در کمد روژان نون. چه خبر است؟

در کمد روژان نون.  چه خبر است؟

هادیه بازوند از آن دست بازیگرانی است که با حضور در یک اثر خاص به سرعت به شهرت می رسد.

به گزارش صبح تایم به نقل از چی پوشرم، او همچنین با بازی در سریال نون خا توانست در بین مخاطبان ایرانی به شهرت و محبوبیت دست یابد.

اما او به همین جا بسنده نکرد و در ادامه کارش در سریال های پرمخاطبی حضور پیدا کرد که او را بیشتر به مخاطبان معرفی کرد.

آخرین بازی او در سریال پرطرفدار و پر ستاره «بی گناه» دیده شد.

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به استایل این بازیگر خوش تیپ به بهانه حضور فعال در این سال ها.

میل به کلاسیک بودن

بازوند یکی از بانوان زیبای سینما و تصویر ایران است. او با آثار متعددی توانسته در دل مخاطب بنشیند و در سبک خود از الگوهای کلاسیک پیروی کند.

بیشتر اوقات او را با لباس هایی می بینیم که یادآور خانم های کلاسیک دهه های گذشته است. این ویژگی یکی از ویژگی های اصلی بسته بندی کادو بازوند است.

استفاده از لباس‌هایی با برش‌ها و اتوکشی‌های تمیز و مرتب نشان می‌دهد که او از سبک‌های آوانگارد پیروی نمی‌کند و علاقه‌مند به مدل‌هایی است که او را در یک قاب خاص و اصالت منحصربه‌فرد زیباتر و شیک‌تر نشان می‌دهد.

در تصویر بالا او را با کت و کتانی خوش تراش می بینید که کاملا روی تنش نشسته اند. استفاده از روسری ساتن، بستن آن به دور گردن و استفاده از سنجاق طرح دار زیبا برای تزیین و بستن شال یکی از عناصر کلاسیکی است که در استایل به چشم می خورد.

آرایش خوب و مدل موی مرتب و زیبا

در کمد روژان نون.  اینها لباسهای متفاوتی هستند.

کادو همیشه با مدل مو و آرایش مرتب و خاص ظاهر می شود. با اینکه بازیگران زن را با حجاب می بینیم، بازوند به آراستگی و آرایش مو اهمیت می دهد.

او همیشه آرایش های حرفه ای و تمیز را برای صورتش انتخاب می کند و به خوبی می داند که چه رنگ ها و مدل هایی از گرایش های آرایشی برای او بهتر است.

در تصویر بالا او را با سبک پوشش و آرایش مرتبی می بینید. افرادی که چهره و اندامی زیبا دارند نسبت به دیگران راه آسان تری برای رسیدن به استایلی مناسب و چشم نواز دارند.

کافی است اصول خوش پوشی را رعایت کنند تا همه توجهات را به خود جلب کنند.

بازوند در کنار بازی گرم و حضور خوبش روی صحنه، بازیگر زیبایی است که احتمالاً در کنار سبک پوشش جذابش به دیده شدن بهتر در بین مخاطبان کمک کرده است.

عاشق رنگ خاکستری

در کمد روژان نون.  اینها لباسهای متفاوتی هستند.

با مرور سبک های بازوند به این نتیجه می رسیم که او دلبستگی و ارادت خاصی به رنگ خاکستری و سایه های مشابه دارد.

به طور کلی بیشتر اوقات قسمت غالب رنگ در استایل او به طیف رنگ هایی اختصاص دارد که تیره یا خنثی در نظر گرفته می شوند.

هدیه این رنگ ها را در کنار رنگ برجسته ای مانند سبز یا بنفش ست می کند. گاهی اوقات ترجیح می دهد یک استایل تک رنگ برای خودش آماده کند.

انتخاب رنگ خاکستری ایده خوبی است و با پوست اکثر افراد هماهنگی خوبی دارد، اما باید بدانید که این رنگ بیشتر برای استایل های ورزشی جذاب مناسب است.

برای مهمانی های رسمی و موقعیت های خیلی جدی بهتر است از رنگ های دیگر استفاده کنید. همانطور که مشاهده می کنید کادو بازوند نیز از این رنگ در استایل اسپرت و غیر رسمی استفاده کرده است.

استفاده از لوازم جانبی خاص

در کمد روژان نون.  اینها لباسهای متفاوتی هستند.

اگر بخواهیم به شاخص ترین ویژگی استایل کادو بازوند برسیم باید به اکسسوری هایی که در استایل خود استفاده می کند اشاره کنیم.

او در این زمینه انتخاب هایی دارد که استایل او را تغییر می دهد و ناگهان می توانند ظاهر ساده و کلاسیک بازوند را به ظاهری خاص و جذاب تر تبدیل کنند.

ساعت طلایی و استفاده از کراوات ساتن در تصویر بالا نمونه هایی از خوش سلیقه اوست. هدیه به خوبی می داند که چگونه با کمی دقت و خلاقیت و هوشمندی تغییر ایجاد کند.

به نظر می رسد این ویژگی تنها به سبک او محدود نمی شود. به بیان دقیق تر، بازوند از آن دسته افرادی است که می داند چگونه با کمی تغییر و تفاوت خاص تر شود و حرف های خود را با حجم زیاد بیان کند.

با همین استراتژی و توانایی بود که توانست با حضور محدود در دنیای تصویر به شهرتی مطلوب دست یابد. در تصویر بالا او را با یک کراوات ساتن می بینید که مکمل کت و شلوار مشکی اوست.

سبک دوباره تک رنگ و مشکی یکدست است. این کراوات برای استایل بازیگران زن ایرانی که محدودیت هایی در استفاده از اکسسوری دارند، انتخاب خوبی بوده است.

برخی معتقدند اکسسوری هایی مانند کراوات ظاهری مردانه به استایل می دهند. باید اعتراف کنید که این روزها در دنیای مد، مرزهای جنسیتی بی ارزش شده است.

نظافت و اتوکشی زیاد

در کمد روژان نون.  اینها لباسهای متفاوتی هستند.

حتی معمولی ترین سبک ها نیز می توانند با اتو و آراستگی خوب وارد پانتئون جذاب ترین ها شوند. اگر شما هم قصد دارید بهتر از همیشه لباس پوشیده به نظر برسید، باید این درس را از مدل هدیه بازوند بگیرید.

او همیشه مرتب است و لباس هایش به طرز جذابی آراسته و اتوکشی شده است. این ویژگی آن را جذاب و جذاب می کند.

کسانی که در دنیای سینما و تلویزیون فعالیت می کنند و یا به طور کلی مدام زیر چشم عکاسان و خبرنگاران هستند، باید درصد مشخصی از خوش پوشی و آراستگی را رعایت کنند.

این به معنای احترام به خود و البته مخاطبانشان است. بازوند در این زمینه عالی کار می کند. ما هرگز او را با استایل درهم و برهم نمی بینیم.

در واقع او همیشه به نحوه ظاهرش اهمیت زیادی می دهد و بی سر و صدا یا بی برنامه دور نمی زند. در تصویر بالا یکی از مواردی را می بینیم که بازوند استایل بسیار شیک و زیبایی دارد. او همچنین از سبک تک رنگ مشکی استقبال می کند.

در پایان

با بررسی استایل هادیه بازوند به این نتیجه می رسیم که او یک کمد کلاسیک است و همیشه آراسته دیده می شود تا استایل و ظاهرش جلوی تماشاگر و دوربین جلوه کند.

استفاده هوشمندانه از لوازم جانبی خاص نیز به متمایز شدن استایل او کمک می کند. هیده یکی از بازیگران خوش چهره ای است که با وجود حضور در چند فیلم توانسته است دل مخاطبان را به دست آورد و با آنها کنار بیاید.

این گرمای حضور را در استایل پوشش او هم می توان دید. آیا سبک این بازیگر را دوست دارید؟ به او چه امتیازی می دهید؟

نوشته شده در کمد روژان نون. چه خبر است؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.