در رویداد I/O 2024 گوگل چه اتفاقی افتاد؟ معرفی ۵ ویژگی برتر – بازیگرها

در رویداد I/O 2024 گوگل چه اتفاقی افتاد؟  معرفی ۵ ویژگی برتر – بازیگرها

در رویداد I/O 2024 گوگل چه اتفاقی افتاد؟ ارائه 5 ویژگی برتر ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

رویداد Google I/O 2024 نقطه عطفی برای گوگل در نظر گرفته می شود. ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، این دوره را «عصر جوزا» نامید.روز دوشنبه 25 می 1403، Open AI از فناوری جدید خود که تأثیر گسترده ای بر جهان داشت، رونمایی کرد. تکرار در موضوعات مختلف به سوال. GPT 4o چیست؟ پاسخ داد و کاربردهای آن را در زندگی روزمره بررسی کرد.

در رویداد Google I/O 2024 که شب گذشته سه شنبه 26 اردیبهشت ماه برگزار شد، فناوری های پیشرفته به نمایش گذاشته شد. در مرحله بعد، به شما می گوییم که در کنفرانس Google I/O چه اتفاقی افتاد. پس از این رویداد، جستجو، جیمیل و دستیار گوگل تغییرات عمده ای خواهند داشت. گوگل اکنون یک شرکت مستقر است هوش مصنوعی تبدیل شده است و جمینی در مرکز تمام فعالیت های آینده این شرکت قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash را معرفی کرد
  • Jamnai Live هوش مصنوعی گوگل با درک محیط اطراف به سوالات پاسخ می دهد

معرفی چند مدل هوش مصنوعی در رویداد Google I/O 2024

Gemini Nano پایه و اساس تمام قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوگل است که از واحدهای پردازش تانسور (TPU) استفاده می‌کنند. این فناوری به هوش مصنوعی گوگل اجازه می دهد تا انواع ورودی ها مانند متن، تصاویر، صدا و حتی ویدئو را درک و پردازش کند.

معرفی چند مدل هوش مصنوعی در رویداد Google I/O 2024
رویداد Google I/O 2024

دایره برای جستجو

ویژگی Circle to Search یکی از جالب ترین بخش های کنفرانس I/O 2024 گوگل بود. این ویژگی که اولین بار در رویداد سامسونگ معرفی شده، اکنون به طور مستقیم در اندروید ادغام شده است و 100 میلیون دستگاه می توانند از آن استفاده کنند. این فناوری به کاربران این امکان را می دهد که برای به دست آوردن اطلاعات مرتبط، دایره ای روی صفحه و اطراف محتوای مورد نظر بکشند. علاوه بر این، این تابع می تواند مسائل پیچیده ریاضی و فرمول های شیمیایی را حل یا تجزیه و تحلیل کند.

    دایره برای جستجو

Google Summarizer بر اساس هوش مصنوعی Gemini

ویژگی بعدی که به نظر می رسد یکی از مفیدترین آنها باشد، Google Summarizer بود. گوگل قابلیت «خلاصه‌های هوش مصنوعی» را با هدف ایجاد مختصر و مفید اطلاعات ورودی طولانی به منظور ارائه محتوای لازم در قالب فلش کارت معرفی کرد. این خلاصه‌ها به شما کمک می‌کنند بدون نیاز به خواندن تمام محتوای اصلی، اطلاعات مهم را به سرعت و به راحتی دریافت کنید.

به عنوان مثال، اگر یک مقاله خبری طولانی یا یک سری ایمیل های متعدد دارید، خلاصه های هوش مصنوعی می توانند نکات کلیدی را استخراج کرده و در قالب یک کارت اطلاعات به شما نشان دهند. این کارت‌ها را می‌توان در محصولات مختلف Google مانند جستجوی Google، Gmail و Google Docs استفاده کرد. یعنی می توانید از این قابلیت در این سرویس ها برای مشاهده اطلاعات به صورت خلاصه و دسته بندی شده استفاده کنید.

Google Summarizer بر اساس هوش مصنوعی Gemini

با جستجو در گوگل، لیست طولانی لینک های آبی را به خاطر بسپارید

جستجوی گوگل امروز برای آمریکایی ها و اواخر امسال برای بقیه جهان تغییر خواهد کرد (مگر اینکه از یکی از بهترین VPN ها استفاده کنید). جستجو اکنون با هوش مصنوعی Gemini کار می کند. بررسی لیست طولانی پیوندهای آبی را فراموش کنید. جستجوی جدید Google یک تجربه شخصی سازی شده را ارائه می دهد. خلاصه‌های هوش مصنوعی نتایج جستجوی شما را به طور مختصر نشان می‌دهند و جستجو می‌تواند به ایمیل، تقویم و نقشه‌های شما برای ارائه جزئیات مرتبط دسترسی داشته باشد.

به لطف قابلیت چند مدل ارائه شده توسط Gemini، می توانید پرس و جوهای پیچیده را وارد کنید. لیز رید، رئیس جستجوی گوگل، این ویژگی را زمانی نشان داد که یک جستجوی طولانی و بسیار خاص را با استفاده از زبان طبیعی وارد کرد و جستجو نتایج متنی مرتبط را به دست آورد. حتی نقشه ای از محل استودیوی یوگا که من دنبال می کردم را نشان می داد.

برای مواقعی که کلمات نمی‌توانند چیزی را که به دنبال آن هستید توصیف کنند، جستجوی Google اکنون به شما امکان می‌دهد مستقیماً از نوار جستجو در تلفن همراه ویدیو ضبط کنید. جستجو ممکن است نتایجی را بر اساس آنچه که فیلم گرفته اید ارائه دهد.

با جستجو در گوگل، لیست طولانی لینک های آبی را به خاطر بسپارید

دستگاه چشم گوگل

هیچ کس به صراحت پایان Google Assistant را اعلام نکرده است، اما Sundar Pichai گفت که Google Assistant اکنون به Gemini تبدیل شده است. به عنوان یک مدل زبان مولد، Gemini پاسخ‌های پویا و شخصی‌شده ارائه می‌کند و می‌تواند زمینه و زمینه مکالمات را درک کند.

با جستجو در گوگل، لیست طولانی لینک های آبی را به خاطر بسپارید

تماس های جعلی را شناسایی کنید

گوگل ویژگی جدیدی را برای شناسایی تماس های جعلی معرفی کرده است که از هوش مصنوعی Gemini Nano برای تجزیه و تحلیل الگوهای مکالمه در زمان واقعی استفاده می کند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی تماس های جعلی را شناسایی و مسدود کنند.

تماس های جعلی را شناسایی کنید

نتیجه

رویداد I/O 2024 گوگل نمایانگر چشم انداز جدید گوگل برای آینده است. این شرکت با تجسم مجدد روش جستجوی کاربران، تعامل با هوش مصنوعی و ارائه اطلاعات، گام بزرگی به سوی آینده برداشته است. باید منتظر تغییرات بیشتری در اندروید و سایر محصولات گوگل در دوره جدید جمینی باشیم.

بیشتر بخوانید:

  • پردازنده هوش مصنوعی Trillium در کنفرانس Google I/O ارائه شد
  • گوگل هوش مصنوعی Gemini را به رگ های اندروید تزریق می کند
  • موتور جستجوی گوگل اکنون Gemini را در مرکز خود دارد و پاسخ های دقیق تری می دهد

منبع: androidpolice

در رویداد I/O 2024 گوگل چه اتفاقی افتاد؟ ارائه 5 عملکرد برتر ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.