در سکوت کامل خبری سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد منتشر شد

در سکوت کامل خبری سریال «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد منتشر شد

سریال سقوط سریالی است که در پلتفرم فیلیمو مخاطبان پخش می شود و می توانید سریال سقوط را به صورت رایگان در این پلتفرم دانلود کنید. این سریال یک سریال درامِ عاشقانه و سیاسی است توسط سجاد پهلوان زاده کارگردانی و از روز 15 دی 1401 در سکوت خبری پخش شد. اینجا خبرهای سریال سقوط و همینطور اطلاعاتی را از حاشیه و سریال سقوط می‌کند، لینک دانلود رایگان سریال سقوط در این مورد داده شده است.

کارگردان سریال سقوط چه کسی است؟

سریال سقوط توسط سجاد پهلوان زاده کارگردانی شده است.

خلاصه داستان و موضوع سریال سقوط چیست؟

در خلاصه داستان سریال آمده است: ایسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی عسل راه . اما حقیقت این سفر دیگری است… .

اسامی بازیگران سریال سقوط در نقش های اصلی چیست؟

در سریال علاوه بر حمید فرخ نژاد بازیگران چون عباس جمشیدی فر، بابایی در این سریال بازی کرده اند. نقش اصلی زن سریال سقوط به یک چهره تازه به نام الناز ملک سپرده شده است.

مشخصات سریال سقوط

نام سریال سقوط
کارگردان سجاد پهلوان زاده
تهیه کننده محمد رضا منصوری
نویسنده اعظم بهروز
ژانر درامِ عاشقانه و سیاسی
تاریخ انتشار 15 دی 1401
توزیع کننده فیلیمو
رده سنی مناسب برای بالای 18 سال

دانلود رایگان سریال سقوط

«سقوط» جدیدترین محصول به کارگردانی سجاد پهلوان زاده از امشب پنج شنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۲۳ پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.برای مشاهده این سریال می توانید به پلتفرم فیلیمو مراجعه کنید.

لیست بازیگران سریال سقوط

  • الناز ملک
  • پدرام شریفی
  • حمید فرخ نژاد
  • سجاد بابابی
  • عباس جمشیدی فر
  • امیر جعفری
  • خوب…

بازیگران سریال سقوط

عوامل سریال سقوط

  • کارگردان: سجاد پهلوان زاده
  • مشاور مدیر: محمد حسین مهدویان
  • تهیه کننده: محمدرضا منصوری
  • نویسنده: اعظم بهروز
  • مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز
  • مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم
  • صداگذاری: مهرشاد ملکوتی
  • انتخاب بازیگر و بازیگردان: کیومرث مرادی
  • صحنه طراح: بهزاد جعفری
  • تدوین کرد: مهدی سعدی
  • موسیقی: حبیب خزاعی‌فر
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • طراح لباس: آگرین صالحی
  • جلوه های بصری: امین پهلوان زاده
  • جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • مدیر تولید: اسماعیل کلبی آبادی
  • مدیر تولید: محمد حیدر قلی
  • برنامه ریز: محسن جعفرزاده
  • دستیار اول کارگردان: جعفر نامنی
  • صحنه منشی: محسن بهاری
  • عکاس: مهدی دلخواسته

معرفی سجاد پهلوان زاده کارگردان سریال سقوط

سجاد پهلوان کارگردانی سینمای ایران است سجاد پهلوان کار خود را از سینمای آغاز و سال 1392 در فیلم طبقه وسط کارگردانی شهاب حسینی در سال 1396 فیلمی را به عنوان فیلمی که در سال 1396 ساخته شده است. سینما مطرح کند

سجاد پهلوان زاده کارگردان سریال سقوط

معرفی سریال سقوط

این سریال یک روایت متفاوت از داستانی جاسوسی در دل داعش را به تصویر می کشد. شاید برایتان باشد که بدانید در این سریال اولین بار در شبکه نمایش صحنه‌های هزینه جنگی و نمایش درمی‌آید. محمدحسین مهدویان مقام مشاور کارگردان پیش از این ساخت تاریخی و مستندگونه همچنین تجربه ژانرگرایی او در سریال زخم کاری و مردنده نوید این موضوع را به مخاطب مخاطب می‌دهد که با سریال با کیفیت کیفیت روبروست.

. عمده سکانس های ایران در استان کردستان و بخش عمده سکانس های عراق در استان موصرل فی. تیم بازیگران سقوط که بالاتر از آن خوانده می شود، است و از ظرفیت معرفی بازیگران برداشت شده است. یعنی حضور بازیگران چهره در کنار جوانان. قهرمان اصلی سریال یک زن را یک بازیگر جدید و با استعداد بازی می‌کند.

سریال امنیتی «سقوط» به کارگردانی سجاد زاده و بازی حمید فرخ نژاد بعد از کش و قوس های شامگاه پنجشنبه پانزدهم دی ماه به شکل اختصاصی توسط پلتفرم «فیلیمو» منتشر شد.

یکی از مواردی که این سریال را نسبت به دیگر متمایز می‌کند حضور بازیگران آن اقوام گوناگون ایرانی مانند بازیگران، عرب و… است که از امشب نقش آفرینی آن‌ها را در سریال جدید فیلیمو می‌بینم.

معرفی سریال سقوط با هنرنمایی حمید فرخ نژاد

«سقوط» عنوان مینی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده است که امسال با بازی فرخ نژاد در نقش یک امنیت در شهرستان سقز جلوی جلوی دوربین رفت.

پخش این سریال با توجه به حواشی ایجاد شده توسط “حمید فرخ نژاد” با اما و اگر‌هاشای مهاشی. روز سیزدهم دی ماه روزنامه هفت صبح گزارشی درباره سرنوشت سریال سقوط می‌کند که جلسه‌ای با حضور نماینده، محمد حسین مهدویان مشاور مدیر و نماینده نهادهای نظارتی درباره مشخص شدن تکلیف پخش این سریال برگزار می‌شود. خروجی این در نهایت منجر به این تصمیم می شود که سریال از شامگاه پنجشنبه دی ماه پخش خود را شروع کند.

حمید فرخ نژاد در سریال سقوط

سریال «سقوط» بدون تبلیغات و انتشار خبر روی پلتفرم «فیلیمو» بارگذاری شده است. این سریال در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت و در زمان تولید آن هیچ.

قسمت اول سریال در مدت زمان یکساعت و 24 دقیقه عرضه می شود. در این قسمت داستان روی رابطه آیسان (الناز ملک) ژکان (سجادبابایی) و آن‌ها به ترکیه است و حمید نژاد در این قسمت بازی بازی ندارد.

.

گروه نامه تولید سریال سقوط به حمید فرخ نژاد

در این نامه که نسخه ای از مجموعه روابط عمومی «سقوط» ارسال شده، آمده است:

«حمید خان فرخ‌نژاد؛

سلام که رسم ادب و معرفت و احترام است!

همه ما تیم تولید کننده سریال «سقوط» شوکه هستیم. مگر مرات‌هایی که در روزهای سخت و خاک‌آلود در کوه و بیابان از خاطر برد؟ مگر می‌شود شب‌های سرد سقز را که با مهمان‌نوازی هموطنان عزیز کُرد گرم شد بوش. چند شببیداری عوامل تولید و جذابیت را به سریالی متفاوت و جذاب برای یاد برد؟

حمید خان!

چگونه می‌شود کارهای گروهی را که در بودید، نبینید و تصمیم بگیرید که سریال به مخاطره بیفتد را پخش کنید؟ چگونه می‌شود به یاد بیانیه‌نویسی بیفتید که کار تمامتان باشد و بی‌خبر بار سفرتان هم بسته باشید، ولی برایتان نباشد که بقیه اعضای گروه چه بلایی بر سرشان می‌آید می‌آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟

چقدر سخت است که چند روز قبل همدیگر را می‌گیرند و برای هم موفقیت در پروژه‌های بعدی را می‌گیرند و حالا همان آدم‌ها را در مخمصه‌ای گرفتار می‌کنند، که انگار زحمات یکساله‌شان خاکستر خاکستر هستند. چقدر خودخواهانه که شرایط سختی مردم را داشته باشند و بدتر از آن، سر همکاران خود آورده باشند. چقدر عجیب است که خبرهای درگوشی حل مشکل خروج را شنیده کنید و دقیقاً مشکل ممنوع‌الخروجی را برای هنرمندان و دوستانتان حفظ کنید.

جناب فرخ‌نژاد!

کاش معرفتی، کاش حرمت نان و نمک مقدس بود، کاش رفتار فقط در هنگام نقد کردن چک نمی‌کرد، کاش ارزش کلمه‌ها اینقدر راحت و آسان نمی‌شکست.

همکاران شما در سریال سقوط

خلاصه داستان سریال سقوط

یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند. سریال سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی که هر شرایطی تلاش می‌کنند حق را از ظلم و در خود ماجرای دختری از ایران در چنگال دشمن می‌کنند. این روایت بهره‌گیری از بازیگران چهره و استفاده از حضور بازیگران جوان به اکشن جاسوسی جذاب تبدیل می‌شود که هیجان را به مخاطب منتقل می‌کند.

داستان درباره یک درام عاشقانه کردی است. بخش هایی از این سریال در شهر سقز در کردستان ایران و بخش هایی در آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد.

قسمت اول سریال سقوط

سریال سقوط چند قسمت است؟

این مینی سریال به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در 9 قسمت آماده پخش است.

پوستر سریال سقوط

پوستر سریال سقوط

تیزر سریال سقوط


بیوگرافی بازیگران سریال سقوط

عباس جمشیدی فر

متولد 17 شهریور 1359 در تهران بازیگر سینما تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس تئاتر می باشد که فعالیت هایی را از کلاس تئاتر شروع کرد سپس وارد قاب تلویزیون شد چهره خود را به مردم نشان داد و در مجموعه تلویزیونی سه دونگ ماه رمضان از شبکه. تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود

عباس جمشیدی فر

حمید فرخ نژاد

وی تحصیلهای رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنر زیبای تهران است فرخ نژاد خود را در سینما به عنوان کارگردان آغاز کرد و همچنین برای بازی در فیلم های گشت ۲۲ و خوب بد جلف نامزد سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد مرد سی دوره جشنواره فیلم فجر شد.

حمید فرخ نژاد

سجاد بابایی

سجاد بابایی ۱۹ اردیبهشت اردیبهشت ۱۳۷۰ بازیگر طراح و کارگردان تئاتر است که در حوزه تئاتر و یک بازیگر حرفه ای تئاتر بابایی کارگردانی نمایش نیز انجام می دهد اما کیفیت بیشتری را به بازیگری می دهد.

سجاد بابایی

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.