درخواست جین بی تی اس از طرفداران!

درخواست جین بی تی اس از طرفداران!

جین، بزرگترین عضو BTS که در حال اتمام خدمت سربازی خود است، درخواست خود را در آخرین ویدیوی خود در ماه مارس به ارتش به اشتراک گذاشت.

به بازیگرها – جین در جدیدترین ویدیویی که به اشتراک گذاشته است روز سفید را به طرفداران گروه معروفش The Armies تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه صبح، جین 30 ساله اولین عضو BTS است که به ارتش فراخوانده شده است.

این بت از زمان اعزام به ارتش، هر ماه ویدیویی خطاب به ارتش منتشر می کند و هوادارانش را از وضعیت خود مطلع می کند.

جین در جدیدترین ویدیوی خود درخواست جدیدی از طرفداران دارد.

این ویدیوها از قبل ضبط شده اند تا ARMY ها در طول 18 ماه خدمت او محتوایی برای تماشای بت مورد علاقه خود داشته باشند.

جین اولین ویدیو را در ژانویه به اشتراک گذاشت. این ویدیو شامل بخشی از برنامه معروف مرد دونده با حضور جین بود.

ویدیوی جین برای ماه فوریه برای روز ولنتاین بود. به گزارش صبح، در این ویدئو جین در حالی که در حال تهیه ماکارون بود، روز ولنتاین را به ارتشیان تبریک گفت.

او این هفت شیرینی را به نمایندگی از هفت نفر از اعضای گروه با نوشتن «ARMY» در شکلات تزئین کرد.

ویدیوی روز سفید و درخواست جین از ارتش ها!

اکنون در ماه مارس جین برای یک تناسب عاشقانه دیگر بازگشته است. روز سفید! این روز در ژاپن، تایوان، کره جنوبی، چین و … جشن گرفته می شود که در این روز برخلاف روز ولنتاین، زنان به مردان هدیه می دهند.

این ویدیو در اتاق هتل جین در آرژانتین فیلمبرداری شده است. جین برای اجرای همکاری خود با گروه معروف Coldplay به این کشور سفر کرده بود.

در این ویدئو، جین به طرفداران اطلاع داد که با وجود اینکه در روز تعطیل است، اما لباس پوشیده است تا بهترین خود را به ارتش نشان دهد.

او همچنین در این ویدیو اعلام کرد که تا زمانی که ARMYs ویدیو White Day را ببیند، فیلمبرداری اجرای زنده او و Coldplay به پایان رسیده و منتشر شده است.

جین از ارتش خواست تا دوباره این ویدیو و اجرای او را تماشا کنند. به گزارش صبح امروز، ارتش با خوشحالی به این خواسته خود جامه عمل پوشاند.

در مدت کوتاهی قسمت نظرات این اجرا در یوتیوب پر از کامنت هایی شد که اعلام کردند به دلیل درخواست جین در ویدیوی مارس دوباره این ویدیو را تماشا کرده اند.

نوشته شده توسط جین بی تی اس درخواست از طرفداران! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.