منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که با وجود تخفیف اعمال شده از سوی باشگاه پرسپولیس، قیمت های عجیبی برای بلیت در بازار سیاه تعیین شده است. مثلا از 300 هزار تا 10 میلیون تومان بلیت دیدار تیم های پرسپولیس و الدیل در فضای مجازی و جالب اینکه ترفندهایی برای عبور از گیت های الکترونیکی مطرح شده است! باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از استفاده تماشاگران از بلیت های جعلی یا غیر رسمی نخواهد داشت.

The post دربی با حضور بانوان برگزار می شود اما پرسپولیس-الدحیل نه! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.