درخواست بهاره رهنما از شما!

درخواست بهاره رهنما از شما!

بهاره رهنما از همه مردم درخواست کرد تا سفیران فیلم «عطار آخر اردیبهشت» باشند.

به گزارش صبح به نقل از ایسنا، بهاره رهنما از همه مردم خواست که سفیران فیلم «آخرین عطر اردیبهشت» باشند و گفت: امیدوارم مردم سفیران این فیلم باشند و مخاطب را به هنر بیاورند. سینما را تجربه کن

در عین حال قصد داریم بخشی از فروش فیلم را به زنان خودسرپرست ایران اهدا کنیم.

به گزارش دریافتی، مراسم افتتاحیه و رونمایی از فیلم سینمایی «عطار آخر اردیبهشت» اولین ساخته بهاره رهنما شامگاه گذشته (دوشنبه 13 دی ماه) در گروه سینمایی هنر و تجربه و در «چارسو» برگزار شد. پردیس سینمایی با حضور عوامل فیلم، هنرمندان و اهالی رسانه. تبدیل شد.

در ابتدای این مراسم بهاره رهنما نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «عطار اخره اردیبهشت» ضمن خیرمقدم به حضار گفت: بسیار هیجان زده هستم.

من سال هاست که مخاطب سینمای هنروتباره هستم و هرگز فکر نمی کردم روزی بتوانم فیلمم را در این گروه سینمایی اکران کنم.

وی ادامه داد: نوع سینمایی که من دوست دارم و فضای فیلمم به گروه هنر و تجربه بسیار نزدیک است چرا که فیلم های گروه سینمایی هنر تجربه فارغ از هر نگاه تجاری کاملا در فضای هنری قرار دارند.

بیماران ام اس دنیا را متفاوت می بینند

رهنما با اشاره به ایفای نقش یکی از بازیگران فیلمش که به بیماری ام اس مبتلا است، گفت: من به عنوان سفیر انجمن ام اس افراد مبتلا به این بیماری را دوست دارم. آنها افراد متفاوتی هستند و دنیا را متفاوت می بینند.

این هنرمند از همه مردم خواست سفیران فیلم «عطار آخر اردیبهشت» باشند و توضیح داد: امیدوارم مردم سفیران این فیلم باشند و مخاطب را به سینمای تجربه هنری بیاورند. بخشی از فروش فیلم را به زنان خودسرپرست ایران اهدا می کنیم.

بهنام کیامرزی سرمایه گذار فیلم ضمن تشکر از تماشاگران حاضر در سالن گفت: من هنرمند نیستم اما تا جایی که صنعت را می شناسم فکر می کنم در حوزه سینما در ایران فقط هنر سینما را دیدم و صنعت سینما وجود ندارد امیدوارم روزی شاهد صنعت سینما در کشور باشیم.

نیوشا دیغمی: علاقه من بیشتر به سینمای جدی مثل تجربه هنری است

نیوشا دیغمی یکی از بازیگران این فیلم گفت: خیلی خوشحالم که این فیلم اکران شد. سینمای تجربه هنر همیشه برای من قابل احترام بوده است. در طول سال ها مسیر من به سمت سینمای تجاری چرخید. اما علاقه من سینمای جدی تری است مثل تجربه هنری.

امیدوارم فیلم هایی از این دست و داستان های زنانه ای که در جامعه ما جاری است و دغدغه بسیاری از زنان است ساخته شود چرا که یکی از افتخارات بزرگ سینمای ایران در مقایسه با تمام سینمای دنیا داشتن کارگردان زن در کشور است. .

افسانا بازیگر دیگر این فیلم نیز گفت: از اینکه برای تماشای این فیلم در تئاتر حضور داشتید متشکرم. کارگردانی و بازی خانم رهنما را در تئاتر دنبال کردم و وقتی ایشان به من پیشنهاد بازی در این فیلم را دادند خیلی خوشحال شدم.

اکران فیلم سینمایی «عطار آخر اردیبهشت» از 15 اردیبهشت ماه در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز می شود.

داستان این فیلم درباره مهاجرت زنی 40 ساله است که در آخرین روزهای اقامتش در ایران، یک ملاقات دوستانه ترتیب می دهد، اما در این دیدار دوستانه رازهای عجیبی فاش می شود.

بازیگرانی چون نیوشا دیغمی، فریبا نادری، بهناز یادگاری با حضور نیما رئیسی و افسانا چره آزاد در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

درخواستی نوشته بهاره رهنما از شما! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.